Algemeen Ervaringen Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een beetje een rare opmerking.
Welk deel vind je een rare opmerking? Of ben je het met mijn hele bericht niet eens?

Laat ik voor de duidelijkheid toevoegen dat mijn eerdere bericht mijn mening is.

Aan één foto heb je meestal niet veel, omdat die niet veel laat zien van de dame. Wat voor indruk krijg je bijv bij een foto van alleen een kont? Daarmee weet je nog niks. De meeste privéhuizen hebben toch per dame wel meerdere foto's, die ze (laten) schieten in het privéhuis. Lijkt me een kleine moeite. Ik wil best zelf gaan kijken, maar ik ga alleen de best wel lange reis maken als ik het idee heb dat de dame potentieel mijn type is. Daarvoor zegt een foto van bijv alleen een paar benen niet genoeg.
De dames zijn zelfstandig en leveren zelf de foto's aan. Daar heeft het privéhuis het maar mee te doen. Veel dames kiezen er dan ook voor geen foto te hebben en dat is zo bij ieder privéhuis.
 
Ik denk dat de site behoorlijk goed in elkaar zit, zouden veel privehuizen nog iets van kunnen leren. Agenda, foto, waar vind je het nog tegenwoordig...... Als alles netjes bijgehouden wordt (agenda) en de foto`s up to date zijn, mogen we niet klagen.

Helaas geen foto van Ilse. Ze is natuurlijk uitgebreid te zien in de films waarin ze de hoofdrol steelt, maar ik ben toch wel benieuwd hoe ze er vandaag de dag uitziet.
 
De dames zijn zelfstandig en leveren zelf de foto's aan. Daar heeft het privéhuis het maar mee te doen. Veel dames kiezen er dan ook voor geen foto te hebben en dat is zo bij ieder privéhuis.
Nee, dat is categorisch onjuist. Bij vrijwel ieder privéhuis zie je foto's van de dames genomen in dat privéhuis - allemaal dezelfde achtergronden, nl. de kamers van het huis. Per dame doen ze dan een hele shoot. Relatief weinig dames kiezen ervoor om geen foto's te laten maken, als je de websites erop nakijkt. Je hebt gewoon geen gelijk.

En wat 'raar' was aan je bericht, was wel duidelijk, nl. je vraag "wat kan het privéhuis daar aan doen", terwijl de oplossing natuurlijk voor de hand ligt: meer foto's laten maken, zoals ik hierboven al zei.
 
Ik denk dat de site behoorlijk goed in elkaar zit, zouden veel privehuizen nog iets van kunnen leren. Agenda, foto, waar vind je het nog tegenwoordig...... Als alles netjes bijgehouden wordt (agenda) en de foto`s up to date zijn, mogen we niet klagen.

Helaas geen foto van Ilse. Ze is natuurlijk uitgebreid te zien in de films waarin ze de hoofdrol steelt, maar ik ben toch wel benieuwd hoe ze er vandaag de dag uitziet.
Site is nog niet zo nieuw en is een verbetering. Alleen klopt het juist niet met die agenda bij mm. Als ze dat fixxen dan pas mogen wij niet klagen.
 
MM was een ballentent en blijft een ballentent. Ik ben jaren niet meer geweest en nu weer poging gewaagd omdat ik ergens heb gelezen dat ze nieuwe eigenaar hebben? Wie kan dat bevestigen?
Wat denken jullie. Afspraak gemaakt en ja hoor dame weer niet aanwezig.
Nou ik zie dat er al veel is geschreven over MM.
Mijn tip is laat je niet verleiden door hun agenda of line up want die klopt voor geen meter.
Vergeet de moderne communicatiemiddelen: maar ga zelf langs dan voorkom je teleurstellingen.

Voor de beren die wat verder weg wonen zal het lastig zijn maar anders in de buurt zijn nog andere huisjes te vinden.
 
Misschien. Maar @Rondwandelaar jij weet ook dat niet iedereen even rustig of positief reageert op een teleurstelling. Bij sommigen is nu eenmaal direct alles slecht en kut als ook maar iets niet gaat zoals verwacht/gewenst en deze mensen zijn ook vaak gelijk nogal vocaal hierover.

Van de 100 tevreden klanten laten er 2 van zich horen, van de 3 ontevreden klanten zijn dat er ook 2. Bij andere huizen of services is het niet anders.
Alleen al het feit dat dit het enige huis in Zuid-Holland is met een eigen topic laat al zien dat het een populair adres is.
 
