Erotische masseuse Amsterdam e.o.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze 'dame' uit Amsterdam ben ik langs geweest; ze is niet super overdreven duur, maar wel 1 van mijn slechtste ervaringen ooit: dame heeft wel wat kont massa maar zeker niet zo wow zoals op de foto, wat ze wel heeft is een buik van ongeveer dezelfde omvang als die kont op de foto. De massage vind plaatst op een flinterdun matrasje op de koude stenen vloer. En de massage is alleen een beetje vrijven gevolgd door de meest repetieve (niet bepaald opwindende) b2b waar ze misschien wel 10-15min hetzelfde doet en je echt aan het aftellen bent totdat ze ermee ophoud.

De HJ op het einde heeft ze een stuk minder geduld voor dan voor die b2b en tijdens de HJ zat ze op gegeven moment met der kont naar me toe gewoon op de telefoon te appen met als klap op de vuurpijl: tijdens het klaarkomen (wat niet bepaald snel / gemakkelijk ging; waar ze ook nog eens haar onbegrip over liet blijken en totaal niet begreep dat het iets met haar inzet te maken had) deed ze het handdoekje wat ze had liggen voor (wat ik dacht) schoonmaken al letterlijk tijdens het komen om me lul om zo nog ff door te halen terwijl ik dat ruwe doekje volspoot...

Een van mijn meest memorabele massages ooit!!! Graag van dienst, maar nu graag wel zelf ook delen waarom je een waardeloze massage zoekt; want ik ben bijzonder geintresseerd waarom iemand zo'n ervaring zou verdienen? :p

 
Vertel: kadootje voor iemand die je niet mag?
Het is een beetje krom opgeschreven denk ik. Denk dat hij juist niet iemand zoekt die een slechte massage geeft voor een hoge prijs.
Maar dat heb je altijd met ontkenningen. Je kan beter opschrijven wat je wel wil. Is duidelijker.
Dus iemand die een goede massage geeft tegen een redelijke prijs.

Maar misschien is het inderdaad een kadootje voor iemand die hij niet mag :ROFLMAO:
 
Nee hoor geen cadeau voor iemand anders. Het kan zijn dat degene die massages geeft geen (actieve) advertenties meer heeft en dus geen link van te vinden is, dan is het niet fijn om haar nummer hier te delen.
 
Deze 'dame' uit Amsterdam ben ik langs geweest; ze is niet super overdreven duur, maar wel 1 van mijn slechtste ervaringen ooit: dame heeft wel wat kont massa maar zeker niet zo wow zoals op de foto, wat ze wel heeft is een buik van ongeveer dezelfde omvang als die kont op de foto. De massage vind plaatst op een flinterdun matrasje op de koude stenen vloer. En de massage is alleen een beetje vrijven gevolgd door de meest repetieve (niet bepaald opwindende) b2b waar ze misschien wel 10-15min hetzelfde doet en je echt aan het aftellen bent totdat ze ermee ophoud.

De HJ op het einde heeft ze een stuk minder geduld voor dan voor die b2b en tijdens de HJ zat ze op gegeven moment met der kont naar me toe gewoon op de telefoon te appen met als klap op de vuurpijl: tijdens het klaarkomen (wat niet bepaald snel / gemakkelijk ging; waar ze ook nog eens haar onbegrip over liet blijken en totaal niet begreep dat het iets met haar inzet te maken had) deed ze het handdoekje wat ze had liggen voor (wat ik dacht) schoonmaken al letterlijk tijdens het komen om me lul om zo nog ff door te halen terwijl ik dat ruwe doekje volspoot...

Een van mijn meest memorabele massages ooit!!! Graag van dienst, maar nu graag wel zelf ook delen waarom je een waardeloze massage zoekt; want ik ben bijzonder geintresseerd waarom iemand zo'n ervaring zou verdienen? :p

Haha ja bij deze ben ik ook geweest. Bij mij lag ze zijdelings over me heen een beetje te wiebelen met haar borsten op mijn rug. Op een bepaald moment doezelde ik zelfs weg. Misschien slecht een paar minuten maar het voelde alsof ik een hele tijd had geslapen. Toen ik weer wakker was viel het mij idd ook op dat ze gewoon aan het appen was. Kort daarna mocht ik draaien en kreeg ik ook een rukjob terwijl ze met haar rug naar me toe zat.
Ze brengt het mooi in haar advertentie maar dit is idd een waardeloze ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan