WHEM Emma, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij Emma geweest. Het is idd een rustige en lieve dame. Zij heeft Braziliaanse roots, spreekt redelijk Engels (verstaanbaar). In haar ontvangstkamer staat een massagetafel.
Emma heeft mooie grote borsten (naturel), paar tattoos hier en daar maar niet uitbundig groot. Normaal gesproken houd ik niet van tattoos, maar 't stoorde mij niet.

Na de financiële afhandeling kon ik op mijn buik liggen. Zij begint aan mijn rug, handen, billen en benen. Even tussendoor plaagt ze tussen mijn billen en ballen. Haar massage vond ik bovengemiddeld goed. Vervolgens moest ik mij omdraaien en op mijn rug liggen. Ze begon langzaam een soort prostaatmassage te geven. Ze genoot erg van mijn pik en ballen. Vervolgens pakte ze een condoom en om mijn pik en begon uit het niets te pijpen. Dat was wel lekker. Ik had er niet om gevraagd, kwam puur voor de massage. Aftrekken deed ze goed. Ze was volledig naakt. Ik testte haar eventjes uit. en zei dat mijn pik haar wil voelen. Ze stemde mee in. Ik nam haar van achteren en ze genoot er van. Ze zei dat ik een lekkere pik heb. Daarna ging ik weer op de massagetafel liggen op mijn rug en trok zij mij af.

Ik heb van dit half uurtje lekker van genoten, zonder enige bijbetaling.
Er was geen body to body massage, waar ik zelf geen liefhebber van ben.
Douchen achteraf was mogelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan