Recensie Ellen, PVDD 16L or 16M, night shift 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iamme

Wandelaar
90
05/12/22
51
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had 2 meisjes op het oog, maar die waren er niet. Kleine teleurstelling.

Omdat ik iets nieuws wilde, had ik dit andere meisje al een tijdje gezien, maar ik was er zeker van dat haar service slecht zou zijn.

Kleine, brunette met samengebonden haar, enkele discrete tatoeages (pols, enkel, sleutelbeen). Soms draagt ze een transparant topje waardoor haar tepels zichtbaar zijn, of een oranje zwempak.
Afhankelijk van de andere meisjes die haar vergezellen, wordt ze op nummer 16L of 16M geplaatst.
Het was de kans om te gaan. Ik testte het zonder iets te verwachten, zei tegen mezelf dat het waarschijnlijk slecht zou zijn en ik werd niet teleurgesteld, mijn intuïtie had gelijk.

Afgezien van misschien de pijpbeurt die niet slecht is, is de rest niet interessant.
Ze zuigt goed, maar komt tussen haar benen, je kunt niets aanraken. Jammer, haar borsten zijn erg mooi, maar verboden. Ze weigert de cowgirl. Ze probeert met haar hand de penetratie voor alle posities te beperken. Missionarispositie, ik kus haar nek, ze trekt zich terug en zegt "niet zoenen". Zelfs de doggy is verdrietig.

Minder dan 10 minuten, alles inbegrepen.

Mooi meisje, maar slechte service, zoals verwacht.
 
Ik had 2 meisjes op het oog, maar die waren er niet. Kleine teleurstelling.

Omdat ik iets nieuws wilde, had ik dit andere meisje al een tijdje gezien, maar ik was er zeker van dat haar service slecht zou zijn.

Kleine, brunette met samengebonden haar, enkele discrete tatoeages (pols, enkel, sleutelbeen). Soms draagt ze een transparant topje waardoor haar tepels zichtbaar zijn, of een oranje zwempak.
Afhankelijk van de andere meisjes die haar vergezellen, wordt ze op nummer 16L of 16M geplaatst.
Het was de kans om te gaan. Ik testte het zonder iets te verwachten, zei tegen mezelf dat het waarschijnlijk slecht zou zijn en ik werd niet teleurgesteld, mijn intuïtie had gelijk.

Afgezien van misschien de pijpbeurt die niet slecht is, is de rest niet interessant.
Ze zuigt goed, maar komt tussen haar benen, je kunt niets aanraken. Jammer, haar borsten zijn erg mooi, maar verboden. Ze weigert de cowgirl. Ze probeert met haar hand de penetratie voor alle posities te beperken. Missionarispositie, ik kus haar nek, ze trekt zich terug en zegt "niet zoenen". Zelfs de doggy is verdrietig.

Minder dan 10 minuten, alles inbegrepen.

Mooi meisje, maar slechte service, zoals verwacht.
Jammer van de ervaring, als je er nog bent, raad ik u bar crazy cabaret aan (middelste raam)
 
Ik had 2 meisjes op het oog, maar die waren er niet. Kleine teleurstelling.

Omdat ik iets nieuws wilde, had ik dit andere meisje al een tijdje gezien, maar ik was er zeker van dat haar service slecht zou zijn.

Kleine, brunette met samengebonden haar, enkele discrete tatoeages (pols, enkel, sleutelbeen). Soms draagt ze een transparant topje waardoor haar tepels zichtbaar zijn, of een oranje zwempak.
Afhankelijk van de andere meisjes die haar vergezellen, wordt ze op nummer 16L of 16M geplaatst.
Het was de kans om te gaan. Ik testte het zonder iets te verwachten, zei tegen mezelf dat het waarschijnlijk slecht zou zijn en ik werd niet teleurgesteld, mijn intuïtie had gelijk.

Afgezien van misschien de pijpbeurt die niet slecht is, is de rest niet interessant.
Ze zuigt goed, maar komt tussen haar benen, je kunt niets aanraken. Jammer, haar borsten zijn erg mooi, maar verboden. Ze weigert de cowgirl. Ze probeert met haar hand de penetratie voor alle posities te beperken. Missionarispositie, ik kus haar nek, ze trekt zich terug en zegt "niet zoenen". Zelfs de doggy is verdrietig.

Minder dan 10 minuten, alles inbegrepen.

Mooi meisje, maar slechte service, zoals verwacht.
Dag I,

Ik vind dat je dat zeer mooi verwoord... Niet teleurgesteld zijn in je verwachting, je intuïtie... Het toppunt van positivisme. Mooi hoe je een negatieve ervaring ombuigt...
't Ja, we zullen dat allicht allemaal al eens of meerdere keren hebben meegemaakt... Het lijkt me een onoverkomelijkheid. Anderzijds is het voordeel gelukkig dat we (soms) in de letterlijk positieve zin kunnen verrast worden... Volgende keer toch (nog) meer letterlijk positivisme toegewenst !

Grt.
DD
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan