Recensie Emma, Brugge 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag nog eens bij Jessy geraakt, deze keer in Torhout.
Locatie is in ieder geval discreter als in Brugge en ook de badkamer is properder.

Ontvangst was zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en ze stelt je meteen op je gemak.

De massage zelf is bij Jessy zalig. Heel veel teasing waarbij ze je masseert tussen je billen en wat met je balzak en kont speelt. Daarna gaat ze over tot wat b2b waarbij ze met haar lekkere borsten over je lichaam glijd.

Na me omgedraaid te hebben was het tijd voor het echte werk. En hier neemt ze echt haar tijd voor. Ze bouwt de spanning zo op dat je op den duur smeekt om te mogen klaarkomen 😛! Dit heb ik dan ook terwijl ze in 69 op me zat en ik haar lekker mocht likken.

Kortom, zeker zijn geld waard!!
 
Vrijdag nog eens bij Jessy geraakt, deze keer in Torhout.
Locatie is in ieder geval discreter als in Brugge en ook de badkamer is properder.

Ontvangst was zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en ze stelt je meteen op je gemak.

De massage zelf is bij Jessy zalig. Heel veel teasing waarbij ze je masseert tussen je billen en wat met je balzak en kont speelt. Daarna gaat ze over tot wat b2b waarbij ze met haar lekkere borsten over je lichaam glijd.

Na me omgedraaid te hebben was het tijd voor het echte werk. En hier neemt ze echt haar tijd voor. Ze bouwt de spanning zo op dat je op den duur smeekt om te mogen klaarkomen 😛! Dit heb ik dan ook terwijl ze in 69 op me zat en ik haar lekker mocht likken.

Kortom, zeker zijn geld waard!!
Dat vond ik ook vorige week. Echt de moeite. Alleen wat ver rijden voor mij, dus zal maar heel af en toe eens kunnen langsgaan.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/overheerlijke-erotische-massage.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
"RECENSIE"
Woensdag nog eens bij Jessy (voor mij blijft ze Emma of Elena) in Torhout geweest.
Mooie woning in een woonwijk in Torhout. Parkeermogelijkheid op straat.
Was al een hele tijd geleden maar zeer welkom ontvangen, direct n zoen, was n leuk weerzien.
Ineens naar boven en na regeling van t financiële door naar de badkamer. Modern en proper, goeie regendouche.
Massagetafel is mee verhuisd en Jessy ging snel van start.
Deugddoende rugmassage, goeie muziek, teasen begon al vrij snel. Veelbelovende kusjes in de nek.
Na een tijdje mocht ik me omdraaien en begon de voorkant.
Ze komt voldoende dicht om haar helemaal te kunnen strelen, haar borsten te kunnen masseren en haar poesje te vingeren.
De body to body blijft heerlijk met uitgebreid (tong)zoenen. Heerlijk om haar lijf overal te kunnen voelen.
Haar mondje kwam paar keer heel dicht in de buurt van mijn jongeheer, maar er wordt niet gepijpt.
Aftrekken vol overgave.
Daarna nog een douche, zij ook terwijl ik me aan het afdrogen was.
Het zal dit keer zo lang niet meer duren voor ik nog s terug ga.
 
"RECENSIE"
Woensdag nog eens bij Jessy (voor mij blijft ze Emma of Elena) in Torhout geweest.
Mooie woning in een woonwijk in Torhout. Parkeermogelijkheid op straat.
Was al een hele tijd geleden maar zeer welkom ontvangen, direct n zoen, was n leuk weerzien.
Ineens naar boven en na regeling van t financiële door naar de badkamer. Modern en proper, goeie regendouche.
Massagetafel is mee verhuisd en Jessy ging snel van start.
Deugddoende rugmassage, goeie muziek, teasen begon al vrij snel. Veelbelovende kusjes in de nek.
Na een tijdje mocht ik me omdraaien en begon de voorkant.
Ze komt voldoende dicht om haar helemaal te kunnen strelen, haar borsten te kunnen masseren en haar poesje te vingeren.
De body to body blijft heerlijk met uitgebreid (tong)zoenen. Heerlijk om haar lijf overal te kunnen voelen.
Haar mondje kwam paar keer heel dicht in de buurt van mijn jongeheer, maar er wordt niet gepijpt.
Aftrekken vol overgave.
Daarna nog een douche, zij ook terwijl ik me aan het afdrogen was.
Het zal dit keer zo lang niet meer duren voor ik nog s terug ga.
Gisteren langs geweest en kan alleen maar alle positieve recensies beamen! Duur maar haar geld waard, was voor mij zeker niet nodit dat ze me pijpte haar handjes waren veel beter dan de meesten met hun mond.
 
Okido, mercikes
Op haar profiel staat dat beffen mogelijk is, klopt dat ?
Ik denk van wel, ze genoot zelf mee en mocht uitgebreid haar betasten, vingeren.. zelf heb ik haar niet gebeft of t geprobeerd. ze lijkt zeer open en vriendelijk, ik zou haar gewoon contacteren bij interesse en het haar vragen al dan niet in een berichtje. Natuurlijk misschien op een beleefde manier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan