Ervaring met shemale

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1502
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Bri300 @Bottomboi078 het is wel duur, maar hier heb je twee die samen werken. Misschien kunnen ze nog twee dames regelen.


Fernanda

Misty
 
Maar ik denk wel dat het je veel geld gaat kosten. Tenzij je kan betalen natuurlijk. Of anders moet op ander manieren zoeken, via tgirl ofzo.
Dat zou sowieso veel geld kosten. Ben zelf alleen nog maar met 1 ander tegelijkertijd geweest. Vind het idee wel leuk maar dat is wel 1 van de redenen dat ik het zelf niet ga doen. Wel zou ik eerder een trio doen om te kijken of het met meerdere personen wel beter maakt.(heb ik al wel een goed voorgevoel van).
 
Nu weet ik dat verschillende shemales elkaar ook privé kennen, en ontmoeten. Weet alleen niet of ze met elkaar werken.

Ik zou het gewoon even vragen, je weet het nooit, sommige neuken nog wel vrouwen voor geld, terwijl ze 100% gay zijn, als het maar opbrengt.
 
Nu weet ik dat verschillende shemales elkaar ook privé kennen, en ontmoeten. Weet alleen niet of ze met elkaar werken.

Ik zou het gewoon even vragen, je weet het nooit, sommige neuken nog wel vrouwen voor geld, terwijl ze 100% gay zijn, als het maar opbrengt.
Klopt veel zitten ook samen in een huis. Heb ook 1 keer de vraag gekregen of ik een trio wou doen, maar dar was mijn eerste keer en was wel nerveus genoeg.

Als je erom vraagd zou het wel snel kunnen vinden om met meer dan 1 transvrouw te neuken. Zelf nog niet om gevraagd, en op die eerste keer na dat het is gevraagd is het wel gevraagd of er iemand anders bij kon maar dat was dan elke keer een man en dat is niet iets waar ik zin in heb.
 
Weet iemand waar ik gegangbanged kan worden door meerdere shemales? Mag in nederland Duitsland of België zijn. Op een party of ergens anders?
Dat is gewoon te regelen, zeker de Zuid amerikaanse shemales kennen elkaar allemaal, is dus gewoon een kwestie van hoeveel geld je uit wenst te geven, daar staat of valt het mee uiteraard
 
Als ik zo het profiel bekijk is dit ook weer een dame met een attitude. De prijs die ze vraagt is flink en of je dan de ervaring krijgt wat je hoopt schat ik heel laag in. Met ervaring van 20 jaar met deze mooie dames durf ik wel te zeggen dat mijn onderbuik gevoel en ervaring toch wel juist zijn. Als het anders is dan hoor/lees ik het graag.👍🏻
 
Als ik zo het profiel bekijk is dit ook weer een dame met een attitude. De prijs die ze vraagt is flink en of je dan de ervaring krijgt wat je hoopt schat ik heel laag in. Met ervaring van 20 jaar met deze mooie dames durf ik wel te zeggen dat mijn onderbuik gevoel en ervaring toch wel juist zijn. Als het anders is dan hoor/lees ik het graag.👍🏻
Nou, inderdaad, €250 per uur is geen kattenzeik. €150 vind ik normaal, €200 wil ik best over nadenken, maar 250? Hou op hoor
 
Iemand ervaring met deze Marian? Ik kan online niets vinden. Ze woont in de buurt

 
Terug
Bovenaan Onderaan