Recensie Erika, Alkmaar, Achterdam. 17 k4. 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze lijkt er in elk geval wel heel erg sterk op. Op een enkele foto lijken haar bovenbenen wel nog wat steviger, maar ze heeft op zich best wel stevige benen en misschien was ze toen net iets zwaarder.
Het kan bijna niet anders qua gezicht. Ha grappig dat ze dat ook geprobeerd heeft. Kennelijk actief op die site tot kort voor de 1e lock down. In die periode was ze wschl ook voor het eerst in Alkmaar als ik haar goed begrepen heb.
Voor Alkmaar had ze in Duitsland gewerkt zei ze, maar misschien nog een tussenstapje ergens anders. tenminste, ik herken deze kamers niet van Alkmaar -of vergis ik mij?, Doen me eerder denken aan Amsterdam, daar waren in elk geval wel kamers met zo'n zwart interieur. Ik zie wel gordijnen of zo in de kleuren van de Nederlandse vlag, dus denk niet dat het in Duitsland is.
Hoe dan ook, leuk!
 
Laatst bewerkt:
Mee eens, zou inderdaad goed kunnen, maar de dame op de foto heeft wel een enorme spleet tussen haar voortanden boven. Niet meer scherp of Erika van 19k2 dat ook had.

Iemand die deze plek kent, vermoedelijk een raambuurt elders, die zou de kamer op de foto's moeten herkennen en ons moeten kunnen vertellen waar het is.
 
Ja die spleet tussen haar tanden had ze inderdaad hoor. Op een vroegere profielfoto van haar WU leek die zelfs nog breder, maar dat zal de belichting zijn.
En ach waar de foto's gemaakt zijn is op zich leuk om te weten, en ik ben beslist nieuwsgierig omdat ik haar heel vaak bezocht heb. Maar het is toch voorgeschiedenis want de foto's zijn van voordat ze naar Alkmaar kwam.
Komt ze nog terug dan kunnen we er eventueel haarzelf eens naar vragen. Komt ze niet terug dan is het eigenlijk ook een stuk minder interessant toch, zeker als ze wat anders is gaan doen…
 
Laatst bewerkt:
Oke, dat is een uniek kenmerk, de meeste dames hebben dat niet, kleine minderheid maar.
De andere zaken komen ook goed overeen.

We zullen het haar vragen als ze terugkomt :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren op herhaling geweest bij Erika op 14k2 (best een grote kamer).

Wat een fijn dametje is dit toch. Vriendelijk, lief, gevoelig, bedachtzaam, best slim, erg beschaafd, en een beetje verlegen.
De service was prima, ook het pijpen was goed te noemen (voor mij een belangrijk onderdeel).

Erika is in mijn ogen de knapste dame die er nu zit van die leeftijd, met haar typische Roemeense gezichtje, rond en plat. Ze gaf 26 op, en vermoed dat dat ook wel (ongeveer) klopt. Haar haar was tijdens de bed sessie leuk opgestoken, wat kennelijk vaker zo is bij haar. Net als Sarah (T7) heeft zij een typisch spleet tussen haar voortanden boven, wat soms gezien wordt als sexy.

Ik heb 1.60 tot 1.70 als lengte ingevuld, maar dat ik de kamer verliet viel het mij op hoe klein ze eigenlijk is als ze geen hoge hakken aan heeft. Moet nog zien of ze die 1.60 wel haalt. Alleen Nicole van 23k4 is nog een stuk kleiner volgens mij. Beiden zijn optilbaar, en gezien hun geweldige looks zou je er dan eigenlijk zo mee weglopen :cool:

Slechts één minpunt aan het bezoek. Dat de tijd om was ging de muziek aan op haar telefoon (als wekker). Direct daarna werd ze gebeld. Volgens haar was dat haar vriendin, maar het kan natuurlijk ook haar chauffeur zijn geweest. Vorenstaande al vaker meegemaakt, sommigen zien dat als een echte afknapper. Zo groot wil ik het ook weer niet maken, maar beter gewoon een horloge omdoen en af en toe een beetje subtiel naar de tijd kijken.

Roken heb ik op nee gezet, maar dacht - bij het voorbij lopen - toch 2 keer gezien te hebben dat ze rookte op haar kamer de laatste tijd.

Na de daad kreeg het dametje nog een lekkere massage van mij, werd zeer gewaardeerd.

Het is al eerder genoemd. Erika wil volgend jaar met het werk gaan stoppen, dus wil je nog een bijdrage doen aan haar Roemeense bankrekening dan moet je niet al te lang wachten.
In tegenstelling tot veel andere dames heeft deze dame wél concrete plannen voor ander werk in haar thuisland. Ze werkt niet als dvp voor de Gucci tassen zeg maar.

Eerder op de avond had ik Sarah (T7) al bezocht. 2x een prachtmeid dus, en dat op 1 avond :)

Ik ga hier wel weer terug en denk dat zij een van de dames gaat worden die ik vaker zal bezoeken de komende tijd.
 
Laatst bewerkt:
Mooie recensie pietje!
Weet je overigens zeker dat het de wekker was? Ik herken het in elk geval totaal niet, geen enkele keer. Aangezien ik voor standaardtarief ga, al dan niet met fooitjes, had die regelmatig over moeten gaan. En een "chauffeur" lijkt me inderdaad onnodig suggestief, dat kun je wel bij elk telefoontje wel zeggen. In letterlijke zin heeft ze die niet nodig, in figuurlijke zin nooit enige aanwijzing gehad dat ze iemand verantwoording verschuldigd zou zijn. Maar verder mooi herkenbaar verhaal!
 
Dank:) Misschien verkeerd ingeschat, kan ook toeval zijn geweest, maar er ging muziek aan en er belde iemand. Precies toen was de tijd om. Maakt ook niet uit :)

Zulke details ook niet zo heel spannend op het totaal. Ik kijk naar de grote lijnen en Erika is in vele opzichten een top dametje. Ik hou van dames die wat meer verfijnd zijn, en dan zit je bij haar echt goed;-) Jij had al een voorzetje gedaan natuurlijk dat dit een hele goede dame is, had eigenlijk te lang gewacht er heen te gaan, had dat een paar jaar eerder al kunnen doen... Naar eigen zeggen werkt ze al 3 jaar in Nederland. Daarvoor in Aken, maar dat beviel haar niet zo. Veel idioten daar onder de wandelaars volgens haar. Die heb je hier volgens mij ook wel, als ik soms zie hoe mensen rondlopen... vooral laat op de avond... Het stellen van vragen deed Erika niet of nauwelijks, maar ze is ook wel echt bescheiden en een beetje verlegen, maar wie weet komt dat nog.

Sarah van T7 vind ik ook verfijnd, en grappig is dat die ook zo'n spleetje heeft tussen haar voortanden boven. Binnen dit genre is er niet zoveel aanbod.
 
Erika gisteren weer gezien, op haar vertrouwde kamer 14k2.

Zij was ook nog even buurten bij de blonde dame met de colafles, op 03/05k1, die - zoals vaker - tegelijk met Erika is gearriveerd. Ik begreep eerder dat deze blonde dame ook Erika heette, net als Erika. Alleen is die Erika een stukje ouder.

De Erika van dit draadje zag er in ieder geval weer prachtig uit. Iedereen veel plezier bij / met haar.
 
Vandaag eindelijk weer Erika kunnen bezoeken. Wat is het toch een aardige en lieve meid.Ik had haar echt gemist. Een fijne opvolgster van mijn inmiddels allemaal opgehouden eerdere favorieten…, en dan bedoel ik dames waar ik vaak wekelijks, sommigen zelfs vaker per week kwam.

Erika heeft haar haar nu gevlochten in twee lange staarten. Staat haar goed, al vind ik haar haar gewoon los of in brede paardestaart nog het mooiste. (Maar tijdens de sex en soms ook in werftijd draaide ze dat altijd op in een grappig chinees aandoend stokje dat ik zo'n beetje als haar handelsmerk beschouwde).

Voor de rest was de ervaring en de sex even aangenaam en ontspannen als bij mijn vorige bezoekjes, ik geniet nu eenmaal van haar.

Ze hoopt wel over niet al te lange tijd een punt achter deze carriere te kunnen zetten, om een nieuwe, wat gewonere richting in te slaan thuis. Maar dat is niet aan haar vriendelijkheid of inzet te merken, dus ik hoop haar -en vooral mezelf- nog met menig bezoekje te kunnen verblijden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame recent bezocht en kan zeggen dame is zeer correct en erg vriendelijk en doet haar best om mij een goede tijd te bezorgen, dat is dan ook goed gelukt en ga zeker nog eens terug
 
Alweer een tiental bezoekjes later vind ik Erika nog steeds even leuk en lekker, en doet ze nog steeds even goed haar best. Dat is bij lang niet alle dames het geval, er zijn er ook die gemakzuchtiger worden als je vaker komt. Erika zeker niet.

Na zaterdag is ze weer even weg, hoop dat ik nog even langs kan gaan vandaag of morgen.
 
Het eerste lijkt me. Die plannen om te stoppen hoorde ik een jaar terug al.

Ze gaf nooit een datum / moment aan dat ze echt zou stoppen als dvp, althans niet aan mij. Hopen ook dat ze nog even blijft. Er is niet zoveel aanbod van dames onder de 30, en dit is ook nog eens een hele goede dame (looks, service, karakter, etc).

Alina van 17k3 (haar buurvrouw) zou eind 2019 stoppen, Andreea van g2k2, eind 2021, en Gala (01k1) ergens in 2019. Catalina zou ook definitief stoppen (2020).
Voorlopig zitten die er allemaal nog;-) Ook Alexa was definitief gestopt (en die zagen we een tijdje terug toch weer even). Julia was ook voorgoed gestopt, en zagen we na een jaar toch ook weer terug, enkele maanden geleden.

Stoppen is toch lastiger dan gedacht, en praat mij op basis van bovenstaande vertrouwen in dat Erika ook nog een tijdje blijft. Voor de Dam is zij een echte aanwinst!
 
Hoi vraagje aangezien ze wel eens over haar toekomstplannen heeft verteld. Blijft ze ongveer drie maanden, of blijft ze ongeveer nog drie maanden.
En stopt ze dan
Ik sluit me aan bij de reactie van Pietje1977.
Ik ga er van uit dat na die 3 maanden ze gewoon weer een periode naar Roemenië gaat.
100% definitief stoppen gaat ze denk ik nog niet.
Zoals hierboven al genoemd: deze Erika is absoluut een aanwinst voor de Achterdam👌🏻.
 
Terug
Bovenaan Onderaan