Recensie Lili, Rotterdam (vh Amsterdam) 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doktertje

Stamgast
410
07/05/22
305
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4285474-lili https://secrethostess.com/2991677/
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest met een enorme voorgevel, de foto's op Kinky komen goed overheen. Je moet echter niet verwachten dat het een slanke dame is met enorme jetsers, ze heeft wel een mollige buik.
Het is een ietwat preutse maar gezellige meid die je een prima gevoel geeft tijdens de date. Vooraf even douchen en daarna begonnen.
Ik vond haar behoorlijk goed pijpen, en uiteraard de jongeheer tussen haar borsten laten spelen. De seks was prima, niet spectaculair of iets dergelijks.
Over haar borsten gekomen, daar moet je paar weken voor opsparen wil je het een beetje zien :ROFLMAO:.

Ontvangst: hotel in Amsterdam, discreet.
Communicatie: WhatsApp (met vertaal-app), met haar zelf ging het redelijk.

Conclusie: leuke meid, voor mij niet waard om nog eens dit bedrag neer te leggen. Voor de liefhebbers van dames met grote borsten raad ik haar natuurlijk wel aan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€200,-
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook bij deze dame geweest, was de enerlaatste klant van die avond wat ze vertelde.
Ze was vermoeid zei ze na afloop maar dat was tijdens de date ook al te merken. Had besproken voor 45 minuten, maar stond met 30 minuten weer op de gang van het hotel.
Even gedouched, op bed gaan liggen, condoom erom en omdat hij al redelijk stijf onder de douche vandaan kwam was het na 2 minuten 'you're ready' en ze begon over doggy of normal.
Het is dat ik haar begon te beffen anders had ik met een kwartier al buiten gestaan.
Het is dat ze enorme borsten heeft, en haar daarom een keer wilde ontmoeten maar voor mij geen 2de keer meer.
Van dat geld kan ik andere leuke dingen doen.
 
Staat weer online. Heb de eerdere dame niet gezien maar deze lijkt niet bepaald voorzien van grote voorgevel... Is het dezelfde als eerder of profiel van de vorige gebruikt?
 
Ik denk dat deze Lili bedoeld wordt

//Edit mod: bedankt, link aangevuld in #1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
denk dat ze van haar uurtarief in Oekraine veel lekkers kan kopen en de zaken gaan goed want ondertussen stevige buik....wou zzelf eens die hele dikke memmen onderspuiten....moest er me zak echt helemaal voor leegblazen en dan zag je nog niks...hahahaha...
....neen....was leuk voor een keertje maar deze ziet me niet terug....doei!
 
Ik zou gisteren een afspraak hebben met deze dame. WhatsApp contact verliep goed. We hadden smiddags besproken wat ik graag wilde, een tijd afgesproken, en ik wist waar ik moest zijn. Eenmaal die avond op lokatie kreeg ik geen antwoord meer, en ik zag dat ze ook al een uur niet online was op WA. Na lang wachten maar naar huis gegaan. Haar ad is sinds vandaag ook weer weg. Ik vermoed dat ze het hotel uit geknikkerd is, maar dan had ik liever even een berichtje gehad. Beetje jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan