Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi @Erofeestjes
Wat is juist het verschil tussen de sluts & studs party en de greedy girls?
Is het ene of het andere wat meer vergelijkbaar met een gangbang ?
Of een swingers avond waar de dames komen voor de extra heren?
Thx voor de reply!
Wij hebben (naast de speciale thema's) twee vaste party's: De Sluts and Studs en de Greedy Girls.
Beide party's hebben een mannenoverschot. Maar het verschil is dat er op eerstgenoemde party ook veel single dames komen. Daardoor is dat meer een orgie dan een gangbang.
Op de Greedy Girls tref je de echte hardcore nymfomanen en daar zijn dus ook aanzienlijk meer mannen aanwezig. Dat is dus met recht een ongekende gangbang.
Voor beide party's geldt dat er altijd heel veel actie is.
Wij maken altijd een selectie vooraf (besloten party) en kunnen zo de sfeer een beetje "sturen" om een goede invulling aan beide thema's te kunnen geven en aan de verwachtingen van de gasten te voldoen.
En we kunnen zeggen: tot nu toe met succes :)
 
Ik ga 13 oktober voor het eerst naar Sluts and Studs. Ben erg benieuwd hoe het is als single man.
Zijn er toevallig mensen die vanuit de regio Den Haag naar Erofeestjes gaan en nog een plek overhebben? Met ov is het helaas niet zo goed te bereiken.
Ik ben er ook bij aanstaande vrijdag. Kom helaas niet uit de omgeving van Den Haag.
Wie zijn er nog meer bij?
 
Gisteren voor de tweede keer bij Studs & Sluts party geweest. Wat een geile belevenis! De eerste keer dat ik ging moest ik om 21:30 uur weg, vlak voordat de actie begon. Nu was ik er om 21:00 uur en kon ik genieten van veel actie. Aanvankelijk was het rustig op de bovenverdieping, maar later lagen er veel mensen: neuken, pijpen, beffen, diep vingeren. Heerlijk!! En bovenal is de sfeer super relaxed. Iedereen laat elkaar in z'n waarde. Ook beneden was er genoeg te zien. Ik keek mijn ogen uit.
Een volgende keer ga ik niet als een hongerige leeuw rondlopen, maar maak ik een praatje en doe ik lekker mee met de actie. Nu was ik nog een beetje onzeker daarover.
En de dames aan de desk zijn superaardig!😘
 
Wij zijn ook enkele keren naar Sluts & Studs geweest. Eerder in dit topic lazen we over het vergelijk met Amai. Dat is er voor ons als koppel ook wel. Op beide plekken is de organisatie heel betrokken en wil er een mooie avond van maken, waar vrouwen zich veilig voelen om zich helemaal te laten gaan.
De laatste Sluts & Studs die we bezochten was erg goed. Overal seks en veel potente mannen die de vrouwen langdurig wilden doorneuken.
We gaan er graag weer een keer heen.
 
Wij zijn ook enkele keren naar Sluts & Studs geweest. Eerder in dit topic lazen we over het vergelijk met Amai. Dat is er voor ons als koppel ook wel. Op beide plekken is de organisatie heel betrokken en wil er een mooie avond van maken, waar vrouwen zich veilig voelen om zich helemaal te laten gaan.
De laatste Sluts & Studs die we bezochten was erg goed. Overal seks en veel potente mannen die de vrouwen langdurig wilden doorneuken.
We gaan er graag weer een keer heen.
Erofeestjes kan je totaal niet vergelijken met Amai vind ik , amai is totaal een zielloze tent echt zielloos !!! Hoe het eraan toegaat als je mensen sex zie hebben alsof er geen ziel in zit niks gewoon , en dan de arrogante houding van de eigenaar of eigenaars van amai mogen van mij naar de maan vliegen !!!
 
Erofeestjes kan je totaal niet vergelijken met Amai vind ik , amai is totaal een zielloze tent echt zielloos !!! Hoe het eraan toegaat als je mensen sex zie hebben alsof er geen ziel in zit niks gewoon , en dan de arrogante houding van de eigenaar of eigenaars van amai mogen van mij naar de maan vliegen !!!
ik hoop dat je organisatoren ook direct dit soort terugkoppeling en repliek geeft. Door je directe en expliciete woordgebruik zullen ze je erg dankbaar zijn. De feesten zullen snel weer bezield worden door bezielde neuker en arrogantie zal snel verdwijnen.
 
ik hoop dat je organisatoren ook direct dit soort terugkoppeling en repliek geeft. Door je directe en expliciete woordgebruik zullen ze je erg dankbaar zijn. De feesten zullen snel weer bezield worden door bezielde neuker en arrogantie zal snel verdwijnen.
Het zal mij een worst wezen vriend ! Ik ga daar nooit meer heen , de succes van @amai is in hun bol geslagen ! En dat vind ik best jammer dat men niet gewoon en normaal kan blijven . De organisatoren van @Erofeestjes dat zijn echte mensen die altijd echt zijn gebleven kom er al jaren de hart op de juiste plaats ongeacht wie wat waar je vandaan komt ! Hou van zulke mensen heb alleen maar respect veel liefde en respect aan hun @Erofeestjes Bas het ga je goed jongen hou van je ❤️
 
Heb me aangemeld, nu afwachten op uitnodiging van Miss X... zie er vrij goed uit (mijn leeftijd ligt over het algemeen aardig onder gemiddelde van dit soort party's) maar dat is geen garantie begrijp ik.... fingers crossed!
 
Aankomende vrijdag gaat het dan gebeuren! Voor het eerst aanwezig (als single heer) bij Erofeestjes. "X-treme Greedy Girls". Ik ben zéér benieuwd wat ik kan verwachten! Voor de eerste keer een niet-commerciele GB meemaken, als ik de omschrijving mag geloven veel actie met gretige dames....
Spannend!

Ik houd jullie op de hoogte en plaats zeker een recensie :)
 
Aankomende vrijdag gaat het dan gebeuren! Voor het eerst aanwezig (als single heer) bij Erofeestjes. "X-treme Greedy Girls". Ik ben zéér benieuwd wat ik kan verwachten! Voor de eerste keer een niet-commerciele GB meemaken, als ik de omschrijving mag geloven veel actie met gretige dames....
Spannend!

Ik houd jullie op de hoogte en plaats zeker een recensie :)
Het zijn leuke feesten, met heel veel actie op de eerste verdieping. Twee keer geweest.
De laatste 3 keer dat ik mij heb aangemeld helaas niet uitgenodigd, dus ik houd het voor gezien. Veel plezier.
 
Geinspireerd door dit topic besloten om morgen heen te gaan. We zijn heel nieuwsgierig naar dit feestje, de club en de aanwezige mannen (nou ja, ik dan, mijn vriend niet zo 🤣).

Is er iemand die alvast iets kan verklappen over hoe laat het meestal op gang komt? Wat voor muziek er gedraaid word? Word er ook gedanst of helemaal niet? Of er ook iets te eten is? Hoeveel mensen er meestal zijn? Mijn adhd brein loopt over van vragen.
 
Geinspireerd door dit topic besloten om morgen heen te gaan. We zijn heel nieuwsgierig naar dit feestje, de club en de aanwezige mannen (nou ja, ik dan, mijn vriend niet zo 🤣).

Is er iemand die alvast iets kan verklappen over hoe laat het meestal op gang komt? Wat voor muziek er gedraaid word? Word er ook gedanst of helemaal niet? Of er ook iets te eten is? Hoeveel mensen er meestal zijn? Mijn adhd brein loopt over van vragen.
De playrooms op de eerste verdieping gaan rond 20:45 open als ik het mij goed herinner. Stellen zijn vanaf 20:00 welkom, de uitgenodigde mannen vanaf 20:30.

Er is een DJ die dansbare muziek draait (vraag me niet het precieze genre 😉) en er wordt ook wel (met mate) gedanst. Er wordt fingerfood geserveerd (kleine hapjes, zoals fruit en wraps) en ze komen later op de avond ook langs met gefrituurde hapjes.

Hoeveel mensen er zijn...dat varieert. Op SDC kun je het feest terugvinden met het aantal SDC leden die zijn aangemeld en geaccepteerd. Er komen echter ook niet-SDC leden dus het totaal is slechts een indicatie. En niet iedereen komt uiteindelijk opdagen.
Mijn eerste keer was het rustig vergeleken met het tweede feestje, waardoor de bukkake (om 11:00) uiteindelijk op niets uitdraaide. De tweede keer was het beduidend drukker en was er hele veel actie. Ook de bukkake was toen een daverend succes.

Er lopen continue medewerkers rond om de boel in de gaten te houden. Dat geeft een heel goed gevoel. Absoluut een aanrader als je nog nooit bij een Erofeestje bent geweest!
 
Ik ben er vaste gast 😊
De gastenlijst wordt goed bewaakt door de organisatie waardoor het een altijd een gezellig en actief feestje is. Nadat de meeste gasten binnen zijn gaat de bovenverdieping open, maar er zijn ook stellen die al eerder een goed plekje zoeken boven merkte ik de laatste keer. Ook beneden is er overigens volop actie. Op een verhoring zijn matrassen gelegd, er hangt een sling en in de zithoekje is ook actie.
De inrichting van de bovenverdieping in Organza vind ik persoonlijk nogal spartaans de kleinere ruimtes zijn vaak snel bezet en dan blijven de twee orgie bedden over.
Maar jij zult er zeker aan je trekken komen. 😘
 
Ik ben er vaste gast 😊
De gastenlijst wordt goed bewaakt door de organisatie waardoor het een altijd een gezellig en actief feestje is. Nadat de meeste gasten binnen zijn gaat de bovenverdieping open, maar er zijn ook stellen die al eerder een goed plekje zoeken boven merkte ik de laatste keer. Ook beneden is er overigens volop actie. Op een verhoring zijn matrassen gelegd, er hangt een sling en in de zithoekje is ook actie.
De inrichting van de bovenverdieping in Organza vind ik persoonlijk nogal spartaans de kleinere ruimtes zijn vaak snel bezet en dan blijven de twee orgie bedden over.
Maar jij zult er zeker aan je trekken komen. 😘
Vaste gast...hoe krijg je dat voor elkaar? Zit je in de organisatie 😉
 
Inmiddels weer bijgekomen van mijn debuut bij Erofeestjes ('Extreme Greedy Girls'). Op zich een mooie ervaring, en ik ben zeker van plan om binnenkort weer te gaan.
Alles is goed georganiseerd, en er is een relaxte sfeer.
Bij binnenkomst kreeg ik, als nieuwkomer, een rondleiding en maakte voor het eerst kennis met de veelbelovende 'bovenverdieping' (bij de Ramontiek feestjes die ik er meegemaakt heb was die gesloten).
Omkleden, douchen, een drankje, en de actie kon beginnen.
Mijn ervaring: de stellen die hier komen zijn overwegend van een wat 'oudere' generatie om het zomaar te zeggen. En dames op leeftijd is niet echt mijn ding.
Er waren zo'n 2/3 dames die avond die ik aantrekkelijk vond, waarvan 1 echt zeer zeer actief, en daar kwamen dan ook massa's single mannen op af (wat ze zelf, en haar partner, hartstikke geil vond gelukking).
Ik heb het dan ook bij deze ene gehouden, redelijk wat geneukt en veel (en goed!) gepijpt, en verder gewoon wat gekeken bij anderen.
De bukkake was top, hier ben ik geweldig klaargepijpt door dezelfde jonge blonde schoonheid, die maar geen genoeg leek te krijgen van de mannenpap.
Dit maakte de avond geslaagd.
Maar was deze topper er niet geweest, was de avond daarmee ook minder geslaagd geweest. Het aanbod 'jong en knap' is gewoon beperkt, het merendeel is 50+, en er zijn (te) veel single mannen die zich dus op dezelfde 'prooi' focussen.
Binnenkort een keertje 'Sluts and Studs' meepakken, een kijken hoe dat is (als ik weer uitgenodigd wordt natuurlijk).
Grootste plus is natuurlijk dat je weet dat als je hier sex hebt, dat de dame in kwestie het écht leuk vind wat ze doet, in tegenstelling tot de betaalde dames bij HaagseGB, Ramontiek, Casa Cherda, Stoute Meisjes etc. - los daarvan zou ik tot nu toe (op basis van deze 1x ervaring) de 'commerciele' GB's hoger waarderen.
 
Ik was er ook vrijdag en van alle keren dat ik er ben geweest was dit veruit de rustigste. Ik heb me wel vermaakt, maar wat al @mr_sunshine86 al zei lag de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoog. De jeugd liet het dus een beetje afweten!

Vooral beneden was erg weinig actie helaas.

Laten we hopen dat dit eenmalig was en dat er bij de volgende feestjes weer erg veel animo zal zijn!
 
Ik was er ook vrijdag en van alle keren dat ik er ben geweest was dit veruit de rustigste. Ik heb me wel vermaakt, maar wat al @mr_sunshine86 al zei lag de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoog. De jeugd liet het dus een beetje afweten!

Vooral beneden was erg weinig actie helaas.

Laten we hopen dat dit eenmalig was en dat er bij de volgende feestjes weer erg veel animo zal zijn!
Ah, dat is goed om te weten! Dit was dus niet helemaal representatief voor Erofeestjes? Lees net (in mail) dat ik voor volgende keer weer op de 'lijst' sta (Sluts and Studs in februari) dus zeer benieuwd. Ook volgende Greedy Girls meld ik me denk ik weer aan.
 
Morgenavond Sluts & Studs! Ben van de partij, erg veel zin in. Zijn er nog meer heren hier die gaan morgen?
Hoor vaak dat deze parties snel zijn 'uitverkocht', hoop dat dat nu weer het geval is, en er meer keuze is dan bij 'Extreme Greedy Girls' laatste keer.
 
Morgenavond Sluts & Studs! Ben van de partij, erg veel zin in. Zijn er nog meer heren hier die gaan morgen?
Hoor vaak dat deze parties snel zijn 'uitverkocht', hoop dat dat nu weer het geval is, en er meer keuze is dan bij 'Extreme Greedy Girls' laatste keer.
Laten we hopen dat de aanwezige stellen en dames meer keuze hebben uit leuke single mannen ;).
Maar de intentie van je bezoek moet zijn dat je een leuke avond hebt (met alles d'rop en d'ran) en daarnaast (grote) kans maakt op een leuke erotische encounter.
Kom je puur en alleen voor de seks dan kun je beter naar een club met betaalde dames.
Wij gaan voor het volledige pakket en niet voor "snelle binnenwippers".
Wij krijgen altijd een beetje kippenvel als mensen beginnen over het "aanbod" aan dames.
We zijn er allemaal, inclusief de dames, voor een leuke, gezellige, actieve avond en niet voor de vlugge wip.
De dames zijn niet "in de aanbieding" maar komen voor een spannende avond waarbij ze helemaal zelf bepalen met wie, wanneer, hoe en wat.
Is dat wel je plan? Dan heb je ons concept mogelijk niet helemaal begrepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan