Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
 
Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
Voor de sex…Victoria …conversatie niet echt mogelijk ?
'voor conversatie Emmy …sex is wel minder.
 
Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
Gewoon een plezant uurtje sex een normale conversatie is heel moeilijk daar.
 
Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
De meeste spreken daar bijna alleen Spaans. Sommige beetje Engels. Nederlands moet je niet verwachten.
 
Ja Mary, Anaïs, Sara, Lara en Pilar. Erg benieuwd wie er de moeite.
Sa
Weinig dames die mij interesseren, behalve die Sara, maar daar zie je het gezicht niet van, dus dat kan nog een zware tegenvaller worden...
als het dezelfde Sara is dan deze …best niet bij gaan dan….

https://www.girlsreview.nl/threads/sara-emmanuela's-angels-waasmunster.977/
 
Sa

als het dezelfde Sara is dan deze …best niet bij gaan dan….

https://www.girlsreview.nl/threads/sara-emmanuela's-angels-waasmunster.977/
Pilar en Anaïs interesseren mij het meeste, maar zou ze toch eerst is in recht willen zien. Of als iemand ervaringen heeft met de dames die nu aanwezig zijn laat maar weten? Thx!
 
Lara heb ik vroeger al eens bezocht, niet moeder mooiste en niet van de jongste, maar wel een leuk uurtje gehad.
De andere dames,... als je niks van hun gezicht mag zien, laat dan maar..
 
Ik kom net terug van een uurtje Lara. Moeder's mooiste is een kwestie van goesting; ik ben speciaal bij haar geweest omdat haar gezicht voor mij mooier was dat de twee andere dames*. Ze is door moeder natuur ook royaal bedeeld met een serieus paar naturel bumpers.
Al bij al een enthousiaste meid in bed. Alleen jammer dat ze geen tongzoenen deed en geen woord engels sprak.

*) Pilar & Mary
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net terug van een uurtje Lara. Moeder's mooiste is een kwestie van goesting; ik ben speciaal bij haar geweest omdat haar gezicht voor mij mooier was dat de twee andere dames. Ze is door moeder natuur ook royaal bedeeld met een serieus paar naturel bumpers.
Al bij al een enthousiaste meid in bed. Alleen jammer dat ze geen tongzoenen deed en geen woord engels sprak.
Hey welke 2 andere dames ?
 
Ik kom net terug van een uurtje Lara. Moeder's mooiste is een kwestie van goesting; ik ben speciaal bij haar geweest omdat haar gezicht voor mij mooier was dat de twee andere dames. Ze is door moeder natuur ook royaal bedeeld met een serieus paar naturel bumpers.
Al bij al een enthousiaste meid in bed. Alleen jammer dat ze geen tongzoenen deed en geen woord engels sprak.
Ik plan dit weekend te gaan bij 1 van de aanwezige dames. Welke dame tz daar voluit?
 
hello! ik ben nieuw hier en heb ook weinig wandelervaring. Ik rij soms langs Emmanuela's angels en heb al getwijfeld om eens langs te gaan maar tot op vandaag is dat er nog nooit van gekomen. Ik ben vooral benieuwd hoe het in zn werk gaat als je daar binnen gaat, ik heb zo goed als geen wandelervaring bij privé huizen . Is daar trouwens ook de mogelijkheid tot anale seks bij één van de meisjes?

excuses voor mijn rookie gedrag :)
 
hello! ik ben nieuw hier en heb ook weinig wandelervaring. Ik rij soms langs Emmanuela's angels en heb al getwijfeld om eens langs te gaan maar tot op vandaag is dat er nog nooit van gekomen. Ik ben vooral benieuwd hoe het in zn werk gaat als je daar binnen gaat, ik heb zo goed als geen wandelervaring bij privé huizen . Is daar trouwens ook de mogelijkheid tot anale seks bij één van de meisjes?

excuses voor mijn rookie gedrag :)
Is momenteel de moeite niet weinig goede dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan