Ervaringen goldswing

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens de website is het een parenclub in een sauna en wellness omgeving. Er is beperkte toegang voor singles.

De sauna is ook bekend als Badhuis Dendermonde, een privé-sauna. Twee avonden in de week wordt het door Sauna Gold Swing afgehuurd.

Ik ben er vandaag geweest als single. Op voorhand me ingeschreven op de website van Gold Swing. 's Zondags zijn single heren er welkom vanaf 18:30 maar ik kon er pas om 20 uur zijn. Dat was niet echt een probleem want voor 21:00 was er geen actie.

Er waren zes koppels en drie single mannen. Alle koppels zijn in de loop van de avond actief geweest en bij één koppel heb ik me kunnen aansluiten. De meeste koppels waren daar niet echt voor te vinden. Er was nog één ander koppel dat toeliet dat je de vrouw aanraakte, maar zelf bleef ze enkel met haar partner bezig en na enige tijd zijn ze iets gaan drinken in de bar waar ze de rest van de avond zijn blijven zitten.

Het is een mooie sauna (zwembad binnen en buiten, hamman, sauna, jacuzzi) en om de week rustig af te sluiten met misschien wat actie als je geluk hebt, is het zeker aan te raden.

Er was een wat ouder (50+) publiek, met één dame die ik eind de dertig schatte.

Naar ik hoorde van andere aanwezigen was het deze avond wel bijzonder rustig en is er anders meer volk.
 
Hey iedereen :) Gisteren zelf voor de eerste keer in men leven naar swingclub/sauna geweest hier in dendermonde !
En ik moet zeggen was aangenaam verrast , Zoals er gezegd is er is wel wat ouder volk maar ook jongere koppels tussen de 30-40 jaar .
Er was geen 1 single dame maar dat vond ik niet super erg zeker niet want voor mijn eerste keer had ik ook tegen mezelf gezegd gewoon is gaan piepen !
Misschien dat ik deze donderdag ook ga , who knows :)
Hope to see u there xx
 
Afgelopen donderdag samen met de Thaise vriendin naar de Gold Swing sauna geweest.

De uren zijn ondertussen aangepast: zowel op donderdag als zondag is de club open van 19 tot 24 uur. Er is ook een bijkomende dag: elke derde vrijdag van de maand (eveneens van 19 tot 24 uur).

Om 20 uur aangekomen en de parking stond al goed vol. Ik schat dat er in totaal een 15 tal koppels waren en 4 of 5 single mannen. Single vrouwen heb ik niet gezien, maar ik heb er ook niet speciaal op gelet dus ik kan er een paar gemist hebben.

De leeftijdsverdeling was gemengd: een paar jongere koppels (dertigers of jonge veertigers), de meesten waren zo rond de vijftig (schat ik) en een paar oudere koppels.

Zo rond een uur of 9 zijn er een paar koppels naar de matrassen getrokken en een paar single mannen mochten meespelen.

Tegen een uur of tien werd de sfeer heel wat erotischer. In het zwembad werd er gekust, getrokken en gevingerd dat het een aard had. Plots verliet iedereen het zwembad, nam een douche, droogde zich af en trok naar de matrassen. Wij konden ons aansluiten bij een jonger koppel (al in het zwembad hadden we met elkaar wat gespeeld) en een single jonge man sloot zich ook aan. Dus drie mannen en twee vrouwen samen op 1 matras. Zowat in alle combinaties werd er gespeeld. Ik likte de andere vrouw, terwijl zij de jonge man pijpte. Haar man neukte m'n Thaise vriendin terwijl zij me pijpte tot ik in haar mondje klaarkwam. Tussendoor werd er over en weer nog wat getrokken en gevingerd en gekust. Rond een uur of elf waren de ballen leeg, de poesjes druipnat en na een verfrissende douche werd er nog wat nagepraat aan de bar. Tegen die tijd begonnen de eerste gasten ook naar huis te gaan.

Kort samengevat: een club met een open en familiale sfeer waar het makkelijk is om contact te leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan