WHEM Ellen, Hove

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Twee weken geleden was er een lozana ook in Hove onder hetzelfde nummer. Gebeld maar niet tot een afspraak gekomen. De extra's naast massage waren die dag niet mogelijk. Moest daarvoor op andere dag afspreken. Dat kan. Vind wel de naamsverandering na twee weken wat vreemd
 
 
Ondertussen Marietje geworden
Derde naam in één maand tijd
Meestal geen goed teken
 
Dan laat ik ook maar een recensie achter....

Mooie vrouw met hele mooie vrouwelijke vormen, mooie volle borsten, stevige billen. Een lieve meid. (mag wat zekerder worden). Snelle reactie op berichten. Goede parkeergelegenheid, gratis. Kan altijd voor en achteraf douchen in een schone douche met schone handdoeken.
Goede massage, op rand van bed, opzich niet storend al zou ik liever midden op het bed liggen zodat ze dichter tegen me aan kan zitten en op me kruipen/glijden en zo steeds contact houdt (geldt voor achterkant). Ze doet wat in haar adv. staat en bakent haar grenzen duidelijk af, wat het voor mij uitdagend maakt, want dan juist een beetje plagen, wat ze niet erg vindt. Beiden naakt, een mooie verschijning en wat is haar lichaam een genot om naar te kijken en aan te raken. Start op je buik en je krijgt een normale goede full body massage, met b2b elementen. Na omdraaien pussygliding en rubbing gaat ze als een slang over je lichaam totdat je het niet meer houdt. Een heuse sport om daartegen te vechten. Als je het volgehouden hebt zonder te ontladen/ontploffen maakt ze het handmatig af en reinigt ze het overtollige waarna je nog heerlijk mag nagenieten en daarna onder de pomp.

Ik kan wel zeggen dat ik wat ervaring heb, enkel in de massage wereld en dat weet ze en ze vraagt zo nu en dan om tips en bevestiging dat alles in orde is. Voor mij een topper al mogen de grenzen altijd wat opgerekt worden, maar deze dien je ten alle tijden te respecteren. Kan altijd voor en achteraf douchen in een schone douche met schone handdoeken. Heb steeds een massage bank zien staan, maar nog niet geprobeerd.

Kortom: Kom je voor een massage van een mooie (naakte) vrouw voor een normale prijs in een schone omgeving, doen. Respect tonen is respect krijgen. Heb je geen respect voor grenzen en wil jij graag de regels bepalen blijf je beter weg, hoef je achteraf niet te janken.

Groetjes. De allerallernieuwste newbie😘.
 
@LittleRedRooster
Bedankt voor je uitgebreide recensie, maar kan je dit misschien in het recensietopic plaatsen met een recensieformulier met algemene beoordeling?

 
Dan laat ik ook maar een recensie achter....

Mooie vrouw met hele mooie vrouwelijke vormen, mooie volle borsten, stevige billen. Een lieve meid. (mag wat zekerder worden). Snelle reactie op berichten. Goede parkeergelegenheid, gratis. Kan altijd voor en achteraf douchen in een schone douche met schone handdoeken.
Goede massage, op rand van bed, opzich niet storend al zou ik liever midden op het bed liggen zodat ze dichter tegen me aan kan zitten en op me kruipen/glijden en zo steeds contact houdt (geldt voor achterkant). Ze doet wat in haar adv. staat en bakent haar grenzen duidelijk af, wat het voor mij uitdagend maakt, want dan juist een beetje plagen, wat ze niet erg vindt. Beiden naakt, een mooie verschijning en wat is haar lichaam een genot om naar te kijken en aan te raken. Start op je buik en je krijgt een normale goede full body massage, met b2b elementen. Na omdraaien pussygliding en rubbing gaat ze als een slang over je lichaam totdat je het niet meer houdt. Een heuse sport om daartegen te vechten. Als je het volgehouden hebt zonder te ontladen/ontploffen maakt ze het handmatig af en reinigt ze het overtollige waarna je nog heerlijk mag nagenieten en daarna onder de pomp.

Ik kan wel zeggen dat ik wat ervaring heb, enkel in de massage wereld en dat weet ze en ze vraagt zo nu en dan om tips en bevestiging dat alles in orde is. Voor mij een topper al mogen de grenzen altijd wat opgerekt worden, maar deze dien je ten alle tijden te respecteren. Kan altijd voor en achteraf douchen in een schone douche met schone handdoeken. Heb steeds een massage bank zien staan, maar nog niet geprobeerd.

Kortom: Kom je voor een massage van een mooie (naakte) vrouw voor een normale prijs in een schone omgeving, doen. Respect tonen is respect krijgen. Heb je geen respect voor grenzen en wil jij graag de regels bepalen blijf je beter weg, hoef je achteraf niet te janken.

Groetjes. De allerallernieuwste newbie😘.
Ik zal als eerste grenzen respecteren, bij een goede sensuele/erotische massage ben ik ontvanger en stille genieter ... ik zal niemand aanraken, dit is in mijn ogen hetzelfde als tijdens de Gentse feesten een vrouw ongewenst aanraken ...
Maar ik ben heel blij voor haar dat ze zo plots wel een heel goede finish in haar handen heeft ontwikkeld, ze heeft naar mijn raad geluisterd ...:D:D:D:D:D
Misschien deze whem samenvoegen met haar recensies ...
 
Ik ga het onderwerp Ellen niet meer volgen. Tis gewoon niet meer te redden. Ik zal je een aantal tips geven miss Ellen:

1. Koop een masssge tafel
2. Maak correctie prijzen en afspraken. Wat mogelijk is wat niet.
3. Maak nieuwe foto's
4. Zoals in alle sectoren is services heel belangrijk.
5. Stop met te posten, als de services goed dan zullen de klanten wel posten voor je. Steek je tijd en je energie in de masssges

Groetjes
Allen. I'm out from this
 
Ik merk dat een deel onder jullie slechte ervaringen hebben. Wat ik ook volledig begrijp, iedere mens is anders en heeft andere behoeften.
Maar kraak niet (al zijn het newbie's) andere af die wel een positieve ervaring hebben of voor wie de service wel heel goed is.
groetjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan