Recensie Ella, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
739
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2554586-ella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Helaas weer geen positieve ervaring, net als in het geval van mijn twee voorgaande recensies. Tot dat punt schreef ik niet over "vijfjes", "zesjes", of "zevens" maar alleen over positieve (of verwijtbaar negatieve) ervaringen. Om andere wandelaars een beetje wegwijs te maken in het (matige) aanbod, zal ik hier toch kort verslag doen.

Wat ik eerder schreef over Bonnie, geldt in grote lijnen ook voor Ella. De grootste verschillen zijn dat Ella zwart haar heeft en warmer is in het contact. Beiden zijn Roemeens, een gesprek voeren of kussen is niet mogelijk, PZC kost €50,- extra, en ondanks dat beiden €200,- per uur rekenen voelt het toch heel erg alsof je met een "Low-end" DvP te maken hebt.

Na het maken van mijn afspraakje werd ik maar liefst vier keer door Ella (of haar booker) geappt of gebeld om na te gaan of ik nog zou komen en hoe laat ik dan precies zou aankomen. Bij mijn eerdere poging een afspraakje te maken werd (zonder mij raad te plegen) mijn afspraak naar een later tijdstip verschoven, zodat eerst nog een andere cliënt langs kon komen. Het versterkte de indruk van een volledig volgeplande planning en "lopende band werk". Die indruk domineerde ook tijdens het afspraakje: Ella stelt "haar lichaam ter beschikking" bij het neuken en wanneer een actievere rol verwacht wordt, zoals bij het pijpen, doet zij haar ding maar het voelt alles behalve passievol. Waar de wat horkerige houding van Bonnie mijn lustgevoelens nog opwekte, voelde ik mij bij de lieve en passieve Ella vooral een "vieze man". Dat gevoel werd nog versterkt toen Ella, nadat ik mij inmiddels alweer had aangekleed, een telefoontje kreeg waarbij aan de andere kant van de lijn een luid huilende jonge dame te horen was. Met luide uithalen deed zij verslag van iets dat haar net overkomen was. Op mijn vraag of ik "iets kan doen" knikte Ella "nee", en dus ging ik er maar stilletjes vandoor. Ik was nog geen veertig van de betaalde zestig minuten binnen geweest.
 
Ik was gelijk weggelopen als de afspraak verzet zou worden, dan weet je al dat ze al bezig is en kom je binnen bij een dame die wellicht al vermoeid is van de eerdere afspraken. Verwacht dan ook geen spetterende service. Jammer van de centen helaas.
Btw voor dat prijs is aardig wat aanbod in Amsterdam e.o. je kon makkelijk bij een ander terecht......het blijjft een gok natuurlijk wat je tegenkomt.
 
Toen ik een paar dagen eerder een afspraak maakte en die naar een later tijdstip verzet werd heb ik de afspraak afgezegd. Dat ik later toch weer een afspraak gemaakt heb is omdat het aanbod in de regio Utrecht momenteel bedroevend is; ik kon simpelweg geen alternatief vinden. Wanneer ik voor werk in Amsterdam of andere grote stad ben, dan plan ik daar dikwijls een date, maar ik hoefde daar nu niet te zijn, en om voor een afspraakje van een uurtje nu een hele reis te maken, dat ging mij wat te ver.

In Amsterdam liggen de prijzen hoger dan in de rest van Nederland: er wordt vaker €250,- p/u gevraagd, en dames die in Utrecht, Den Haag, Arnhem of andere Nederlandse stad €150 - €180,- p/u vragen, verhogen vaak hun prijs tot €200,- p/u wanneer ze naar Amsterdam verhuizen, zo kun je zien op Kinky. Het aanbod in Amsterdam is inderdaad groter, maar de prijzen dus ongunstiger.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan