Recensie Darya, Wetteren (Voorheen Heppen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wanderlust

Newbie
13
29/05/23
13
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/darya-32
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op aanraden van een vriend deze jonge dame bezocht.

Leek me wat verlegen op eerste zicht, maar eenmaal van de plichtplegingen ( finance en douche ) verlost, komt ze aardig los.

Rollen even omgekeerd, na wat tongzoenen afgezakt naar beneden, lekker fris daar en ze laat zich gewillig beffen en vingeren. En, mits wat aanhouden, laat ze zich los en geniet ervan met een orgasme als resultaat.

Na een massage ( ik bij haar en zij jij mij)
Klaar om mij te plezieren.
Pijpen met overgave, ( pzc ), lekker likken op en rond de eikel en dan diep. Ook de ballen kregen voldoende aandacht.

Dan overgegaan tot de daad, ( zonder condoom is mogelijk) maar ik koos voor een jasje aan te trekken.
Heerlijk cowgirl tot het einde, mede dankzij de bewegingen vanuit de heupen was stoten niet nodig, gewoon achteroverleunen en genieten van het gevoel.
Na even wat rust genomen te hebben, tijd voor een tweede beurt.
Tongzoenen, terwijl ze de soldaat ter orde brengt om daarna ( op mijn vraag) terug op me te komen zitten en mij klaar te rijden. Daarna vroeg ik om te blijven zitten en merkte dat de jonge heer er terug zin in had, dus even doorgegaan en dan overgegaan naar doggy om dan tot blussen over te gaan.

Nog even tijd genomen om langs achter te beffen en te rimmen.
Samen nog een bad genomen en dan was het tijd voor afscheid.

Één minpuntje: haar tepels zijn overgevoelig, waardoor deze buiten spel blijven. Borstjes net zo groot als mijn hand en lagen er aardig in, wel wat slapjes, maar liever zo dan opgeblazen ballonnen.

Ze wil nog een tijdje blijven in Heppen, en, als het van mij afhangt, een aanrader met herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sarasara69-for-party.html en https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/damy690.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slecht slechter slechst...
Gisteren langsgeweest ,beide dames zijn dezelfde , heeft 2 gsmnr en 2 handy's..
Toegekomen op de plaats van verdikt en Darya kwam de deur openen, had het toen nog niet door...
Nam het geld in ontvangst, dacht dat Sara ging komen, maar helaas, dame met spleten tussen haar tanden en rond de dertig, roken als de schouw in de kamer en toen ze zich uitkleedde had ik het helemaal gehad, niks GFE, niks sexy, gewoon niks, wat een ijskoud wijf.
Verbod op haar borsten, mocht er niet eens aankomen, tja waren toch uitgezakt, precies of ze al 5 kids al had gezogen...
Coit zou toch proberen me te laten pijpen, was redelijk en wou een vinger in haar kont placeren, doch aiaiaiaiai, ze had pikant gegeten en haar hol deed zeer, dus anaal mocht ook al niet, bij het pijpen ging ik komen en trok ze direct haar mond weg, godsamme seg...tja dan is de pret over, wat een c wijf, is ze hier al beschreven,kweet het niet, ze is roemeens en mag voor mijn part terug naar daar, verspil dus uw geld niet mensen en dont go there
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan