Recensie Isis - Waterloo 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan01

Newbie
3
13/02/24
4
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-isis-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Isis langs geweest. Eerste review die ik schrijf hier maar ga zelf ook voort op reviews van anderen, vandaar....
Contact name was vrij vlot, ( ik gebruikte de Franse taal )
Reservatie was voor een uurtje. Eenmaal binnen stelde ik vast dat zowel de Franse als de Engelse taal niet echt beheerst werden.
Voor mij persoonlijk een afknapper, als ik niet kan communiceren vind ik er niet veel aan. ( zoek een GFE, en wordt moeilijk als je niet kan communiceren )
Foto's zijn vrij waarheidsgetrouw, dus zeker geen teleurstelling. Mooie dame, fake borsten maar absoluut niet storend.
Douche genomen voor de actie, en ze wou gelijk het rubbertje al plaatsen, geen voorspel, geen zoen...
Liet haar verstaan dat we alle tijd hadden. Dus dan maar even initiatief genomen en haar een beetje verwennen. Beffen en vingeren kon wel, had ze heel graag want ( misschien gefaked, maar denk niet ) ze kwam vrij hevig klaar. Dacht, nu gaat het beter....
Nee hoor, ze stelde vast dat mijn jongeheer paraat stond, nam het condoom, en even gepijpt ( denk 1 min ), en dan actie. Drie standjes gedaan, was wel oké, maar voelde weinig passie, dus dan maar overgegaan op handmatig. Heb me echt geconcentreerd op het klaarkomen, dus wel gelukt.
Daarna nog wel een goede massage ( droog ) gehad om de tijd te vullen.
Ik was buiten op 45min, daar waar ik normaal het uur volledig gebruik.
Een mooie dame, maar volledig automatische piloot. Misschien beter als je Spaans of Portugees spreekt.
Herhaling kans nul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan