Eerste keer club/ sauna

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girls-girls

Vaste klant
222
20/09/23
4.011
2
Ik denk erover om met twee dvp's. Leuke vrouwen die dit 'erbij' doen een sauna of club te bezoeken. Ik heb echter nooit zoiets gedaan en vind het ook wel spannend.

Wat zijn zoal de ervaringen? Is de sfeer een beetje leuk? Hoe vrij en los is het allemaal? Lopen er een beetje leuke en lekkere mensen rond?

Alle info is welkom.
 
Ik denk erover om met twee dvp's. Leuke vrouwen die dit 'erbij' doen een sauna of club te bezoeken. Ik heb echter nooit zoiets gedaan en vind het ook wel spannend.

Wat zijn zoal de ervaringen? Is de sfeer een beetje leuk? Hoe vrij en los is het allemaal? Lopen er een beetje leuke en lekkere mensen rond?

Alle info is welkom.
Wij als koppel MV . Zijn ook beginnend. Al naar Bornedries en Acantus welness geweest. En was beide zeer leuke ervaring. Hangt er vanaf wat je zoekt.
Maar je word op deze plekken zeker niet lastig gevallen, en alle ruimte om alles te verkennen.

Dus gewoon proberen zou ik zeggen!
 
Wij als koppel MV . Zijn ook beginnend. Al naar Bornedries en Acantus welness geweest. En was beide zeer leuke ervaring. Hangt er vanaf wat je zoekt.
Maar je word op deze plekken zeker niet lastig gevallen, en alle ruimte om alles te verkennen.

Dus gewoon proberen zou ik zeggen!
Lijkt me helemaal spannend als koppel trouwens. Blij dat jullie goede ervaringen hadden! 🙏 thanks
 
Onlangs waagde ik de sprong in het diepe en bezocht ik de sauna met twee charmante dames. Het werd een onvergetelijke ervaring vol spanning en ontspanning. De sfeer was verrassend open en gastvrij, waardoor de drempel snel verdween. Het samenzijn met deze fantastische vrouwen creëerde een bijzondere verbinding, en het avontuurlijke element gaf een opwindende draai aan de dag. Ontmoetingen met gelijkgestemde mensen maakten de ervaring extra speciaal. Deze gewaagde stap bleek een succesverhaal van nieuwe ontdekkingen en genot. Een tip voor wie twijfelt: duik in het onbekende, het kan zomaar een memorabel avontuur worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan