Recensie Emy, Amsterdam, Oudekennissteeg 3/1 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn collectie Wallen toppers heb ik maandagavond kunnen uitbreiden met een prachtige blondine uit Rusland.
Zij werkt in de Oudekennissteeg in het raam net naast Café Pleinzicht.
Een echte topper is deze dame. Qua serviceniveau een pareltje.
Een erg knappe dame bovendien.
Haar pijpkwaliteiten zijn super. Afgelopen tijd zelden zo'n goede blow-job mogen ervaren. Emy is een erg vriendelijke dame die je na binnenkomst direct op je gemakt stelt.
Verder had ik als extra beffen bij gekocht. Wat een heerlijkheid haar mooie frisse poesje te mogen verwennen. Daar genoot zij heerlijk van te horen aan haar zachte gekreun.
Alle standjes zijn tegenwoordig weer mogelijk volgens het kabinet en daar heb ik dan bij Emy ook dankbaar gebruik van gemaakt. Een erg nauwe dame en vooral in de doggy is dat een hemels gevoel. Ook in de missio is dit classy dametje heerlijk te nemen. Enige nadeel vond ik haar wat kleine bed waardoor het een beetje passen en meten wordt.
Het wordt hoog tijd dat de kamerverhuurders op de Amsterdamse Wallen hier wat aan gaan doen. Op deze manier moet je als klant en dame soms wat creatief zijn wat standjes betreft en het 1 en ander staand doen.
Ook na de sessie blijft deze Russische schone een lekkere kletskous. Of het allemaal waar is wat ze je wijsmaakt valt natuurlijk nooit te staven. Maar beter dit dan na een sessie zo snel mogelijk de deur uit gewerkt te worden toch? Die aftersales geeft toch wel een goed gevoel achteraf.
Kortom: ook deze dame is een zeer aan te bevelen dvp als je op zoek bent naar goede seks met een mooie classy dame.
 
@Hobbele Leuke recensie over deze dame, misschien ook eens bezoeken. Maar ik wilde vooral zeggen dat ik dat ook altijd denk, wat zijn die bedjes klein en de kamers op zich ook. Vroeger ging ik wat vaker bij dames in Singelgebied en daar waren/zijn de kamers veel groter met een bed tussen 1 en 2-persoonsmaat in. Hoop dat het eens verandert maar ben meer bezorgd dat door de bestuurders in Amsterdam er straks helemaal niets meer overblijft van de Wallen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan