Recensie Emma´s Place, Waregem 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwibus90

Wandelaar
Forumpionier
44
06/07/21
19
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/emmas-place
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/profiel/emmas-place

Al enkele keren langs geweest voor een zalige ontspannende massage, waarbij de erotiek langzaam wordt opgebouwd door de heerlijke strelingen. Afwerken wordt soms manueel, oraal of intiem gedaan, waarschijnlijk afhankelijk van waar ze zelf zin in heeft op het moment zelf.
Spontane losse dame waarmee je altijd een aangenaam gesprek kan voeren voor en na de massage, ziet er ook nog eens zeer goed uit!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/feel-good-massages/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezocht deze Vlaamse dame twee keer maar toen onder andere naam. Is niet in Waregem maar niet zo ver van...
Tot voor kort was de prijs een stuk minder dus had geluk. Nu ineens 50 meer dus prijs die ik hier invul is deze die ik betaalde.
Flamboyante dame met mooi lichaam die best kan masseren. Samen douchen (voor en na) en laat zich goed gaan, bij juiste klik zelfs...
Babbelt wel graag over zichzelf soms moet je dat wel afremmen.
Helaas dus nu voor mij te duur maar hou nogal van afwisseling dus blij dat ik ze twee keer kon bezoeken, we zoeken verder😉
 
Gelijkaardige ervaringen als Massaman.
Vorig jaar enkele keren geweest en telkens zeer leuke massages met einde volgens waar zij zin in had op dat moment.
Soms intiem, soms met de hand.
Prijs/kwaliteit TOP! Al was de massage zelf meer gewrijf, ze bouwt de spanning enorm op.

Maar dan plots een nieuwe website en veel te hoge prijsstijging…
Sindsdien niet meer geweest. Zonde, maar nu te duur prijs/kwaliteit.
 
Gelijkaardige ervaringen als Massaman.
Vorig jaar enkele keren geweest en telkens zeer leuke massages met einde volgens waar zij zin in had op dat moment.
Soms intiem, soms met de hand.
Prijs/kwaliteit TOP! Al was de massage zelf meer gewrijf, ze bouwt de spanning enorm op.

Maar dan plots een nieuwe website en veel te hoge prijsstijging…
Sindsdien niet meer geweest. Zonde, maar nu te duur prijs/kwaliteit.
Wou dat intiem niet vermelden omdat ze dit niet standaard aanbied ;-) eerste keer (verrassing!) wel, tweede keer niet wel in 69 tot einde.
 
Die neemt nooit op, of telefoon staat uit... hoe maken jullie een afspraak?
Iemand ook meer info over welke kant van Waregem het is? Want velen zeggen "Waregem" terwijl ze in Sint-Eloois-Vijve wonen
 
Die neemt nooit op, of telefoon staat uit... hoe maken jullie een afspraak?
Iemand ook meer info over welke kant van Waregem het is? Want velen zeggen "Waregem" terwijl ze in Sint-Eloois-Vijve wonen
de eerste keer heb ik ook veeeeel keren moeten proberen, de tweede keer ging het direct. Heeft nog een gewone job daarnaast, ik denk best s'morgens redelijk vroeg proberen. Het is niet de bedoeling haar woonplaats te vernoemen daar het duidelijk is dat ze dit niet wil, het is een deelgemeente inderdaad niet Waregem zelf. Ik was er telkens aan 100 euro en dat was een koopje voor wat ik kreeg, nu helaas te duur (vind ik).
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er geweest, ik vind het persoonlijk een zeer knappe dame en super vriendelijk! Moest het goedkoper zijn zou ik meer gaan. Vind ze echt geil
 
Wat bedoel je juist met overplaatst?
Ik ben er enkele maanden geleden (september?) geweest en toen waren haar prijzen terug gemaakt naar het oorspronkelijk tarief (150€/u).
Toen was de service zeker correct.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan