Ervaring met shemale

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1502
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een (recente) ervaring met haar?

Dacht in het verleden heel goede recensies over haar - onder een andere naam - op Hookers te hebben gelezen…


Er staan ook goede review van haar op kinky. Je moet klikken op reviews, naast de videos. Als ze een keer in de omgeving van den haag is, ga ik misschien een gokje wagen om haar te bezoeken.
 
Ik lees hier dat die shemales ook de dominante rol kunnen aannemen en dan moet je pijpen en word je flink genomen. Maar zijn jullie bij dat pijpen niet bang voor dat voorvocht. Stel dat ze een ziekte heeft...
 
Ik lees hier dat die shemales ook de dominante rol kunnen aannemen en dan moet je pijpen en word je flink genomen. Maar zijn jullie bij dat pijpen niet bang voor dat voorvocht. Stel dat ze een ziekte heeft...
Tja, je kunt ook gewoon thuis blijven, en je jonge heer een keer door je vuist jagen, geen kans op iets. Afgelopen week dus een dominante gehad, en ja, als het gelukt was alles genomen en slikken, niet slim maar het moment maakt alles, en als dat juist is no limits,tja het is niet anders, als bassie op gang is, dan is bassie ook door Adriaan niet te stoppen.
 
Oh dat maakt me niet zoveel uit dat ze een crossdresser is. Op die foto waar ze als schoolmeisje is gekleed, ziet ze er ontzettend geil uit.

Maar ik heb uiteindelijk een afspraak gemaakt met Luciana, ik ga haar vanmiddag bezoeken en zal dan later een review plaatsen. Zo te zien is ze ook bekend als Anna Paula, heeft best wel goede reviews op distintas.net (alhoewel ik niet bekend ben met die website). Zie ook https://distintas.net/anna-paula/
 
Iemand ervaring met deze en werkt ze momenteel op genoemde plek in haar advertentie?

Werkt op de genoemde plek.
Paar jaar geleden wel eens binnen geweest voor alleen een anal fuck bij mij, was snel kort en krachtig voor 50€.
Ze is wel aardig, maar voor mij wat te mannelijke trekjes, sixpack.
 
Werkt op de genoemde plek.
Paar jaar geleden wel eens binnen geweest voor alleen een anal fuck bij mij, was snel kort en krachtig voor 50€.
Ze is wel aardig, maar voor mij wat te mannelijke trekjes, sixpack.
Ik heb een paar keer (voor 50 euro) redelijke sex met haar gehad. Ik vind haar wél knap, maar tijdens het neuken begon ze té snel te vragen, of ik al was klaargekomen. Ze neukte me wél lekker, met die slang van haar. Uiteindelijk steeds mezelf klaar getrokken, terwijl ik haar (strakke) kontje rimde en/of haar pijpte. Helaas (voor haar) ga ik nu altijd naar Bettina, die tegenover haar werkt. Minder mooi, maar (voor mij) de beste sex ooit, met Bettina dus.
 
 

Al iemand ervaring met deze shemale?
Wat 'n slagzwaard ?
Inderdaad een flinke tampeloeres, maar om voor shemale in aanmerking te komen zijn er iets meer voor nodig dan een paar vlechtjes in je haar, de boobs zijn niet te zien op foto, dus vermoedelijk ook niet aanwezig, zijn voor mij toch wel twee pluspunten. Dit valt volgens mij onder travo meisje. net zoiets als Linda in Tilburg.
 
Inderdaad een flinke tampeloeres, maar om voor shemale in aanmerking te komen zijn er iets meer voor nodig dan een paar vlechtjes in je haar, de boobs zijn niet te zien op foto, dus vermoedelijk ook niet aanwezig, zijn voor mij toch wel twee pluspunten. Dit valt volgens mij onder travo meisje. net zoiets als Linda in Tilburg.
Wat mij betreft is de hamvraag het formaat penis noch cupmaat, maar hoe lekker de sex is.
 

Al iemand ervaring met deze shemale?
Wat 'n slagzwaard ?
Inderdaad wat een slagzwaard!! 25cm staat in de advertentie, zou dit de eerste shemale zijn die haar lid doet afronden naar beneden? Krijg al pijn aan mijn * als ik naar de foto's kijk. Als ik dit vergelijk met sommige anderen dan kan ik me niet voorstellen dat dit "slechts" 25cm is...
 
Wat mij betreft is de hamvraag het formaat penis noch cupmaat, maar hoe lekker de sex is.
Zonder een cupmaat, komt het bij mij toch we erg over als gay sex, terwijl ik goed weet dat er eentje met boobs in principe ook gay sex is, maar tussen de bedrijven door wil ik graag toch aan een tiet hangen, zuigen en evt wat Russisch, vastpakken, en dat gaat nou eenmaal niet met een die niets heeft.
Ikzelf heb denk een a cup, mag dan toch wel van shemale verwachten dat minimaal iets meer heeft.
Dus pure gay sex trekt me niet, een gay met een c-d cup dan weer wel.
 
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit over mij gaat.:rolleyes: Maar nu krijgen we het, de meeste ben ik vergeten zullen we maar denken, het is een guilty pleasure voor mij, wat uiteraard met niemand in mijn omgeving gedeeld wordt. En wat dan uiteindelijk overblijft in de krentenbol zijn de beste met wat ik mee gemaakt heb.
Nr twee is dan Viky voorheen Vicky met een c erin, echt eentje die de tijd voor je neemt, goed apparaat wat ook goed gebruikt wordt, neemt de tijd.
En dit zijn de resultaten van de jury, wordt vervolgt.;)
Mijn nummer twee is weer in het land, alleen even afwachten tot ze weer naar het zuiden komt, en Bassie meld zich bij de dame. Nu moet ik zeggen dat de prijs net boven mijn principe zit, dus we moeten er nog over nadenken, of wat minder tijd bestellen.

 
Mijn nummer twee is weer in het land, alleen even afwachten tot ze weer naar het zuiden komt, en Bassie meld zich bij de dame. Nu moet ik zeggen dat de prijs net boven mijn principe zit, dus we moeten er nog over nadenken, of wat minder tijd bestellen.
Ziet er goed uit en de advertentietekst komt sympathiek over.
Ga er voor! Principes zijn er om opzij te zetten.
Overigens ben ik benieuwd wie je nummer één is, of heb je dat al eens vermeld?
 
Mijn nummer twee is weer in het land, alleen even afwachten tot ze weer naar het zuiden komt, en Bassie meld zich bij de dame. Nu moet ik zeggen dat de prijs net boven mijn principe zit, dus we moeten er nog over nadenken, of wat minder tijd bestellen.


En is die 21cm waar.
 
Overigens ben ik benieuwd wie je nummer één is, of heb je dat al eens vermeld?
Heb ik al eens vermeld, maar wil dit nog wel eens doen, de naam was anders nl Mel Gaucha. De snollen sticker staat nog op de onderrug. Is ondertussen al wel een tijdje geleden, weet dus niet of de service nog hetzelfde is.


 
Zonder een cupmaat, komt het bij mij toch we erg over als gay sex, terwijl ik goed weet dat er eentje met boobs in principe ook gay sex is, maar tussen de bedrijven door wil ik graag toch aan een tiet hangen, zuigen en evt wat Russisch, vastpakken, en dat gaat nou eenmaal niet met een die niets heeft.
Ikzelf heb denk een a cup, mag dan toch wel van shemale verwachten dat minimaal iets meer heeft.
Dus pure gay sex trekt me niet, een gay met een c-d cup dan weer wel.
Met of zonder borsten nooit her gevoel gehad dat ik met een man in bed lag en aan gay sex deed. Het voelde als sex met een vrouw met een piemel
 
Terug
Bovenaan Onderaan