Recensie Elza (Hun), Schippersstraat 13/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Billy's hobby

Wandelaar
Forumpionier
45
07/07/21
26
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er waren weinig meisjes aanwezig vanmorgen vroeg rond 8u30. De enige die er jong en knap uitzag was Elza. Afgesproken voor pijpen (MC), beffen en 2 standjes. Elza neemt de tijd en na mijn soldaat gewassen te hebben zat ze al klaar op haar knieën voor de pijpbeurt. Ze vroeg of ik gelijk 69 wilde. Gevraagd om eerst mijn soldaat in houding te brengen. Dat deed ze heel goed. Ze speelde ook wat met mijn ballen. Ik kon haar uitgebreid strelen en in haar borsten knijpen. Ik twijfel of het b dan wel c cup waren, maar ik kon in ieder geval de implantaten voelen. Toen ze me wat begon af te trekken overgegaan naar standje 69 en kon ik haar ook vingeren. Daarna reverse cowgirl en afgewerkt met haar on top face to face zodat Ik eerst haar kontje en daarna haar buik en borsten kon betasten. Na schoonmaken nog praatje gemaakt. Ze zei dat ik me niet moest haasten bij het omkleden, dus ze is zeker geen klokkijkster.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan