Staat er weer op, ook gemeld bij midhold maar die lijken er weinig aan te doen. nu met nr 7885467. Foto's zijn ook iets bijgesneden om de oneffenheden weg te werken. bah vieze oplichter
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@admin zijn daar mogelijkheden voor?Als het hem te heet onder de voeten wordt dan haalt hij hem weer weg, is het geen optie dit topic eventueel alleen voor leden zichtbaar te hebben?
Heb je een link? Kom op de naam op dit moment niets tegen.Staat er weer op, ook gemeld bij midhold maar die lijken er weinig aan te doen. nu met nr 7885467. Foto's zijn ook iets bijgesneden om de oneffenheden weg te werken. bah vieze oplichter
Dus kort gezegd: Je mag je advertenties online plaatsen en geen internetfoto's gebruiken wat we niet controleren.Bekijk bijlage 34944nou...Fingers crossed![]()
Is geen beginnen aan, midhold boeit het niks en die gasten beginnen elke weer opnieuw .Zucht....
Tja Midhold verdient eraan, dus ze zullen dan enkel adviseren.Is geen beginnen aan, midhold boeit het niks en die gasten beginnen elke weer opnieuw .
Het is ook een Mission Impossible, maar nu wordt het een principe kwestieIs geen beginnen aan, midhold boeit het niks en die gasten beginnen elke weer opnieuw .
Ook in het Russisch? Dat schijnt ie machtig te zijn...Heb hem ook al gek geappt met verschillende nummers. Denk aan een sms bom
Ja dit is hardnekkig onkruid, maarja Midhold heeft weer centjes binnenEn het is ook iedere keer hetzelfde advertentie nummer
Ik denk dat deze elke keer zijn advertentie weg haalt en niet wordt verwijderd. Anders zou het nummer niet hetzelfde blijven....Ja dit is hardnekkig onkruid, maarja Midhold heeft weer centjes binnen
Ja en als hij direct zijn advertentie online wilt hebben met zo'n gouden stempel dan moet hij betalen.Ik denk dat deze elke keer zijn advertentie weg haalt en niet wordt verwijderd. Anders zou het nummer niet hetzelfde blijven....
Vermoedelijk....als ie een paar aanbetalingen per dag pakt...is een leuk zakcentje erbij....Ja en als hij direct zijn advertentie online wilt hebben met zo'n gouden stempel dan moet hij betalen.
Waarschijnlijk loont het gezien hij blijft terug komen
Midhold zou ons moeten betalen voor al het werk wat wij doen, iets waarvoor hun personeel in dienst hebbenVermoedelijk....als ie een paar aanbetalingen per dag pakt...is een leuk zakcentje erbij....
Zijn er genoeg die hier niet zitten of kijken en die daar wel boeken, dus dat zal helaas niet werken.Maar wel een grote speler in het sex-circuit. Oplossing is nooit meer een DVP bestellen via Sexjobs en Kinky. Echter dat is een utopie.
Het lijkt erop dat de adverteerder 2 advertenties heeft.... eh...zei ik dat echt.... ik bedoel die oplichtende konthaarkraag....Is hij weer.
Nu weer een ander advertentienummer 7885467