WHEM Elysa, Nijverdal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze meid is echt geweldig, momenteel terug in eigen land maar heel vaak op campings te vinden

Heb haar zelf meerdere keren bezocht in Witten en Gieten. Erg fijne omgang, geil lichaam. Borsten hangen klein beetje maar fucking lekker. Ontvangst in bungalow, maar heb het zelfs eens in haar Bus gedaan, erg geil

Pijpt lekker, niet al te strak tijdens seks, leuk koppie en makkelijke communicatie

Weet je het zeker?

De advertenties tonen 2 verschillende nummers en woonplaatsen.

Volgens mij werd deze Luna bedoeld

Dat zou dan een 3e telefoonnummer en woonplaats betekenen. Zijn dit alle 3 dezelfde persoon?

Weet je het zeker?

De advertenties tonen 2 verschillende nummers en woonplaatsen.

Volgens mij werd deze Luna bedoeld

Dat zou dan een 3e telefoonnummer en woonplaats betekenen. Zijn dit alle 3 dezelfde persoon?

Luna is Elysa en Elysa is Luna. Ik ben er vaak geweest in Borger. Elysa heeft dan Borger staan en Luna gieten. Ze zit op een camping er tussen.

Geloof mij maar, deze meid is 100%, waarom ze 3 account heeft geen ide hhaha

Luna is Elysa en Elysa is Luna. Ik ben er vaak geweest in Borger. Elysa heeft dan Borger staan en Luna gieten. Ze zit op een camping er tussen.

Geloof mij maar, deze meid is 100%, waarom ze 3 account heeft geen ide hhaha
Had al zo vermoeden dat het een en dezelfde dame is.

Maar is ze de moeite waard?
Of alleen voor de snelle wip? (Houd zelf meer van iets langere)

Zie haar ad wel regelmatig voorbijkomen, haar ook wel geappt, maar niet tot afspraak gekomen en twijfel nu weer om er toch langs te gaan.

Had al zo vermoeden dat het een en dezelfde dame is.

Maar is ze de moeite waard?
Of alleen voor de snelle wip? (Houd zelf meer van iets langere)

Zie haar ad wel regelmatig voorbijkomen, haar ook wel geappt, maar niet tot afspraak gekomen en twijfel nu weer om er toch langs te gaan

Ik vind haar wel een fijne meid, goed bespreekbaar en communicatie. Ben zelf nooit echt van lange afspraken, vaak voor snelle wip op de camping hehe.

Veel bespreekbaar, zover ik weet is het echt alleen haar. Nooit iemand anders gezien en bellen is met haar.

Ze heeft wel een opvallende tattoo op haar been maar prima te negeren.

Zoals eerder beschreven, neukt en pijpt prima en is niet duur. Prima DVP voor weinig geld.
Highclass is ze niet, geen supermodel. Borsten hangen wel wat, gewoon geil sletje

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
53.854
Leden
44.632
Nieuwste lid
Menneke11
Terug
Bovenaan Onderaan