Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben net terug van de gb in de kollebloem...
Voor mij de eerste en laatste keer. Chaos bij aankomst. Mijn ticket was ruim op voorhand geboekt. Ik kwam toe om 12.40. klein half uur aan de deur aanschuiven. Dan binnen aanschuiven voor een zak voor je kleren, dan aanschuiven om te kunnen omkleden. De locatie heeft veel weg van een bruine kroeg. Het zat stam en stampvol. Reken maar 35 man per actieve dame. Je moest al duwen en trekken om de dame te zien, laat staan aan te raken of deel te nemen. Het was versmachtend. De speelplaatsen daar zijn hokjes. Dame kruipt in een hoek waardoor er maar 90 graden rond is en vaak zelfs maar 1 man ter gelijk kan spelen. Dan 35 man er rond. Als je niet met je ellebogen werkt geraak je nergens bij. Dit is zowieso niets voor mij. Om 14u50 ben ik dan ook weg gegaan gezien om 15u de prijs zakt en er wss een volgende bus toe ging komen. Amper iets gezien, behalve mannenruggen en eens een vrouwenvoet en niets gedaan. Dit is zoals in is dezer tijd, puur money money. Bij de hygiëne daar heb ik ook serieus vragen. Mijn voeten waren zo zwart als iets. Dames namen ruim de pauze. De Britse brunette telde openlijk de uren af. Tijdens t omkleden vroeg ze hoe laat het was en was serieus teleurgesteld dat ze nog maar in de helft zat. Ergens verstaanbaar. Moet als dame ook allesbehalve zijn constant 35 man rond je te hebben duwend en trekkend om aan de beurt te komen. Qua mannen een mix van alle leeftijden, origines. Zaten ook paar serieus gestampte boeren tussen. Voor mij na de climax de 2e 0/10.
Jammer dat er nog weinig evenementen zijn met een gezonde mix mannen/dames.
Heb de tip gekregen 2be club tijdens t omkleden. Volgende keer mijn geluk daar beproeven
 
Ik moet me helaas aansluiten bij bovenstaand review, ik kwam rond dezelfde tijd binnen, iets later dan ik gepland had.

Ik kon mijn auto een stuk verder dan gepland parkeren vanwege de drukte, en inderdaad moest ik ook een half uur buiten in de rij wachten en daarna ipv de gebruikelijke locker kreeg ik deze keer een boodschappentas om mijn spullen in te doen.

Daarna in de rij voor de douche en toen mijzelf toch maar schoorvoetend in de menigte begeven, het was op dat moment (circa 1300) vrijwel onmogelijk te zien welke dame zich in de groep van mannen bevond, dus ik besloot het nog een uurtje af te wachten om te kijken of de drukte wat minder zou worden.

Een uur later heb ik me aangesloten in de rij richting Ecstasy ( de Britse schoonheid) maar na een half uur tegen harige, dikke, bezwete etc etc mannen ruggen enzovoort aangekeken te hebben, kon zelfs de ingenomen Kamagra niet voorkomen dat al mijn lust verdwenen was, dus maar weer richting de bar.

Om 1600 was ik het zat, maar ik had geluk en schoot achter Miss Loly aan en daar heb ik me toch nog even mee vermaakt.

Hierna liep ik naar beneden om me weer om te kleden, en hier heb ik nog een leuk gesprek gehad met Ecstasy, ze zei inderdaad dat ze het niet naar haar zin had omdat de werkdruk gewoon veel te hoog was, en ze er erg naar uit zag om morgen weer thuis te zijn bij haar dochter, en ze dacht op dat moment dat ze niet snel weer naar de Koleblomme zou terugkeren.

Ik was/ben het volledig met haar eens, mijn voorgaande bezoeken aan de Elle-Naturelle bangs waren echt geslaagd, maar voor dit soort stampwerk zonder voor mij enige aawezigheid van erotiek daar pas ik voor.

De Koleblomme is een leuke club, maar niet als er 6 dames op de affiche staan, 3 vind ik de max hier.

Wel alle credit voor de dames, Ecstasy is veel aanwezig geweest, Miss Loly ook, Yulliete lag volgens mij continue bedolven onder de mannen, en Cindy die neemt nooit pauzes.

in het kort......K U T (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend)
 
Om het jaar af te sluiten naar de MEGA GANGBANG van Elle Naturelle.
Gezien de aard van het evenement had ik wel wat volk verwacht.
Maar wou haantjesgedrag absoluut vermijden en geen zin om drie uur in een overvolle zaak op vleeshopen van mannen te kijken die zich verdringen om met hun pik bij de dames te geraken.
Dus de eerste uren aan mij laten voorbij gaan en tegen 15h naar ginds, terwijl ik toch behoorlijk wat mannen al weer zag vertrekken en parking bomvol was.
Sprak enkele mannen aan om te informeren over de drukte binnen op ogenblik van hun vertrek en leek te doen om nog naar binnen te gaan.
Aan de deur was er versterking om betaling en testen te regelen en terwijl ik stond te wachten in tentje aan de deur kwam Cindy zichtbaar helemaal doorgesexst naar buiten met sigaartje wat uitblazen. (wat een prachtig smoeltje heeft zij!) en lijfje vol kinky tattoos.
Binnen merkte ik twee groepjes van 20-30 mannen waar ergens een vrouw tussen verscholen zat, dus ging verder alle hoekjes van club verkennen, maar dat was het.
Hoe kon het ook anders tussen één van de groepjes mannen lag de knappe Yuliette, die zich duidelijk begon te ergeren aan de mannen die om 15h toekwamen.
Met Quotes als : "is precies weer een bus toegekomen", "als je maar 80 euro betaald kan je niet meer dezelfde service verwachten
Als ik voorgaande hier lees kan ik haar wel begrijpen, maar deze commentaar hoefde niet.
Yuliette kan wel wat aan en is ook maar een mens die haar beperkingen heeft.
Maar stap dan toch gewoon op als het je te veel wordt of vraag opslag als het financiële een issue is en ga wat uitrusten. (Wat ze dan ook deed nadat ik haar even heb kunnen neuken)
Maar ondanks haar schoonheid kwam ik niet in the mood om haar een degelijke beurt te geven, door de horde kerels en begrip voor haar moeilijke situatie op dat moment.
Nadat Yuliette zich verstopt had, vertrokken er stilaan weer een hoop mannen en sfeer werd wat gezelliger.
Toen ik iets ging drinken, viel mijn oog terug op Cindy, die zich op barkruk liet neuken.
Haar houding en strakheid van haar kutje bevielen me wel!
Wow wat een lekker sexbeest en daarnaast super sympathiek, helemaal mijn ding!
Miss Lolly ook even opgezocht om mijn lekstok op sterkte te laten likken, wat haar aardig lukte (hoewel ze geen tongpiercing meer heeft) en wel een romige beloning in haar best nog strakke kutje verdiende.
Terug naar de toog voor praatje met andere bezoeker terwijl we pintje dronken.
Cindy bleef maar gaan en al gauw gaf ze mij de opdracht om te gaan liggen zodat ze mijn pik kon afrijden terwijl haar tong met piercing twee pikken bewerkte.
mmmm, Wat een geil wijfje!
Verder geen drang gehad om extasy te gaan spelenn, want sympathieke houding was bij haar ook helemaal niet aanwezig/verdwenen!
Ashley Cumbitch hebben we niet gezien en had volgens de early birds haar kat, ipv haar poes gestuurd naar De Pinte.
Tegen sluiting verscheen Yuliette tegen alle verwachtingen en deed nog een rondje.
De andere twee aanwezige vrouwen, waren fysiek niet mijn ding, dus hun actiemoment zelfts niet bekeken.
Ja, was dus waarschijnlijk de eerste uren echt wel veel te druk, als tegen 15h een topper als Yuliette al helemaal op is en neuken een verplichting voor haar wordt.
Maar heb me wel vermaakt met Cindy!
Hopelijk kom ik haar nog eens in een wat rustigere setting tegen, zodat ik de gelegenheid heb om haar en mezelf eens helemaal door het dak te neuken want vandaag deed zij al het werk door me tot tweemaal toe bovenop af te rijden.
De tweede keer, toen ik aangaf dat ik ging komen, zoog ze me helemaal leeg!
Dat verdiende een bedankje met voorzichtige (van mijn kant) cumkiss en nominering met stip voor ganbangslut of the year!
 
Laatst bewerkt:
Ik was hier ook, en het was helaas inderdaad extreem druk. Zowel voor de mannen als de dames niet erg plezant.

De line up was echter behoorlijk goed, Ecstasy en Juliette waren echt heerlijk, vooral Ecstasy neuken in haar nauwe kontje met tongzoenen, maar zoals gezegd altijd 20 man omheen. Ik kan me daar wel doorheen dringen en geef ook aan als iemand te lang bezig is (een aantal donkere Franse mannen waren wel erg dominant bezig en kregen duidelijk 'changez!' te horen), maar ik vind dat sneu voor mannen die daar niet doorheen kunnen raken.

Ga ook geen uitgebreide review schrijven hoe geil het allemaal was (wel erg geile dingen beleefd), maar ze kunnen beter de prijs iets omhoog schroeven, zodat er minder mannen komen maar het nog wel lekker verdiend..want dit is echt helemaal niks.

Jammer, zou zo top kunnen zijn..🤷
 
Ik was hier ook, en het was helaas inderdaad extreem druk. Zowel voor de mannen als de dames niet erg plezant.

De line up was echter behoorlijk goed, Ecstasy en Juliette waren echt heerlijk, vooral Ecstasy neuken in haar nauwe kontje met tongzoenen, maar zoals gezegd altijd 20 man omheen. Ik kan me daar wel doorheen dringen en geef ook aan als iemand te lang bezig is (een aantal donkere Franse mannen waren wel erg dominant bezig en kregen duidelijk 'changez!' te horen), maar ik vind dat sneu voor mannen die daar niet doorheen kunnen raken.

Ga ook geen uitgebreide review schrijven hoe geil het allemaal was (wel erg geile dingen beleefd), maar ze kunnen beter de prijs iets omhoog schroeven, zodat er minder mannen komen maar het nog wel lekker verdiend..want dit is echt helemaal niks.

Jammer, zou zo top kunnen zijn..🤷
Ik denk dat de oplossing erin bestaat echt een max quota per vrouw toe te laten. Als er constant 4 vrouwen actief zijn weet je dat je geen 120 man moet binnen laten. Wie er echt wil bij zijn kan vooraf toegang ticket verkrijgen, en aan de deur met je gewoon zeggen vol is vol. Wie niet binnen kan en er echt wou bij zijn gaat volgende keer wel zorgen dat hij er bij isw zeker omdat je met een gezonde mix vrouwen/mannen hier lovende reacties zult lezen... Ik had geen ervaring met Elle Naturelle, maar mij lijkt het puur commercieel. Is frustrerend voor de dames (die hun uiterste best gedaan hebben) en voor de mannen die ernaar uitkeken hier een leuke namiddag te beleven.
 
Bezoekers in verhouding houden met het aantal meiden past waarschijnlijk niet in het financieel plan van de uitbater. Spijtig want dit is zo kortzichtig, op den duur blijft iedereen weg.
idd dat heb ik ook al gemerkte en dan heb je om 15u nog die kortingneukers
daarom ga ik ook niet meer naar die feestjes
ik moet mss wat verder rijden nu
maar dat heb ik er voor over
 
Bezoekers in verhouding houden met het aantal meiden past waarschijnlijk niet in het financieel plan van de uitbater. Spijtig want dit is zo kortzichtig, op den duur blijft iedereen weg.
als uitbater van de club moet ik toegeven dat het een enorme drukte was,en daar waren we niet op voorbereid omdat er eind verder ook een bare gangbang was,dachten we geen volk te hebben.normaal hebben we 40 a 50 man op namiddag waar nu ruim het dubbel was. de "meeste" die ticket gekocht hebben zijn ook laat toegekomen en konden we niet meer weigeren.de klanten na 15u waren heel beperkt,en op het laatst hebben we er ook geweigerd door de capaciteit.wat een super leuk feest moest werden is idd uitgelopen tot drukte met vele mannen rond dezelfde dame en met te weinig lockers.los daarvan waren bepaalde dames top !! zeker de yuliette en cindy heeft zich van begin tot einde volledig laten gaan.we zullen er rekening moeten met houden wanneer yuliette op een party komt dat zij een groot publiek aantrekt en dat we deze feesten beter moeten inplannen qua drukte.daarvoor ook mijn excuses naar de klanten en dames.
tot slot moet ik mij toch ook even wennen tot u mr sins....in verleden hebben we al een gesprek hier gevoerd waar jezelf eindigde met ik stop deze discussie.precies kan je het toch niet laten om je hier weer te bemoeien.
1. jij was niet aanwezig dus u commentaar over het feest hoef ik niet.
2. ik ben uitbater,dus geen organisator,jij weet dus niets over mijn financieel deel hier in dit feestje.
3. DIT IS OOK VOOR ALLE ANDERE LEDEN HIER DIE MIJN CLUB OOO ZO GRAAG AFBREKEN ( jalourse,egoistiche of concurerende ) vuil,niet hygienisch,maar 1 douche,een stal met zwijnen....enz. is nu toch weeral eens het kotje vol met teveel mannen.
besluit aan allen ga naar de feestjes waar je graag gaat bij mij of ander maakt niet uit, maar hou gewoon jullie snaveltjes of B.K over de koleblomme dicht.want jullie spreken zichzelf tegen.
mr.ge loopt in menigte waar sperma alle kanten uitvliegt,je wrijft constant tussen hoop bezwete mannen en ge komt hier zagen over zwarte voeten ? zeker dat je niet naar de voeten keek van de persoon naast u die een andere origine had ??
mr.dames zaten in kleine hokjes,heb jij dan de 3 grote bedden niet gezien waarvan pal aan de ingang het groot rond bed of ben je misschien via de achterdeur gekomen ??
zo beste dit was mijn commentaar over het feestje.ik zou zeggen laat jullie gaan.... :)
 
Ge vergist u Martin. Dit is geen vervolg op een vorige discussie maar een opmerking in het algemeen naar aanleiding van een tip die ik kreeg van een medewandelaar-collega over de stroom van negatieve berichten over dit evenement.
En…
Ik ben een ex bezoeker van uw club. Ik heb geen intentie om jou of je club af te breken.
Zwarte voeten, etc… komt niet van mij. Het is intussen geweten en een feit dat jouw club de beste ter wereld is. In jouw optiek toch. Al wie kritiek heeft, heeft ongelijk. En de kritiek op dit feest is deze keer stuitend. Daarbovenop kom jij mij hier nog eens aanvallen voor 1 of 2 zinnen die ik schrijf? F**k That! Ik zeg en doe nog altijd wat ik wil ? Wat zit jij hier van uw neus te maken gelijk nen uil op ne kluit? Wees al blij dat je als betrokken partij hier op dit forum iets mag posten. Waar ik zwaar mijn bedenkingen bij heb nota bene.

Uw excuses zijn ook niks waard. Als deurhouder beslis jij hoeveel volk er voorbij die deur naar binnen gaat. Reservaties die laat komen zijn ook geen excuus. Ofwel werk je met reservaties ofwel niet. Dat is de keuze die jij maakt. Volgens wat ik begrijp maakt het dus niet uit. Je laat iedereen binnen. Maw de reservaties zijn eerder een marketing trucje om de indruk te geven dat verhoudingen ok zullen zijn. Tot je dan binnen staat en je jezelf afvraagt waarom je überhaupt gereserveerd hebt.
De like van Yuliette kan ik begrijpen. Voor de rest zie ik geen duimpjes verschijnen bij je wartaalbericht.
Blijf vooral rondlopen met uw kop in uw achterste.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het toch netjes dat Martin hier reageert en uitlegt hoe en wat.

Ik ben al verschillende keren met plezier naar de Koleblomme geweest, en zal dat zeker blijven doen.

Dat het deze keer niet zo geslaagd was door de drukte is Martin nu ook wel duidelijk vermoed ik, en zal dat waarschijnlijk ook wel laten meewegen in een volgend event.

't is bijna Kerst dus lief zijn....
 
als uitbater van de club moet ik toegeven dat het een enorme drukte was,en daar waren we niet op voorbereid omdat er eind verder ook een bare gangbang was,dachten we geen volk te hebben.normaal hebben we 40 a 50 man op namiddag waar nu ruim het dubbel was. de "meeste" die ticket gekocht hebben zijn ook laat toegekomen en konden we niet meer weigeren.de klanten na 15u waren heel beperkt,en op het laatst hebben we er ook geweigerd door de capaciteit.wat een super leuk feest moest werden is idd uitgelopen tot drukte met vele mannen rond dezelfde dame en met te weinig lockers.los daarvan waren bepaalde dames top !! zeker de yuliette en cindy heeft zich van begin tot einde volledig laten gaan.we zullen er rekening moeten met houden wanneer yuliette op een party komt dat zij een groot publiek aantrekt en dat we deze feesten beter moeten inplannen qua drukte.daarvoor ook mijn excuses naar de klanten en dames.
tot slot moet ik mij toch ook even wennen tot u mr sins....in verleden hebben we al een gesprek hier gevoerd waar jezelf eindigde met ik stop deze discussie.precies kan je het toch niet laten om je hier weer te bemoeien.
1. jij was niet aanwezig dus u commentaar over het feest hoef ik niet.
2. ik ben uitbater,dus geen organisator,jij weet dus niets over mijn financieel deel hier in dit feestje.
3. DIT IS OOK VOOR ALLE ANDERE LEDEN HIER DIE MIJN CLUB OOO ZO GRAAG AFBREKEN ( jalourse,egoistiche of concurerende ) vuil,niet hygienisch,maar 1 douche,een stal met zwijnen....enz. is nu toch weeral eens het kotje vol met teveel mannen.
besluit aan allen ga naar de feestjes waar je graag gaat bij mij of ander maakt niet uit, maar hou gewoon jullie snaveltjes of B.K over de koleblomme dicht.want jullie spreken zichzelf tegen.
mr.ge loopt in menigte waar sperma alle kanten uitvliegt,je wrijft constant tussen hoop bezwete mannen en ge komt hier zagen over zwarte voeten ? zeker dat je niet naar de voeten keek van de persoon naast u die een andere origine had ??
mr.dames zaten in kleine hokjes,heb jij dan de 3 grote bedden niet gezien waarvan pal aan de ingang het groot rond bed of ben je misschien via de achterdeur gekomen ??
zo beste dit was mijn commentaar over het feestje.ik zou zeggen laat jullie gaan.... :)
Hopelijk wordt zo'n onaangename drukte vermeden in de toekomst, bijvoorbeeld door de capaciteit strenger te bewaken. Ondanks tijdige aankomst en 130 euro heb ik op 12/12 niet kunnen genieten van het op de site aangekondigde mooie aanbod :(

Alvast fijne feestdagen voor iedereen!
 
Hopelijk wordt zo'n onaangename drukte vermeden in de toekomst, bijvoorbeeld door de capaciteit strenger te bewaken. Ondanks tijdige aankomst en 130 euro heb ik op 12/12 niet kunnen genieten van het op de site aangekondigde mooie aanbod :(

Alvast fijne feestdagen voor iedereen!
Deze zondag terug van hetzelfde 😂

In het gastenboek van Elle was er een commentaar geschreven dat er veel te veel mannen werden binnengelaten, voor de maar bepaalde vrouwen die erbij waren.

Ik kan dat jammer genoeg beamen..

Maar die post is nu uit hun gastenboek verwijderd.

Qua transparantie kan dat ook wel tellen. Goede commentaar blijft staan. De slecht gaat er uit.

Bon ze mogen doen wat ze willen, ik kom er allesinds niet meer.

Voor de rest, iedereen een prettig eindejaar.
 
Deze zondag terug van hetzelfde 😂

In het gastenboek van Elle was er een commentaar geschreven dat er veel te veel mannen werden binnengelaten, voor de maar bepaalde vrouwen die erbij waren.

Ik kan dat jammer genoeg beamen..

Maar die post is nu uit hun gastenboek verwijderd.

Qua transparantie kan dat ook wel tellen. Goede commentaar blijft staan. De slecht gaat er uit.

Bon ze mogen doen wat ze willen, ik kom er allesinds niet meer.

Voor de rest, iedereen een prettig eindejaar.
mr. sth27. gans de commentaar hierboven ging over de party in de koleblomme.op 12/12.

ik had zondag geen party in de koleblomme.indien het over ander plaatsen zou gaan,wel beschrijf dan ook welke.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mr. sth27. gans de commentaar hierboven ging over de party in dekoleblomme.op 12/12.
gelieve u beter te informeren of u snavel dicht te houden.
ik had zondag geen party in de koleblomme.indien het over ander plaatsen zou gaan,wel beschrijf dan ook welke.
Mr vande walle,
Ik weet niet goed of U wel kan lezen?
Het topic algemeen is Elle Naturelle.
Dit gaat dus niet enkel over een beschrijving de koleblomme, maar in het algemeen over de organisatie..
Ik had dus over deze zondag. Dat het niet in de koleblomme was weet ik ook, daar ging het mij ook niet om qua locatie..
die discussie over 12/12, heeft ook niets met mijn commentaar te maken. Dit is een aparte opmerking volgens het topic.
Dus laten we wat beleefd blijven..
Graag ipv U direct aangevallen te voelen, eerst eens lezen en niet te denken dat het over U zaak zou gaan of over de party van 12/12.
Zo een commentaar als uitbater komt niet ten goede, maar dat moet U voor zichzelf uitmaken.
 
gelieve u beter te informeren of u snavel dicht te houden.
Dit topic gaat niet over uw establissement maar over de organisator Elle Naturelle (die zoals bekend op meerdere locaties actief is) en het door u aangehaalde bericht ging over hun site/gastenboek. Gelieve dus uw eigen advies ter harte te nemen want verklaarde u eerder niet "ik ben uitbater,dus geen organisator":).
 
Laatst bewerkt:
Mr vande walle,
Ik weet niet goed of U wel kan lezen?
Het topic algemeen is Elle Naturelle.
Dit gaat dus niet enkel over een beschrijving de koleblomme, maar in het algemeen over de organisatie..
Ik had dus over deze zondag. Dat het niet in de koleblomme was weet ik ook, daar ging het mij ook niet om qua locatie..
die discussie over 12/12, heeft ook niets met mijn commentaar te maken. Dit is een aparte opmerking volgens het topic.
Dus laten we wat beleefd blijven..
Graag ipv U direct aangevallen te voelen, eerst eens lezen en niet te denken dat het over U zaak zou gaan of over de party van 12/12.
Zo een commentaar als uitbater komt niet ten goede, maar dat moet U voor zichzelf uitmaken.
ik maak dit idd voor mezelf uit, topic is idd elle... maar jij beantwoord op vorige ref.die als jij toch wel goed kan lezen volledig over dekoleblomme en de uitbater spreekt qua vuile locatie en enkel op geld uit... bijdeze als je toch graag schrijft zet er dan ineens bij welke locatie.. zo zijn er geen misverstanden.. ik stel mij dan ook weeral eens de vraag elle.. dekoleblomme,enz.. altijd maar slechte reputatie geven hier op forum en toch altijd is het te druk en teveel mannen op party's ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan