Recensie Erica/Erika, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
418
19/12/21
433
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/natuurlijke-grote-tieten_8169053
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Erika bezocht in Amsterdam vlakbij World Fashion Centrum.Keurig discreet appartement.Zij is wat kilo's zwaarder dan de foto's maar ik vond dat helemaal niet erg .Wat een geweldige vrouw . Ze vreet je op en heeft ongelofelijk grote borsten . Cup h . Zij zoent heerlijk en pijpt , OMG zo lekker . En ook nog is bijzonder lief en aardig . Topervaring, zeker als je van mollig en grote borsten houd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Erika geweest.
3 jaar geleden hield ik haar advertentie strak in de gaten, zij zat altijd samen met Nicole in de diverse appartementen. Nicole zette haar advertentie zelden bovenaan waardoor je die gemakkelijk miste maar naar Nicole wilde ik. Op die manier wist ik dat Nicole weer in Nederland was en maakte dan snel een afspraak. Nicole kan nu niet komen door de oorlog in Oekraïne.
Nu was grappig dat Erika in hetzelfde appartement was waar ik vorige week een sof date had met Emely.
Ik dacht even het zal toch niet weer…
Nee het was niet weer sof dit was spetterend. Het is een bbw hoewel beautifull, erg mooi ook niet.
Lekker tongen en aan haar grote tepels zuigen. Door beffen en vingeren gaat ze door het dak. Eerst pijpte zij zachtjes, iets te laf eigenlijk. Na 10 minuten neuken waarbij ik niet klaar kwam pijpte zij me krachtiger en zo verschrikkelijk lekker dat ik bijna klaar kwam. Vlug weer neuken waarna het eindoordeel het feest beëindigde.
Heerlijke vrijpartij bijna een GFE
Je moet echt van groot, mollig en zeer grote borsten houden
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar heb ik Nicole bezocht in een grote flat aan de rand van Osdorp.
Leuke niet erg spraakzame dame maar wel een beetje een afwerkster. Als je een uur boekt ben je met een half uur ook wel klaar, voor mij geen herhaling.
Erika reageerde niet echt vlot op appjes, hat waren ook een tijdje terug wel hoogseizoentijden toen ze trio`s deden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Zie sexjobs
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn 3e bezoek aan Erika . En wat een feest . Direct heftig zoenen alsof wij elkaar jaren niet gezien hadden . Na opfrissen lagen wij ineengestrengeld te zoenen , strelen mmm. Daarna heerlijke blowjob en zelfs mijn anus werd niet vergeten. Haar heerlijk gebeft en toen kwam ze al diverse keren en ook nog tijdens neuken . Afgemaakt met handjob en heerlijk in haar mond en over haar borsten gespoten . Weer topervaring.
 
Vandaag weer geweest bij Erica . Zij is er alleen nog deze week en dan pas weer vanaf 21 okt. Altijd in appartement vlakbij WFC . Discreet. Ik heb wederom top uurtje gehad . Ook erg fijn dat ze er zelf van geniet. Ik heb wel een zwak voor haar .
 
Vandaag eerste contact gehad met Erica
Helaas gaat ze 16 november tot januari weg dus een bezoekje zit er niet in
De fotos zijn uniek en wat een borsten heeft deze vrouw, halleluja dat is toch wat elke man wil, helaas moet ik dus wachten tot januari maar als ik jullie verhalen lees is dat zeker de moeite
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan