Recensie Fleur, Diane's Secret, Den Haag (voorheen MM Rijswijk) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Venus

Wandelaar
Forumpionier
99
31/07/21
56
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Fleur
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer lieve dame. Arrogantie is bij mij een zware afknapper en ik vind dat veel dames best arrogant kunnen zijn. Fleur is letterlijk het tegenovergestelde van arrogantie. Dame waarmee je naar lekker intiem ook gewoon heerlijk mee kan praten. Intiem was zeer goed, ze deed goed mee. Voor mij een zeer geslaagde afspraak!
 
Zeer lieve dame. Arrogantie is bij mij een zware afknapper en ik vind dat veel dames best arrogant kunnen zijn. Fleur is letterlijk het tegenovergestelde van arrogantie. Dame waarmee je naar lekker intiem ook gewoon heerlijk mee kan praten. Intiem was zeer goed, ze deed goed mee. Voor mij een zeer geslaagde afspraak!
Doet Fleur ook aan tongzoenen?
 
Fleur deed aan tongzoenen pre corona.
Ik heb meerdere keren een leuke tijd met haar gehad.
Helaas heb ik haar niet meer getroffen toen ik de laatste keren bij ds was...
Fleur is bekend onder een andere naam in de films van Meiden van Holland
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/fleur/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fleur heb ik ooit eens één keer bij Diane's Secret gezien, maar telkens als ik plannen wilde maken om haar te bezoeken was zij niet aanwezig of kon ik zelf niet terwijl zij wel op de agenda stond. De missie om haar een keer te bezoeken bij Diane's Secret te bezoeken was dus mislukt. Toch bleef bij mij het gevoel knagen dat ik haar een keer wilde bezoeken (vanwege de lovende verhalen die volgens mij op Hookers en op het DS-forum stonden). Uit die recensies kwam het beeld naar voren van een girl next door die je zeer makkelijk gerust kon stellen en een goede babbel had.

Kort geleden had ik het idee om Fleur op haar nieuwe werkplek (Maison Monty) te bezoeken. Omdat ik het vermoeden had dat haar agenda steeds vol zat, appte ik Maison Monty een paar dagen van te voren met de vraag of ik een afspraak met haar kon maken voor 1 uur (gewone kamer zonder bad). Tot mijn geluk kreeg ik binnen 1 uur antwoord terug dat de afspraak genoteerd stond. In mijn hoofd had ik al behoorlijk voorpret, omdat ik eindelijk Fleur zou zien en ervaren. Op de dag van de afspraak zelf kwam ik naar Maison Monty, waar het al behoorlijk druk was. Veel kamers waren al bezet en een paar mannen kwamen op de bonnefooi om te kijken of er een dame was waarmee ze naar de kamer konden. De gastvrouw was de vriendelijke en kordate Claudia. De sfeer was niet hectisch, maar redelijk ontspannen. Ik verrichte bij Claudia alvast de betaling, maar Fleur was nog niet klaar. Dit gaf mij de gelegenheid om wat dames te bekijken. Ik zag onder meer Tessa, Yasmin, Antonia en Noella.

Na een poosje kwam Fleur en ik moest even schakelen in mijn hoofd, omdat de foto's die ik destijds bij Diane's Secret had gezien een andere voorstelling qua uiterlijk gaven dan ik nu zag. Ik wil wel hier hebben gezegd dat Fleur qua uiterlijk eruit zag als de girl next door met een tikje ondeugende uitstraling. Op de kamer gearriveerd zag ik dat we op een kleine kamer waren gearriveerd, maar de kamer was wel redelijk goed onderhouden (alleen volgens mij geen airco). Na het wassen belandde wij op bed en begonnen we te praten en werd het voorspel ingezet. In het begin was het zoenen nog niet vol gas, maar later wel. Fleur heeft een zacht lichaam met een fraai gezicht en een geruststellende stem. Vervolgens volgde een goede pijpbeurt, waarbij haar technieken nieuw voor mij waren. Af en toe keek zij mij aan met een zeer ondeugende blik. Na de pijpbeurt klom ze op mij en begon zij mij te berijden. Af en toe (tong)zoende wij in dit standje. Daarna vroeg zij aan mij of ik bovenop wilde. Dit heb ik een tijdje gedaan, waarna ik voldaan naast haar kwam liggen.

Fleur is zeker een aanrader voor wandelaars die op zoek zijn naar een girl next door met een ondeugende kant.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan