Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTsja, wat vind je belangrijk? Goed gesprek wel of juist zonde van je tijd. Tongzoenen? Uiterlijkheden?Hebben jullie lijstje op basis van reviews van dames die je wil bezoeken?
Isa is echt heeel knap vind ik.Paar x bij DS geweest, vond niet zo veel als ik eerlijk ben. Opgepoetste foto's waardoor je met verkeerde verwachtingen eraan begint. Isa vond ik wel een schatje.
Zoë heeft vroeger bij ds en salon261 gewerkt onder Eva.Bij DS verder ook wel benieuwd naar Sharon, maar die werkt zeer weinig. En bij MM naar Zoë en Minou
Ben benieuwd: hoeveel van die lijst heb je zelf al bezocht? Ik heb er 4 van jouw lijst bezocht waarvan ik er 2 niet en 2 wel vaker zou bezoeken.Oke op verzoek van @Venus, hierbij mijn lijst voor DS-Girls en MM.
Ik heb er 3 bezocht: manon, isa en nathaly. Nathaly is een topper!Ben benieuwd: hoeveel van die lijst heb je zelf al bezocht? Ik heb er 4 van jouw lijst bezocht waarvan ik er 2 niet en 2 wel vaker zou bezoeken.
En hoe bepaal je of je ze aantrekkelijk vind? Van Nathaly is bijv geen enkele foto te vinden dus heb je je gebaseerd op reviews en/of misschien heb je haar daar gezien?
Helder. Ik ben ook te weinig in privehuizen om te zien wie er loopt en dan te vragen wie het is. Boek een afspraak, zie heel soms een voorstelronde van een andere wandelaar en ben daarna meteen weer weg.Ik heb er 3 bezocht: manon, isa en nathaly. Nathaly is een topper!
Heel simpel: eerst maakte ik een lijstje met dames die ik aantrekkelijk vind obv wie ik heb gezien en dan voegde ik de dames toe die mn type zijn obv de foto's, vervolgens wordt die lijst kleiner obv de reviews.
Dus ( ….. + …..) - (slechte reviews) = de lijst die je daarboven ziet
Welke zou je vaker bezoeken en welke minder?Ben benieuwd: hoeveel van die lijst heb je zelf al bezocht? Ik heb er 4 van jouw lijst bezocht waarvan ik er 2 niet en 2 wel vaker zou bezoeken.
En hoe bepaal je of je ze aantrekkelijk vind? Van Nathaly is bijv geen enkele foto te vinden dus heb je je gebaseerd op reviews en/of misschien heb je haar daar gezien?
Fleur en Isa (wel mollig nu, maar heerlijk tz en fijne vibe) wel.Welke zou je vaker bezoeken en welke minder?