Ervaring met shemale

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1502
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geïntrigeerd. ZOu de eerste shemale zijn wat ik ken die massages geeft. Weinig ervaringen bij haar terug te vinden hier. Ik heb de indruk dat bijv weerzijds pijpen zonder al niet mogelijk is. Iemand toch al eens geprobeerd bij haar?
In de kempstraat den haag zit ook een shemale die massages geeft.
Ik geef toe het zijn er weinig maar ze zijn er toch
 
Bedankt voor de info, jij bent er nog niet geweest dus.
Ik zit niet in de buurt van Tilburg en de ontvangsttijden van Linda zijn voor mij lastig. Maar ik ga wel een keer langs denk ik.
Ik heb haar trouwens wel een keer aan de telefoon gehad, stemgeluid was heel aangenaam, best vrouwelijk ?
Is er een update? Ik zat ook naar Linda te kijken. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje benieuwd hoe het voelt om getopt te worden door een shemale (nou ja, in dit geval een travo). 23 cm lijkt me alleen wellicht wat veel voor een eerste keer...
 
Is er een update? Ik zat ook naar Linda te kijken. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje benieuwd hoe het voelt om getopt te worden door een shemale (nou ja, in dit geval een travo). 23 cm lijkt me alleen wellicht wat veel voor een eerste keer...
Nee, ben er nog niet geweest. Weet ook niet of dat heel snel gaat gebeuren. "Shemaleverlangens" staan op een redelijk laag pitje de laatste tijd.
 
Ik ben versa. Emilly spreek ik altijd bij haar thuis af. Duur met parkeren omdat ik meestal wel 3 uur binnen ben. Ga ook wel eens met haar weg na de sex. Af en toe Zandvoort of Egmond aan zee. Ze is leuk gezelschap en altijd opgewekt. Als ik nou een shemale als vriendin zou willen zou zij dat zijn.
Paloma kom ik ook bij haar thuis. Nooit langer dan een uur. Dominique altijd op de wallen. En paar keer bij Bardelines geweest. Amanda uit den Haag ook regelmatig. En heel af en toe eentje van kinky. Op de diverse chatsites zitten vaak hele mooie travo's. In Amsterdam er eentje die werkt in een dure kledingsite. Indonesisch. Klein. Maar wel goed geschapen. Geen pruik lang haar van haarzelf. Ga ik al jaren 4-5 x per jaar op zondag heen. Kost niks. Die wil gewoon 2 uurtjes sex en klaar. Geen bijbedoelingen etc.
Best bizar als ik het zo teruglees al die sex met shemales en travo's.
Waar kan ik die kleine Indonesische vinden ?
 
... Op de diverse chatsites zitten vaak hele mooie travo's. In Amsterdam er eentje die werkt in een dure kledingsite. Indonesisch. Klein. Maar wel goed geschapen. Geen pruik lang haar van haarzelf. Ga ik al jaren 4-5 x per jaar op zondag heen. Kost niks. Die wil gewoon 2 uurtjes sex en klaar. Geen bijbedoelingen etc.
Best bizar als ik het zo teruglees al die sex met shemales en travo's.
Die Indonesische, is dat toevallig degene, die de handle "Prinsessen eiland" gebruikt?
 
Ik ben ook een oude lul, maar Angel houdt niet van dikke mensen???
Ik mocht terugkomen na de eerste keer, dus leeftijd zal niet de echte reden zijn, denk ik.
Maar misschien hadden jullie geen klik.
 
Klopt, ik heb ook mijn twijfels. Maar ik herinner me dat er review van haar was op hookers, weet niet of het goed of slecht was.
tijdje geleden probeerde ik een afspraak te make. Hele mooie fotos, maar tijden teelfoongesprek vond ik haar iets moeilijk. Dus besloten niet verder te gaan. Zonde, ze lijkt heel mooi.
 
Dit ziet wel veel belovend uit, helaas maar 2 foto's.


Nog mensen bekend met deze dame, heeft inmiddels meer fotos toegevoegd. Alleen de prijs is koppijn. Ze wil volgensmij niet voor halfuurtje ontvangen, anders had ze niet 150 euro gevraagd denk.
 
Zo , er zijn er weer een paar online gegaan met de advertentie, en we zullen ze weer beschrijven hoe en wat.

Deze bezocht voor een vluggertje, ondertussen ook weer in prijs gestegen, echt een dikke reed om te neuken, gaat alle kanten op fijne 20 min gehad. Apparaat bleef slap, voor een vluggertje werd deze niet stijf.

Deed ze ook enthousiast tongzoenen @Bassie ?
 
Deed ze ook enthousiast tongzoenen @Bassie ?
Als ik je nu vertel dat ik dat niet meer weet, ik kan de straat, nummer en hoe de kamer er uit zag nog wel herinneren, maar wat je vraagt niet meer, vreemd vind ik dit zelf ook.
Heb het vorige forum een recentie geschreven, misschien even zoeken op venery, daar staan nog recenties op die op hookers hebben gestaan.
Sorry ik moet je het antwoord schuldig blijven.
 
Als ik je nu vertel dat ik dat niet meer weet, ik kan de straat, nummer en hoe de kamer er uit zag nog wel herinneren, maar wat je vraagt niet meer, vreemd vind ik dit zelf ook.
Heb het vorige forum een recentie geschreven, misschien even zoeken op venery, daar staan nog recenties op die op hookers hebben gestaan.
Sorry ik moet je het antwoord schuldig blijven.
Geen probleem. Was het niet toevallig in zo'n raar soort kelderbox in centrum (bij ggd)?
 
. In Amsterdam er eentje die werkt in een dure kledingsite. Indonesisch. Klein. Maar wel goed geschapen. Geen pruik lang haar van haarzelf. Ga ik al jaren 4-5 x per jaar op zondag heen. Kost niks. Die wil gewoon 2 uurtjes sex en klaar.

Bedoel je Astrid?

Zij is werkelijk een pijpgodin.
 

Bijlagen

  • 805A23D3-3506-47C1-89B7-99DF09EB76DD.jpeg
    805A23D3-3506-47C1-89B7-99DF09EB76DD.jpeg
    102,7 KB · Weergaven: 112
Terug
Bovenaan Onderaan