WHEM Ema, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een tijdje geleden contact met haar gezocht maar ik vertrouwde het niet omdat ze niet wilde videobellen...

Ben benieuwd of er iemand onlangs nog bij haar op bezoek is geweest.
 
Vreemd, dat er helemaal niets over haar geschreven is hier, toch?

Geen videocall kan zijn, omdat er een booker tussen zit en die verschijnen sowieso niet graag in beeld 🙄
 
Er zit al een tijdje een groepje Roemeense dames in Amstelveen en je pikt ze zo eruit met hun afgedekte gezichten. Deze Ema behoort hoogstwaarschijnlijk ook toe aan dit groepje. Ooit in een ver naïef verleden een date gehad met iemand uit dat groepje en dat was eigenlijk once and never ever again; locatie in een shabby appartement, adverteren met een starttarief, na betaling snel afwerken, wat vooraf beloofd was zat niet in de prijs maar uiteraard wel tegen bijbetaling. Ugh! 🤮
 
Er zit al een tijdje een groepje Roemeense dames in Amstelveen en je pikt ze zo eruit met hun afgedekte gezichten. Deze Ema behoort hoogstwaarschijnlijk ook toe aan dit groepje. Ooit in een ver naïef verleden een date gehad met iemand uit dat groepje en dat was eigenlijk once and never ever again; locatie in een shabby appartement, adverteren met een starttarief, na betaling snel afwerken, wat vooraf beloofd was zat niet in de prijs maar uiteraard wel tegen bijbetaling. Ugh! 🤮

Die groep was mij idd ook opgevallen. Afgedekt gezicht neem ik sws nooit. Zal vanavond weer eens een voor de team taken en review schrijven
 
Er zit al een tijdje een groepje Roemeense dames in Amstelveen en je pikt ze zo eruit met hun afgedekte gezichten. Deze Ema behoort hoogstwaarschijnlijk ook toe aan dit groepje. Ooit in een ver naïef verleden een date gehad met iemand uit dat groepje en dat was eigenlijk once and never ever again; locatie in een shabby appartement, adverteren met een starttarief, na betaling snel afwerken, wat vooraf beloofd was zat niet in de prijs maar uiteraard wel tegen bijbetaling. Ugh! 🤮
Klopt, ben er niet geweest, maar je pikt ze er idd zo uit!
 
Ach, soms is het heerlijk om naïef te zijn en te denken "zou het?". Want de dame vd foto's kan mij wel bekoren, maar ben het er helemaal mee eens hoor, daarom niet toegegeven aan de naïviteit en de twijfel laten bestaan. Vandaar de vraag naar ervaringen met deze dame.
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan