WHEM Emma Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1643197387506.png

Ze heet ook Sofia en in Duitsland mag je van haar 'rassige Figur genießen'. Ze zou een uitstap naar Nederland kunnen maken en daadwerkelijk de dame zijn die voor je neus staat als de deur opengaat. Aan jou de gok.
 
Typish gevalletje catfish. Is niet dame van de foto. Helaas niet positief verrast, anders had ik t een kans gegeven.Dus rechtsomkeert gegaan.

Als je van een dame met een lang, breed onderlijf houdt, dan is ze een aanrader

Haar foto op haar WA profiel is wel echt. Normaal gezicht.
 
Ben vorig jaar bij haar geweest. Foto's inderdaad niet zoals de werkelijkheid. Maar de Profielfoto van WA wel. Goede wederzijdse b2b massage gekregen en gegeven. Geen extras aangeboden. Je mag haar wel overal aanraken.
 
Ben vorig jaar bij haar geweest. Foto's inderdaad niet zoals de werkelijkheid. Maar de Profielfoto van WA wel. Goede wederzijdse b2b massage gekregen en gegeven. Geen extras aangeboden. Je mag haar wel overal aanraken.
Dank voor deze aanvullende info. De dame is wat voller dan op de advertentie?
En met de dame aanraken kan ik dat verstaan als vingeren en beffen?
 
Emma is een aardige vrouw. Maar niet de vrouw van de foto's in de advertentie. Ook niet 10 jaar geleden of zo.
Dat is nooit een goed teken en was voor mij reden niet met haar "in zee" te gaan.
Bij Eva heb ik destijds de gok wel genomen. Zij is ook niet de dame van de foto's of circa 20 kilo zwaarder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan