Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de verhouding man/vrouw was idd zoek tijdens de laatste editie. Je hebt echter wel te maken met de opkomst van -vrijwillige- stellen die aan zo'n feest meedoen. Dit is niet veel anders als bij gangbangs bij de dutchgangbang, amai of mystique. Niet goed? Zeker. Ligt dat allemaal aan ramontiek? Nee dat denk ik niet. Bij deze organisaties betaal je minder maar is de kans op plezier ook een stuk lager.

ik heb mezelf best vermaakt, voornamelijk boven en niet met veel ramontiek dames helaas. Alleen even aangesloten bij iris en bij Fleur ( hoop zo dat het niet voor het laatst met Fleur was…).

het verloop is sinds Corona erg groot, als Fleur echt weg is dan is dat ook de laatste van de vorige crew die nu weg is…….

ikben in ieder geval van plan om nog vaker heen te gaan, heb het meestal goed naar mijn zin
 
Dag heren! Hier is Luna Lush. Bij Ramontiek heette ik voorheen Ariël. Inderdaad, de ervaringen waren niet heel positief. De verdwenen dames, waaronder ik, hebben zich gedistantieerd van deze organisatie. Jullie gaan ons zeker terugzien op andere feestjes, niet getreurd! ;) Mensen mogen mij altijd een priveberichtje sturen. Dikke kus en tot snel!
 
Zo te zien pakken de dames Ramon ook hard aan op zijn korte termijn visie. Ramontiek heeft/had alles om uit te groeien naar een top organisatie met als paradepaardje nymphomania. Echter lijkt erop dat Ramon alleen zijn ogen heeft laten vallen op het snelle geld. Terwijl ook hij zeker hard heeft gewerkt om deze organisatie groot te maken. De laatste tijd zag je ongenoegen bij de dames groot worden, waardoor een paar zelfs een eigen organisatie is gestart. En nu nog meer leegloop met een aantal top meiden. Ik denk dat hij het zeker weer goed kan maken, maar heeft denk ik wel iemand naast hem nodig die een bredere visie en kwaliteit op na streeft. Zou het jammer vinden als de organisatie zou stoppen met top feesten.
 
Heeft vast en zeker impact op de toekomst, misschien manier van omgang met de dames veranderen, leert hij vast wel van.
Inzien dat hij niet helemaal goed zat
 
Tja, zakken vullen en de rest kan stikken. De meiden zijn wakker en weten ook verhaal te halen. Geef ze groot gelijk.
Het was al een tijdje rumoerig echter dit slaat op alles dat zoveel meiden in 1 klap weg zijn.
Ik vind het helemaal niet erg hij heeft er zelf gezorgd dat hij een bende ervan heeft gemaakt, nu nog de laatste dames die moeten vertrekken.

Heb totaal geen medelijden met die gast.
 
Zo te zien pakken de dames Ramon ook hard aan op zijn korte termijn visie. Ramontiek heeft/had alles om uit te groeien naar een top organisatie met als paradepaardje nymphomania. Echter lijkt erop dat Ramon alleen zijn ogen heeft laten vallen op het snelle geld. Terwijl ook hij zeker hard heeft gewerkt om deze organisatie groot te maken. De laatste tijd zag je ongenoegen bij de dames groot worden, waardoor een paar zelfs een eigen organisatie is gestart. En nu nog meer leegloop met een aantal top meiden. Ik denk dat hij het zeker weer goed kan maken, maar heeft denk ik wel iemand naast hem nodig die een bredere visie en kwaliteit op na streeft. Zou het jammer vinden als de organisatie zou stoppen met top feesten.
Welke organisatie is dat dan en over wie gaat het? Antwoord mag ook in pb...
 
Laten we voor de bezoekers hopen dat die mystery guest onze eigen Amy is, dan wordt het voor een ieder toch nog een goede dag :) .
Als je met 'onze eigen Amy' mijn (Aziatische) Amy bedoeld, dan moet ik je helaas teleurstellen. Wij zijn niet aanwezig aanstaande vrijdag. Ik denk dat we in mei of juni op zijn vroegst weer gaan. Als we weer gaan, dan zullen we het wel aankondigen.
 
Tja, zakken vullen en de rest kan stikken. De meiden zijn wakker en weten ook verhaal te halen. Geef ze groot gelijk.
Het was al een tijdje rumoerig echter dit slaat op alles dat zoveel meiden in 1 klap weg zijn.
Ik vind het helemaal niet erg hij heeft er zelf gezorgd dat hij een bende ervan heeft gemaakt, nu nog de laatste dames die moeten vertrekken.

Heb totaal geen medelijden met die gast.
Laten we ook niet vergeten dat het organiseren van dergelijke feestjes, op zijn minst, in de marge van het wettelijke gebeurt. Zeker in België loop je al snel tegen het pooier-verbod aan. Nederland is daarin wat ruimer, maar heeft dan weer meer administratieve regels en vergunningen. Dan wordt het heel moeilijk om een "organisatie" op te zetten die enige vastigheid vertoont en alle deelnemers (organisatoren, artiesten en gasten) eerlijk kan bedienen. Voor je het weet komt er zoveel administratie en overhead bij kijken, om nog maar te zwijgen van belastingen en sociale zekerheidskosten, dat de toegang tot die feestjes buiten ieder redelijk budget valt.

Om het even heel cru te zeggen: je mag al heel blij zijn als je op het einde van de dag 10% van de totale toegangsprijs als netto-winst overhoudt. Dan wordt de verleiding wel heel groot om er een "pakken wat je kan" operatie van te maken en er de wettelijke kanten van af te lopen zolang het duurt.
 
Schijnbaar ben je maar zo goed als je laatste match die je gespeeld hebt. Ik bezoek de feestjes van Ramontiek enkel in België regelmatig, als ik er de gelegenheid toe heb. Uit die ervaring kan ik zeggen, er zijn maar weinig dingen zo goed en leuk georganiseerd als de Ramontiek events. De vroegere events voor corona vond ik fijner, geiler en ook mooiere meiden. Maar nog steeds zijn ze absolute top. Soms zijn er minder dames dan aangekondigd, true, een gevolg van een laag aantal inschrijvingen en dus begrijpelijk. Ramon zijn gelul voor de aanvang is als Bono die een speech afsteekt tijdens een U2 concert. Voor de ene overbodig voor de ander puur entertainment. Maar kort samengevat, 1 uitschuiver gaat mijn mening niet veranderen.
Die speeches aan het begin zijn soms echt wel grappig van aard. Ik zal nooit het moment vergeten toen ze nog eens gingen herhalen hoe ge een mondmasker moet dragen hoe Fleur dan als een stewardes op een vliegtuig het mondmasker toonde en voordeed hoe het gedragen moet worden hahahaha.
 
Ben het wel eens met BigBenny.
Voor Luna Lush: als je terugleest kun je zien dat ik het ook gefileerd heb als enorm slecht.

Toch hoop ik dat jullie als meiden als één blok nog eens met Ramon om de tafel gaan en de zaak uitpraten. Als één blok hebben jullie wat te eisen.
Zoals eerder gezegd zit er behoorlijk wat potentie in.
Tenzij er daarvoor natuurlijk het nodige gebeurd is.
 
Ik vind het heel spijtig om te zien dat deze organisatie zo hard uit een lijkt te vallen. Het lijkt wel als of de cohesie tussen Ramon en de amateur artiesten zeer ver te zoek is. En cohesie is nu net wat een winning team samen kan houden. Ik denk eigenlijk dat het probleem ergens zit bij de inkomprijzen die Ramon hanteert. Veel mensen knappen hier of af en dat is t zien aan de bezoekersaantallen. Voor de amateur artiesten lijkt het mij ook niet leuk om steeds voor 5 man en een paardenkop -tig kilometers te moeten rijden. Ik denk dat Ramon ook best kan minderen in feestjes. Beter 1 goed feest per week dan 10 slechte feestjes per maand lijkt mij. Bv elke eerste vrijdagmiddag, elke tweede zaterdagavond, elke derde maandagmiddag en elke 4de dinsdagmiddag van de maand. Iedereen die bv enkel in de middag of enkel in de avond kan krijgt de kans hiermee.
En ahja ... leren tellen misschien ook. Hij kondigt 8 meiden aan voor vrijdag en ik tel er 2 in de line up. Misschien komen die 6 andere er nog bij maar kan zeer verwarrend overkomen.
 
Dag heren! Hier is Luna Lush. Bij Ramontiek heette ik voorheen Ariël. Inderdaad, de ervaringen waren niet heel positief. De verdwenen dames, waaronder ik, hebben zich gedistantieerd van deze organisatie. Jullie gaan ons zeker terugzien op andere feestjes, niet getreurd! ;) Mensen mogen mij altijd een priveberichtje sturen. Dikke kus en tot snel!
Leuk wie weet sluiten we dan ook wel weer aan..🙂🙂.
Er is natuurlijk rede dat wij al eerder zijn afgehaakt om vrijwillig de feestjes te bezoeken.
Wie weet wat de tijd brengt.
 
Daar heb je misschien wel een punt. Laten we niet vergeten dat Ramon het voor elkaar heeft gekregen om al enige jaren echt goede en geile feesten op te zetten. Daarin is ie meer dan geslaagd. Maar wij deelnemers weten natuurlijk niet van de hoed en de rand achter de schermen hoe de interactie met de dames is. Daar kunnen we denk ik niks over zeggen. Laten we alleen maar hopen dat de dames het volledige respect krijgen en goed behandeld worden. Want uiteindelijk zijn zij het die de sfeer bepalen en zij zijn hier de toppers.
 
Ik denk van wel, alleen als ik Ramon was zou ik wel overwegen om de party's bij fun4two niet 6 keer per jaar maar 3 of 4 keer per jaar te organiseren.
Hou je het ook wat meer exclusief, ook beter kijken naar het maximum aantal mannen voor een betere balans op de party's. Heel moeilijk is het niet allemaal om je dat te bedenken, het is geen hogere wiskunde !!
 
Ik vind 175 zeker niet teveel voor urenlange sex met meerdere toppers en dan ook nog wat te eten.
Ga je naar een privé dame dan ben je ook al snel 150 kwijt voor één uurtje en dan is het vaak heel onpersoonlijk.
Sterker, ik zou nog wel meer betalen met al die geile stellen erbij als de verhouding mannen op hetzelfde niveau is als op de andere feesten.

Locatie was prima, de artiesten zijn toppers, de stellen waren spannend en leuk, maar de overdaad aan mannen heeft alles verpest. Voor de mannen, voor de stellen en ik denk ook wel voor de artiesten.
 
Ik heb nu een tijdje meegelezen en ik wil toch ook even reageren. Ik denk dat het niet heel netjes is om in dit topic over andere organisaties te praten. Er zijn veel aanbieders, die elk op hun eigen manier hun ding organiseren. De één wat groter en duurder, de ander wat kleiner en voordeliger. Maar elk met de beste intenties. Ik ken Ramon (en ook Michel) al jaren en weet dat zij met de beste bedoelingen hun ding doen. Dat zoiets soms (gruwelijk) mis gaat is in de vele reacties hierboven goed te lezen. Ik was er niet bij, ik heb in maart een feestje in Dordrecht bezocht. Dat ging ook niet helemaal goed, in plaats van de zes geadverteerde meiden waren er vier, waaronder eentje die niet aangekondigd was. Nog steeds een prima feestje, maar toch met een dubbel gevoel. Als ik naar de bioscoop ga voor de speciale lange versie van een film en daarvoor betaal, verwacht ik niet dat ze toch ineens de gewone versie dan de film draaien. Als ik bij de MediaMarkt een geadverteerde TV koop voor een bepaald bedrag, verwacht ik ook dat die bezorgd wordt, en niet een kleinere variant. Ja, ik heb een TV, maar niet degene waar ik voor betaald heb en waarmee geadverteerd werd. Ik snap dat je, omdat bezoekersaantallen tegenvallen, minder meiden inzet, maar adverteer dan met minder en voeg "bonusjes" toe als er meer mensen komen opdagen. Dat is toch veel leuker?

Ik hoop oprecht dat Ramon met een duidelijk statement komt, wellicht op z'n eigen website, maar hier zou ook niet gek zijn. Dat zou een hoop irritatie en frustratie weghalen, zodat hij weer kan gaan doen waar hij zo groot mee geworden is: geweldige feesten organiseren! Ik hoop ook dat de moderators hier wat actiever gaan optreden en berichten die niet over Ramontiek gaan zullen gaan verwijderen. Dat is voor iedereen beter, voor de bezoekers, voor Ramon, en zeker ook voor de meiden.
 
Oorzaak minder dames dan aangekondigd heeft Ramon ook op z'n feesten gezegd, als men last minute besluit om aan te melden staan het aantal dames al vast, er kunnen zelfs minder dames zijn door ziekte of andere reden, de tijden dat er tijdens wonderland minimaal 10 dames zijn is denk ik ook voorbij, toen was de entree ook "maar" 135 euro
 
Oorzaak minder dames dan aangekondigd heeft Ramon ook op z'n feesten gezegd, als men last minute besluit om aan te melden staan het aantal dames al vast, er kunnen zelfs minder dames zijn door ziekte of andere reden, de tijden dat er tijdens wonderland minimaal 10 dames zijn is denk ik ook voorbij, toen was de entree ook "maar" 135 euro
Dat begrijp ik ook en vind ik ook zeker geen probleem. Perfect bestaat niet en je houdt altijd wel wat.
Het echte probleem was de hoeveelheid single mannen en dat moet Ramon vooraf wel geweten hebben. Normaal geeft hij de aantallen altijd in de mail.
Het is een beetje ten onder gaan aan je eigen succes. Het is zeker niet nodig om Ramon af te schieten op basis van één fiasco na zoveel leuke feesten. Maar het feit dat ook zijn artiesten massaal stoppen roept vragen op.

Misschien moet Ramon hier inderdaad maar eens reageren met zijn visie en hoe hij verder wil, en wat er aan de hand is met zijn meiden. Ik geloof nog steeds in zijn concept maar hij moet een maximum aantal mannen in voeren.
En desnoods doe je het dan later nog een keer voor de mannen die de eerste keer niet konden komen.
 
Nou, of het was te gehyped, toen ik vorig jaar december aanmelde en het geheel niet doorging, maar min of meer van locatie was veranderd, was het ook stervensdruk, en toen had ik nog minder interactie dan in de fun 😅 toen waren er ook geen artiesten gestopt erna
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan