Recensie Emma/Sandra, Heppen/Alken/Wetteren 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
25/06/22
3
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/emma-1295/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Emma. Ze ontvangt in een nette kamer in Heppen met discrete parking. Bij aankomst stuur ze het kamernummer door en kan je naar binnen gaan.

Bij het openen van de deur stond ze al in haar lingerie. Zij is de persoon van op de foto's maar ziet er heel anders uit qua gezicht en looks dan je zou verwachten uit de advertentie.

Ze geeft je de mogelijkheid om te douchen, is niet verplicht trouwens als ze vind dat het er wel oke uit ziet. Ik heb toch maar eerst een douche genomen.

Na de douche mag je meteen op bed gaan liggen en word er meteen een condoom aan gedaan, stijf of niet maakt allemaal niet zoveel uit.

Na een beetje prutsen aan de condoom terwijl ze je piemel stijf probeert te maken en enkele minuten te hebben gepijpt word er meteen aangedrongen op seks. Alles lijkt allemaal een beetje snel te moeten gaan. De seks en het pijpen is niet slecht maar ze lijkt er allemaal niet zoveel zin in ge hebben. De dame is ook bijna continu bezig op haar telefoon.

Na ongeveer een half uurtje, douchen inbegrepen, leek ze licht geïrriteerd te worden dat ik nog niet klaargekomen was. Ik had voor een uur betaald en kom niet meteen zo snel klaar dus dacht dat er nog voldoende tijd was. Daar had de dame geen zin in en vroeg mij te gaan douchen en het een andere keer nog eens te proberen terwijl er nog steeds 20 minuten over waren. Mijn zin was nu volledig weg en ik ben dan maar gaan douchen en vertrokken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sandra-3363/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net deze dame bezocht. Profiel is compleet fake on redlights. Je verwacht een klassedame, maar eigenlijk is het Vanessa uit Diepenbeek die je krijgt. 100€ voor een half uur en bijbetalen voor alles. Ik heb ze voor dat geld eens goed geramd,…. Sex was ok, maar bedrog daar kennen ze iets van…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blij deze gelezen te hebben.
Aan de beeldmateriaal dat ik te zien kreeg vond ik haar lichaam een 11 op 10.
Dus effe ge'whatsappt.
"30min 100€ 1hr 150€. Sex, blowjob, massage, strip-tease, lapdance, hugs, different positions, 69, licking pussy, facesitting, foot job,"

Ik wil geen verrassing zoals 2 maanden terug bij een ander, dus vraag een gezichtsfoto.. antwoord was "no" dus hele ding afgelast.

Gelukkig maar ook, nu ik deze reactie lees.

Maar ze doet toch alles, hoe kwam jij aan die €130?
 
Blij deze gelezen te hebben.
Aan de beeldmateriaal dat ik te zien kreeg vond ik haar lichaam een 11 op 10.
Dus effe ge'whatsappt.
"30min 100€ 1hr 150€. Sex, blowjob, massage, strip-tease, lapdance, hugs, different positions, 69, licking pussy, facesitting, foot job,"

Ik wil geen verrassing zoals 2 maanden terug bij een ander, dus vraag een gezichtsfoto.. antwoord was "no" dus hele ding afgelast.

Gelukkig maar ook, nu ik deze reactie lees.

Maar ze doet toch alles, hoe kwam jij aan die €130?
Ze vraagt 100€ voor 30min. Maar eens bezig vraagt ze extra voor blowjob zonder condoom….
 
Tactiek als een ander hé, zal bij de meesten wel werken veronderstel ik, wel bedenkelijk.
Bij mij niet, is mijn goesting ineens weg.

Ik wil gewoon geen onaangename verrassingen in zowel geld als uiterlijk.

Daarom hecht ik veel beland aan reviews hier.

Na 2 mindere ervaringen wil ik wat safer doen zodat mijn libido hoog blijft :)

Eerste was, ik kom binnen bij een raamprostitutie en de eerste wat zij doet na ontvangen geld en mij op bed leggen al de stopwatch starten, en dan klimt ze op mij na tegenzinnige pijpen (terwijl ik, ook al is het bij betaalde dames, zeker thuis een douche pak en me scheer).. en dan wil ik veranderen van stand, mocht niet of bijbetalen ..terwijl ik bij al de ander in de straat (zo 5-6) geen probleem had gehad.

Ik ben gestopt en me omkleedt.

De andere mindere ervaring (via redlights) een beeldschone dame, plus na review gelezen te hebben hier "dat ze dat niet is, zelfs schoner dan de foto in het echt.." ernaartoe gereden. Ik moest weglopen van het moment dat ik haar zag.

Ook al had ze €20 gevraagd voor een pijpbeurt met klaarkomen in mond, was te veel..

Goed, zelfs een review kan bedrieglijk zijn, maar het geeft u toch ergens een zicht.

Mijn beste ervaringen komt eigelijk van House of Pleasure, wel dateert deze van 2 jaar terug.
 
Blij deze gelezen te hebben.
Aan de beeldmateriaal dat ik te zien kreeg vond ik haar lichaam een 11 op 10.
Dus effe ge'whatsappt.
"30min 100€ 1hr 150€. Sex, blowjob, massage, strip-tease, lapdance, hugs, different positions, 69, licking pussy, facesitting, foot job,"

Ik wil geen verrassing zoals 2 maanden terug bij een ander, dus vraag een gezichtsfoto.. antwoord was "no" dus hele ding afgelast.

Gelukkig maar ook, nu ik deze reactie lees.

Maar ze doet toch alles, hoe kwam jij aan die €130?
Ze heeft nu weer een ander profiel. Emma uit Alken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan