Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die ervaring heb ik ook opgedaan
Omdat het zo donker was heb ik gelukkig niet veel gezien maar had het gevoel dat ik op een vuil bed lag
En als ik dat hier lees altijd maar zagen voor geld
Ik word daar niet happy van
 
Soms is het daar wel wat minder , maar soms zijn we ook een beetje te streng . Kan je nog meer verwachten voor 50 euro voor een half uurtje . Veel raam dames proberen u op 15 min buiten te werken voor die prijs en dat is ook niet altijd in de meest ideale omstandigheden .
 
Tja, de badkamer is er een ramp, maar verder vallen de kamers wel mee, ik heb al slechtere plaatsen bezocht.
En hier boek je beter altijd voor minstens een uur, betere service.
Voor mij is het niet ver rijden, niet altijd de mooiste vrouwen, maar ik heb hier wel al geweldige sex gehad.
Qua locatie die het mooiste was die ik ooit heb bezocht, was in Zaffelare, Persijzerstraat, maar ik ben de naam vergeten...Lang geleden.
 
Tja, de badkamer is er een ramp, maar verder vallen de kamers wel mee, ik heb al slechtere plaatsen bezocht.
En hier boek je beter altijd voor minstens een uur, betere service.
Voor mij is het niet ver rijden, niet altijd de mooiste vrouwen, maar ik heb hier wel al geweldige sex gehad.
Qua locatie die het mooiste was die ik ooit heb bezocht, was in Zaffelare, Persijzerstraat, maar ik ben de naam vergeten...Lang geleden.
House of little sinse...... zalige hemelse afspraakjes met de hemel ervaren daar 😄
 
Ik lees op hun website 5€ voor te douchen
Is mij nu pas opgevallen
Is dan 55€ voor een half uur of thuis douchen?
Dat is al lang. Stond evenwel niet op de website. In dat kleine badkamertje beneden hangt dat al dik een jaar aan de deur. Ik heb het daar al eens gevraagd aan Tamara en het is niet om belachelijk te doen, maar de meeste moslims douchen daar uitgebreid en daarom zijn ze 5 euro beginnen vragen. Een wasje vooraf bij de dames is nog steeds gratis. Geloof je me niet, vraag het hun zelf
 
Tja, de badkamer is er een ramp, maar verder vallen de kamers wel mee, ik heb al slechtere plaatsen bezocht.
En hier boek je beter altijd voor minstens een uur, betere service.
Voor mij is het niet ver rijden, niet altijd de mooiste vrouwen, maar ik heb hier wel al geweldige sex gehad.
Qua locatie die het mooiste was die ik ooit heb bezocht, was in Zaffelare, Persijzerstraat, maar ik ben de naam vergeten...Lang geleden.
House of little sins met erika en gaby 2 topdames 😉
 
Niet veel te vinden daar weinig herhalingsvatbaar.
Steeds damens met kleine borsten al is de vraag daar al lang naar een f,g cup.
En de damens zijn daar enkel uit op je geld maar niet voor jouw fun .
Ken veel betere huizen.
 
Niks te vinden . Altijd hetzelfde.
Liefhebbers van grote borsten moeten daar niet zijn .
En geen damens die meegenieten enkel bandwerk daar die hoe meer hoe liever leuk vinden. Pffffffff
 
Niks te vinden . Altijd hetzelfde.
Liefhebbers van grote borsten moeten daar niet zijn .
En geen damens die meegenieten enkel bandwerk daar die hoe meer hoe liever leuk vinden. Pffffffff
in het verleden al dikwijls meisjes gehad met grote cup, maar niet echt mijn ding, ik verdrink liever in de ogen dan stikken in grote borsten... als je toch zo graag een grote cup hebt, bezoek dan Evi in Sint-Niklaas... maar betwijfel of je daar ook zo'n goede service krijgt voor een beperkt budget...
 
Terug
Bovenaan Onderaan