Jong gastje
Wandelaar
Vanaf vandaag blijkbaar in Temse. Zie advertentie op redlights.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvolgens mij had 5 bedden dus wss dan 5Hadden ze niet gewoon beter verhuist op 2/1/25.? Nieuwe start in stijl in een nieuw jaar. Nu heel de tijd waarschijnlijk zagerij van wanneer ist in temse en dan gingen ze veel meer op hun gemak geweest zijn. Iemand die trouwens weet hoeveel kamers (meisjes) die ze gaan kunnen herbergen?
Komt ze achteraf nog terug naar temse? Die candella lijkt me zeker een bezoekje waard.Ook in Kontich ... ben vandaag nog met Candella boven geweest in Temse, wat een feest... ze vertelde me dat ze in de late namiddag naar Kontich zou gaan ... De patron bevestigde me dit, van een verrassing gesproken...
zie ik wel zitten, heb veel klanten in die regio...
Is er een link naar het adres in Kontich?Nu in Kontich?
Allez vooruit ... omdat jij geen moeite wil doen:https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-opening-in-kontich.htmlIs er een link naar het adres in Kontich?
Ze was mij ook opgevallen Krokettje! We hebben weeral dezelfde smaak he!Komt ze achteraf nog terug naar temse? Die candella lijkt me zeker een bezoekje waard.
Ziet er alleszins knap uit op de foto's.
Schoon volk ook daar in Kontich, nog nooit van dit adres gehoord trouwens.Allez vooruit ... omdat jij geen moeite wil doen:https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-opening-in-kontich.html
Volgens mij satelliet van Emmanuela's AngelsSchoon volk ook daar in Kontich, nog nooit van dit adres gehoord trouwens
Je kan toch oprijden op hun privé parking?Ziet er een leuke zaak uit met mooie dames, spijtig van de parking vooraan op een hele drukke baan, misschien zijn er opties om wagen ergens anders te parkeren ?
In Kontich?Je kan toch oprijden op hun privé parking?
Moet wel toegeven dat je niet veel plaats hebt om er te manoeuvreren maar met een beetje geduld lukt het wel.
Daar waren vroeger heel wat 'etabilssementen'... maar vele hebben covid niet overleefd! Komt misschien wat nieuw leven in de zaak?Volgens mij satelliet van Emmanuela's Angels
Ik dacht dat het over temse emanuellas angels ging.In Kontich?
Ik dacht dat het over temse emanuellas angels ging.
Net iemand nieuw toegekomen. Daniela.
Iemand die deze dame al bezocht heeft ?
Ik denk dat ze daar al is geweest maar weet niet of ze al recensies heeft
Thanks lievadibas.![]()
Recensie - Daniela (vh Daniella), Liza's Dreams, Sterrebeek (vh Emmanuela's Angels)
De start was al geweldig, op de kamer moest ik onmiddellijk vijf euro betalen om te mogen douchen. Ze begon al dadelijk met het pijpen alvorens we de kans hadden elkaars lichaam te verkennen. Weinig sensueel, hierdoor geen echte stevige erectie. Ze gaf mij de indruk snel snel te willen werken...www.girlsreview.nl
Ik denk het wel, ik denk ook dat het om de Daniela is die destijds in het zusterbedrijf zat in Drongen, volgens sommigen geen goeie!Thanks lievadibas.
Nogal verwarrend net die naam Daniela want er zijn meerdere te vinden hierover. Het gaat allicht zeker over deze dame.