Het aanbod wisselt nogal op de dag zelf (lees beschikbaarheid). Sommige dames komen ook later aan zeilen en kan het huis zelf niks aan doen. Blijft wel vervelend. Al met al heb ik zelf niks te klagen over MM. Al zouden sommige dingen wel toe zijn aan verbetering.
 
Vorige week nog geweest, heb nog netjes gebeld een dag van te voren om te reserveren. Kom daar binnenlopen iedereen loopt net als een kip zonder.
Wat bleek er dat er tripple geboekt is. Wat krijg je als antw zoek een andere of kom later maar terug. ben gewoon weggegaan
Dit bevestigd wéér mijn negatieve ervaringen. Zó jammer dat MM zo is afgegleden.... zonde! Geen zondagse GB's meer (zoals voor corona), niet meer de twee vertrouwde gastheren met een chaotische organisatie als gevolg.... zonde!
 
Ik ben echt klaar met Maison Monty en zag dat er nog geen topic open stond net als voor andere huizen. Ben ik nou de enige met slechte ervaringen de laatste tijd met het maken van afspraken of zijn er meerdere die hier last van hebben.

Op de app reageren ze laat als je belt nemen ze soms niet op of gooien ze hem er op als je via whatsapp belt. Maken van afspraken is vaag en krijg je grote monden van de gastvrouw Claudia/Lotus of Inge. Volgens Claudia ben je een klant als je binnen staat en bellers moeten wachten op hun beurt of langskomen. De ene dag bel of app je om een afspraak te maken en dan kan het pas als bepaalde meiden binnen zijn pas (bv Monica/Mila of Gigi) kun je pas mee boeken als ze binnen zijn omdat ze vaak afbellen volgens de gastvrouwen.

Bel ik gisteren om een afspraak te maken met Monica en moet ik maar langskomen op de dag zelf vanaf het moment dat ze werkt. Bel ik vandaag en is ze al in te plannen en is het eerste plekje al ingeboekt met een ander. Ik ga er niet meer naartoe ben het helemaal zat maar ben echt benieuwd naar de ervaringen van mijn medewandelaars. Wat ik begreep van de gastvrouw en van de meiden die ik bezocht is dat de eigenaren wel meelezen hier dus hopelijk kunnen zij iets met de kritiek.
100% herkenbaar. Sinds de twee gastheren zijn vertrokken is Maison Monty enorm afgegleden naar een laag niveau. Ze doen ook geen zondagse GB's meer (zoals voor corona).
 
Dit bevestigd wéér mijn negatieve ervaringen. Zó jammer dat MM zo is afgegleden.... zonde! Geen zondagse GB's meer (zoals voor corona), niet meer de twee vertrouwde gastheren met een chaotische organisatie als gevolg.... zonde!

Je staat niet alleen :)
 
Dit bevestigd wéér mijn negatieve ervaringen. Zó jammer dat MM zo is afgegleden.... zonde! Geen zondagse GB's meer (zoals voor corona), niet meer de twee vertrouwde gastheren met een chaotische organisatie als gevolg.... zonde!
De reden dat ik daar nog ging is omdat er 3 dames zijn waar graag voor kom.
Bel altijd een dag van te voren om de tijden vast te zetten.
Sinds die 2 heren er niet meer zijn is het gewoon een zooitje ongeregeld.
De meeste meiden stappen over naar DS.
 
Bij de oude site/forum van Hookers, wed je bericht verwijdert als je minder positief over MM schreef. Heb ook contact op genomen met Peter en Wesley, deze (Wesley) gaf toen wel toe dat dit gevraagd hadden aan de beheerder.
Hiervoor werd wel betaald aan Hookers, weet niet in welkemmunt er betaald werd.
Ha ha cash of in natura?
 
Is deze Mila ook al over gegaan naar DS?
Nee, is een andere Mila bij DS.

Werkt op beide locaties.
Duurt niet lang gap en die is ook weg.
Lekker negatief aan het doen, nog een beetje misinformatie erbij, zeker geweigerd bij MM?

Overigens vind ik het nogal vervelend dat er in een recensietopic over een dame constant negatief gedaan moet worden over het huis.
Het negatieve is al jammer, maar doe dat dan tenminste waar het thuis hoort.
Mila is een schat van een jonge vrouw die in mijn ervaring een geweldige service levert en zij verdient dit gezeik niet.
 
Laatst bewerkt:
Nee, is een andere Mila bij DS.


Lekker negatief aan het doen, nog een beetje misinformatie erbij, zeker geweigerd bij MM?

Overigens vind ik het nogal vervelend dat er in een recensietopic over een dame constant negatief gedaan moet worden over het huis.
Het negatieve is al jammer, masr doe dat dan tenminste waar het thuis hoort.
Mila is een schat van een jonge vrouw die in mijn ervaring een geweldige service levert en zij verdient dit gezeik niet.
Kom daar al jaren,
vaste dames ken ik daar al te goed.

Er niks negatiefs gedropt over mila, vraag mila maar zelf als je een keertje langs gaat of ze ook bij ds werkt als zijn niet op de planning staat bij MM
het is een groot zooitje met hun planning en veel bezoekers ervaren dat.
Wil je de sfeer veranderen print het hele gesprek uit en legt het daar in de woonkamer maar neer. Misschien doen ze wat ermee.
 
vraag mila maar zelf als je een keertje langs gaat of ze ook bij ds werkt als zijn niet op de planning staat bij MM
Dan geloof je me niet. Maar deze Mila is 5 dagen in de week bij MM en is een petite Arabische van 20.
De Mila bij DS is een 35 jarige met een Brabants accent.
Wil je de sfeer veranderen print het hele gesprek uit en legt het daar in de woonkamer maar neer.
Geen behoefte aan, de sfeer bij MM is in mijn ervaring uitstekend en dat hou ik graag zo. Daarbij lezen ze ongetwijfeld zelf mee.
 
Jammer dat de (bezoekers van) beide privéhuizen elkaar over en weer zwart proberen te maken. Ze hebben allebei hun positive en minder positieve kanten, en allebei hebben ze leuke dames er werken.
Helemaal mee eens!
Ik heb bij zowel MM als DS hele goede (en natuurlijk ook mindere) ervaringen met de dames daar.

Vervelend is ook dat het aldoor dezelfde klachten zijn. Ongetwijfeld zit er een kern van waarheid in, maar veel is herhaling en ook oud nieuws. Het lijkt er op deze manier veel op dat er klanten zijn die hun gram proberen te halen hier op het forum.

Dat de agenda van MM niet altijd klopt en er wel eens wat fout gaat met afspraken weten we ondertussen wel. Al heb ik zelf die ervaring niet.

Het samenvoegen van de topics heeft het verhaal hier trouwens wel lekker te volgen gemaakt 🤪
 
In de tijd van Peter en Wesley was MM echt top. Kwam daar vaak toen. Ook vaak bij de zondagse gangbangs, die waren legendarisch.
Dat die niet meer zijn teruggekomen 'na corona' zegt genoeg...
 
Ik lees verbaasd de reacties cq commentaren over Maison Monty.
Als ik bel voor een dame, dan doe ik dat op de dag zelf. Ik ga niet een dag van te voren bellen om iemand te reserveren. Zelf nooit meegemaakt dat er bij mij werd gezegd dat mijn afspraak bezet is, of iets dergelijks.
Ik ben het mee eens dat het wat chaotisch is, maar bedenk wel dat het de lopende band is daar als klanten binnen komen. Eens keer kwam ik ook binnen en zag al 6 kerels in de woonkamer; dat was niet zo fijn want kon niet wachten en zitten.

Als je MM zat bent, prima ... ga lekker naar een ander privehuis. Deze topic gaat eigenlijk nergens meer over, behalve frustraties uiten.
 
Ik lees verbaasd de reacties cq commentaren over Maison Monty.
Als ik bel voor een dame, dan doe ik dat op de dag zelf. Ik ga niet een dag van te voren bellen om iemand te reserveren. Zelf nooit meegemaakt dat er bij mij werd gezegd dat mijn afspraak bezet is, of iets dergelijks.
Ik ben het mee eens dat het wat chaotisch is, maar bedenk wel dat het de lopende band is daar als klanten binnen komen. Eens keer kwam ik ook binnen en zag al 6 kerels in de woonkamer; dat was niet zo fijn want kon niet wachten en zitten.

Als je MM zat bent, prima ... ga lekker naar een ander privehuis. Deze topic gaat eigenlijk nergens meer over, behalve frustraties uiten.
De beste wensen allemaal voor een gezond, gelukkig en geslaagd 2024 met veel hoogtepunten ;-)

Deels eens, deels oneens Waluigi:
Er staan hier behalve frustraties ook genoeg positieve reacties.

En als ik op de dag zelf een date mijn mijn grote favoriete zou willen plannen zal mij dat meestal niet lukken omdat zij dan veelal volgeboekt is.
Ik plan dit daarom dan ook altijd een aantal dagen van tevoren (wat ik minimaal 1 maar meestal meerdere malen per maand doe).
Heb ervaren dat dit fenomeen ook voor andere populaire meiden geldt.

Kortom, beide situaties komen voor waarbij het een het ander niet uitsluit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan