Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al bij die kleine latina langs geweest in poortje ................
was op Koningsdag dus ik weet het niet meer
Maar klein slank poppetje, blank, lang donker haar en grote borsten
Moet haar beslist gaan bezoeken als ik niet lam ben.
 
Heren van het wandelaars gilde,

Vandaag cityrun in de stad, lekker bedrijvig en een of andere manier niet zo druk als op koningsdag,

De dames komen langzaam weer de straat in gedruppeld van Pasen, ondertussen is Jezus al weer aan het hemelen.

voor de vroege heren onder ons, in de middag zijn er over algemeen wat meer dames aanwezig, en in de avond naar mijn mening minder.

Na al dat biechten aangehoord te hebben vroeg ik mij zelf af of er een topic of een recensie is van de dame op 2PG1T7
Het is volgens mij een dominicaanse dame.
 
die zit er sinds kort. zou niet weten wie het is, of wat we kunnen verwachten. maar ze heeft wel een bekende in de straat. volgens mij Roos op 19k3. die zag ik namelijk uit haar kamer lopen.
 
Wie kent de blonde dame op d1 is nl staat op haar bordje.
Zitten wel vaker dames met zo een bordje, volgens mij adverteerden ze ook op Kinky of sexjobs. Weet uiteraard niet of dit dezelfden zijn, maar afgelopen zomer zaten ze dan ook op A12. Vandaag geen advertentie van ze gezien, maar komen volgens mij uit het oosten van het land.
 
Zitten wel vaker dames met zo een bordje, volgens mij adverteerden ze ook op Kinky of sexjobs. Weet uiteraard niet of dit dezelfden zijn, maar afgelopen zomer zaten ze dan ook op A12. Vandaag geen advertentie van ze gezien, maar komen volgens mij uit het oosten van het land.
Ze komen uit Brabant, werken vaak in de raambuurt in Eindhoven.
Irina en Carmen beide weer terug en deze avond bezocht, moet het toch een keer met beide tegelijk doen lijkt me best lekker.
Dan zou ik Irina met Nicole doen, dat is top! Die zijn op elkaar ingespeeld en doen ook nog leuke dingen bij elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Heren,

Ik ben al een tijdje niet meer in Alkmaar geweest doordat het aanbod nihil was en ik toch een stukje moet rijden maar is het wat op zaterdagavond een bezoekje te brengen? of is de Dam vol met uitgaanspubliek? Ik zag ook dat @Dick31 van de partij is (oud Hookers moderator van Den haag en Alkmaar algemeen ) Het bloed kruipt ........
 
oja klopt inderdaad dat was cremaster maar jij had volgens mij ook wel veel info over Alkmaar. En Het Soa hoekje had jij ook toch? Tis allemaal zo lang geleden weet wel de verhalen die jullie op Hookers beschreven om met de Haagsche clan o.a. TheSorrow dat jullie Den Haag onveilig gingen maken ;)
Ik denk toch dat ik vandaag of morgen ff een rondje ga maken in Alkmaar kijken of het wat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan