Recensie Andrea, Antwerpen, Villa Tinto 18 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Vaste klant
233
21/09/21
382
29
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Stevige blonde dame met een ietwat strenge/arrogante blik. Ondanks dat haar lichaam en gezicht zeer in m'n smaak vielen was dit niet bepaald een bezoek om vrolijk van te worden. Heb ze eigenlijk twee keer bezocht, hoe dat komt is een heel verhaal.

De eerste keer was al wat later op de avond, had er eerder al een bezoek op zitten en was intussen nogal dronken geworden. Korte pijpbeurt gekregen, enkel doggy was mogelijk maar met een halve erectie was dat niet echt een succes dus stelde ik voor haar te beffen. Dit kon als ik opnieuw betaalde. In alle geil- en zatheid ging ik op het aanbod in (beetje dom, ik weet het) Helaas had ik niet genoeg cash bij, geen probleem betaal maar met je telefoon zegt ze. Maar €50 is dan te weinig, ze wil dan wel €100. Dat wordt een lange befbeurt denk ik en ga akkoord (nog dommer, ik weet het). Ik schrijf ter plaatse €100 over en laat haar het rekeningnummer intypen dat ze alvast niet kan zeggen dat het een fout nummer is. Overschrijving geslaagd, €100 van m'n rekening. Maar dan komt de aap uit de mouw, zolang het niet op haar rekening staat wil ze geen actie ondernemen. Had ze ook eerder kunnen zeggen natuurlijk, en internationale overschrijving duurt soms een week... Ik druip af en zou later terug komen om m'n tegoed te valideren.

Ongeveer een week later, madam beweert nog niets ontvangen te hebben. Dacht nu ik hier toch ben, kan ik evengoed eens kijken of het nuchter een betere ervaring is dan vorige keer. Betaal dus opnieuw €50. Helaas, het was nog steeds enkel doggy, haar bh/korset bleef aan waardoor er aan haar borsten en bovenlichaam ook geen plezier te beleven viel.

Dan is ze mogelijks op vakantie geweest want heb ik haar een langere tijd niet gezien. Tot ze er overlaatst weer stond. Ze zag me en wist direct wat m'n vraag zou zijn. Nee, nog niets ontvangen. Ik zeg, allé dat is straf, waar is m'n geld dan naartoe. Je zal bij je bank moeten horen zei ze. Dat had ik natuurlijk al lang gedaan en de overschrijving was gewoon uitgevoerd, uiteraard. Dus ze begint wat door haar bank app te scrollen, zie je, niets ontvangen. Scroll nog maar wat door, dat doet ze. Aha, zeg ik dat is mijn naam, die er ook effectief klaar en duidelijk stond, je hebt het wel ontvangen, dat is goed nieuws. Waarna ze rap haar telefoon wegsteekt. Ja zeg, dat is al van te lang geleden, ik ga u geen geld geven en ook geen service voor een betaling van weken geleden, bye bye.

Had mentaal al lang afscheid genomen van die €100 maar dit was toch een triestige reactie van haar. Nu heb 'k hier zelf niet altijd de slimste keuzes gemaakt, daar ben ik me zeker van bewust maar het blijft wel een rotstreek.

Nog even benadrukken dat de recensie niet anders zou geweest zijn zonder de extra verspilde €100.
Benieuwd naar andere hun ervaring met ons Andrea.

Herhalingsgevaar: 0,001%
 
Je hebt je inderdaad door je zatte kop laten rollen.
Maar als ze er op die manier mee om gaat en totaal respect geen heeft voor wat je betaald hebt moet deze onverwijld op de "Te Mijden Lijst" geplaatst worden in hoofdletters.

Geen respect en correcte behandeling voor ons, dan kan ze staan schilderen en stof vergaten in haar raampje wat mij betreft.
Blijf daar weg!!!!
 
Ja , zwaar te mijden deze vrouw.
Het is al tijd geleden dat ik haar bezocht , ze zat toen in nog in de Schippersstraat.Ik weet dus niet meer alle details van dat bezoek alleen dat het zwaar kut
was . Eenmaal binnen is ze totaal ongeintresseerd , onvriendelijk en op de tijd. Daar reageert mijn piet dus op , en dan is je date al verpest en zij is blij.
Nu zit ze In Villa Tinto kan ik haar eens vuil aankijken als ik daar passeer.
Dan lees ik hier nog over de oplichterspraktijken , dat doet de echt de deur dicht voor mij.
 
Als ik de juiste dame voor heb heeft ze vroeger ook in VT gewerkt. Staat altijd met haar kont richting het raam. Hoewel ze er best aantrekkelijk uitziet, zie je ook van ver dat je niet bij haar moet zijn voor een goede service.
 
Als ik de juiste dame voor heb heeft ze vroeger ook in VT gewerkt. Staat altijd met haar kont richting het raam. Hoewel ze er best aantrekkelijk uitziet, zie je ook van ver dat je niet bij haar moet zijn voor een goede service.
Inderdaad, deze dame bezoeken is helaas weggegooid geld!

Janus, leer ons dat eens: Waaraan kan je van ver al zien, dat je niet bij een dame moet zijn?

Vertel het ons, het kan ons heel geld EN teleurstelling voorkomen!!!
 
Het is helaas geen exacte wetenschap. Het gaat vooral ervaring en het "gevoel" dat je krijgt als je ze ziet staan. Het is ook niet bij elke dame even duidelijk, maar bij Andrea vind ik het voor mij wel heel duidelijk. Haar houding, en hoe ze kijkt zeggen voor mij al veel. Het is ook nog eens zo dat wat me bij de ene dame afstoot, me bij een andere dame juist aantrekt.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben gisterenavond nog geweest.
Ik wou dat ik het forum gelezen had voor mijn bezoek.
De service was gisteren niet goed. Ik bedacht me net nog: het ligt aan mij, ik ben het maar it takes two to tango.
Op de gsm, ongeïnteresseerd, enkel op zijn hondjes, op de tijd.

Doe er je voordeel mee met dit forum, kijk altijd heel even hier!
 
Gisteren mij ook laten binnen slepen, bij deze … omdat ze me tog wat aantrok maar helaas direct hand gel moete gebruiken van haar. Omdat we aan elkaars lichaam gingen komen 🤣 ja voor wat zit ge daar anders dan heel matig gepijpt geweest en kort want ze deed het enkel opnieuw als ik zou bij betalen, mocht zelf ni aan mijn condoom komen of madam was pist , heel harde smet vrees heeft ze .. die kan beter only fans doen en daarmee geld verdienen ivm hier mannen in zak te zetten .. nooit meer
 
Andrea heeft geen vaste kamer. Je kan haar dus overal aantreffen. Ik zag haar vorige week ook een keer op VT 49 staan. Ook ik vind haar best aantrekkelijk, maar ik zag dus meteen al "iets" aan haar waardoor ik haar niet bezocht heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan