Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag deze site gisteren voor het eerst en de volgende vraag kwam bij mij naar boven. Kun je hier dagelijks terecht of alleen tijdens evenementen die op de agenda staan?
Mocht je hier dagelijks terecht kunnen weet 1 van jullie of dit ook de gehele dag is of alleen in de avond ?
 
Ik ben geen fan van Isaura en al zeker niet van de Kollebloem.
Ieder natuurlijk zijn smaak.
Een filmopname staat nog wel op mijn verlanglijstje, maar dan met een slanke lekker vrouw en dat is Isaura voor mij niet.
En ik neuk niet bare.
 
Mensen op hun uiterlijk beoordelen is een teken van geen respect
Het is duidelijk dat jij isaura niet kent zoals ik en andere mensen
Kan zijn. Je hebt ook een punt. Maar uiterlijk is en blijft toch een belangrijke parameter om iemand te bezoeken. En met haar heb ik dat duidelijk niet Trouwens, toen ze nog in Gent in P'tit Amie werkzaam was heeft ze me 2 keer ferm liggen gehad. Een keer moest ze na een half uur halsoverkop weg. Omwille van 'problemen' met haar zoon. Een tweede keer inde ze de inkomprijs en vertelde dood leuk dat ze niet zou meedoen. Alhoewel ze aangekondigd was als GB-dame. Dus waren er maar 2 ipv 3 dames. Ik vroeg naar een aanpassing van de prijs. Was niet mogelijk zei ze. Tja... Da's katten in een zak verkopen. Ik ben het opgestapt.
 
- Julia was 10 jaar geleden echt een heel geil leuk meisje om mee te spelen (GB's met MariskaX), maar hoe ze haar gezicht nu heeft laten verbouwen 😵‍💫. Haar lijf ziet er wel nog steeds goed uit.

- Iemand bekend met de Kolenblomme? Ik las op een ander forum dat de autosleutels ingeleverd moesten worden als onderpand voor een kluisje 😆😆😆😆. Zijn ze helemaal besodemieterd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan