Recensie Elke (Vlaams), Antwerpen, Villa Tinto 18 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frankdeplank

Wandelaar
47
15/06/22
19
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat Vanessa er niet was bij deze dame binnengewandeld omdat ik haar er echt goed zag uitzien. Ze had een geil outfitje aan en een bril die haar er nog 10x geiler liet uitzien waarom ik haar echt lekker vond waren haar vormen ze heeft wel iets van vetjes maar daar heb ik persoonlijk geen problemen mee

Ik val wel op vlaamse milfs zo kan ik haar zeker wel noemen, al had moest ik wel 2x kijken toen ze me vertelde dat ze 45 is.

binnen gewandeld voor 50€ voor standaardpakketje.

Ze ontkleede zich en bewonderde haar enorme borsten haar lekkere dikke billen echt een super prachtig figuur. Haar geile kousen liet ze aan en begon me lekker te zuigen. Toen vroeg ze welke posities ik graag wou en toen zei ik dat ze op me mocht komen zitten en heeft ze lekker op me gereden daarna omgewisseld naar doggy waarbij ze haar kont goed omhoog gooide en haar lichaam platlegde ook haar benen waren goed open. Lang duurde het niet haha wat had je verwacht met zon geilerd.

Ik vind haar heel aangenaam bleek ook niet zo'n tijdsdruk te hebben precies en kon met haar wel goed babbelen.

Ze vertelde me dat ze Maandag & Woensdag niet werkt.
 
Laatst bewerkt:
Is dat die dame met die donkerbruine nylons en jaretelles? Ik heb eens overwogen om bij haar binnen te springen, gezien ze er idd geil uitziet. Maar ze ljkt me nogal log.
 
Denk het wel.. er staat in ieder geval een belgische vlag op de raam met haar naam op
Ik kom juist van het SKW. Het is nogal leeg. Niet veel keus voor het moment. Ik heb die belgische vlag vooralsnog niet opgemerkt. Nu moet ik echter nog werken. Wat ik je vragen wou: want vrijdag moet ik terug naar Antwerpen komen.
Denk het wel.. er staat in ieder geval een belgische vlag op de raam met haar naam op
Ik kom juist van het SKW. Is er vooralsnog geen grote bezetting. Doch nu moet ik nog werken. Vrijdag moet ik terug in Antwerpen zijn. En gezien je lovende reactie zou ik haar willen bezoeken. Maar voor alle duidelijkheid: 1. draagt ze een bril en 2. je zegt dat ze kousen draagt. Zijn dat met jaretelles en donkerbruine kousen (geen zwarte). Want onlangs heb ik daar een dame gezien die aan dit profiel voldoet.
 
Het is nu ook nog wel erg vroeg. Over een uurtje zal de bezetting al stukken beter zijn.

Ik kan me niet herinneren Elke ooit met een bril gezien te hebben. Ze zit volgens mij trouwens ook op VT 21 of zo, dus een paar ramen meer richting Schippersstraat. Ze heeft bovendien altijd een naambordje hangen. Je kan haar dus absoluut niet missen als ze aanwezig is.
 
Ik kom juist van het SKW. Het is nogal leeg. Niet veel keus voor het moment. Ik heb die belgische vlag vooralsnog niet opgemerkt. Nu moet ik echter nog werken. Wat ik je vragen wou: want vrijdag moet ik terug naar Antwerpen komen.

Ik kom juist van het SKW. Is er vooralsnog geen grote bezetting. Doch nu moet ik nog werken. Vrijdag moet ik terug in Antwerpen zijn. En gezien je lovende reactie zou ik haar willen bezoeken. Maar voor alle duidelijkheid: 1. draagt ze een bril en 2. je zegt dat ze kousen draagt. Zijn dat met jaretelles en donkerbruine kousen (geen zwarte). Want onlangs heb ik daar een dame gezien die aan dit profiel voldoet.
Ja de bril heeft ze zeker aan met haar grote blauwe ogen vgm had ze gisteren toch zwarte kousen aan en een soort van schots rokje met topje. Maandag en Woensdag werkt ze niet trouwens
 
Ik denk dat er hier al een recensie over bestaat, en Elke gaat trouwens al een hele tijd mee op Forums als deze... ze zat vroeger in Gent, dan in Antwerpen, dan weer in Gent en nu dus terug in Antwerpen...

 
Ik denk dat er hier al een recensie over bestaat, en Elke gaat trouwens al een hele tijd mee op Forums als deze... ze zat vroeger in Gent, dan in Antwerpen, dan weer in Gent en nu dus terug in Antwerpen...

Ahja ik zocht er naar maar kon t niet vinden merci
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan