Poesjesdag, maandag 23 augustus
Vandaag weer naar Partyplayers in Lelystad afgereisd voor weer een Poesjesmiddag. Ik had me in eerste instantie opgegeven voor beide sessies maar omdat mijn moeder net terug was van een 17 daagse ziekenhuis opname en mijn ouders in Lelystad wonen, besloten om de avondsessie te annuleren en op ziekenbezoek te gaan bij mijn ouders.
Die middag had Ramon weer vier toppers op het menu staan te weten
Tara, Meryem, Sammy en de nieuwste aanwinst
Jay.
Met ongeveer 20 heren en 4 dames een hele mooie verhouding.
Zoals in een eerdere review al gemeld, was Meryem jarig en zou Tara de volgende dag jarig zijn, dus werd het voor beide meiden een soort van verjaardagsbang maar voordat ik verder ga, eerst even wat recht zetten.
Ik sta in mijn omgeving bekend als iemand met een behoorlijk eigen mening en die soms (of eigenlijk best wel vaak) snoeihard kan zijn in zijn oordeel.
Gelukkig zijn meningen ervoor om bijgesteld te worden en wanneer blijkt dat ik ongelijk heb, ben ik ook zeker niet te beroerd om mijn mening bij te stellen en mijn ongelijk toe te geven, zo ook in het geval van
Sammy. Toen
Sammy op 16 juli via Twitter, middels wat foto's, geïntroduceerd werd bij Team Ramontiek was ik erg snel in mijn oordeel. Opmerkingen als "plastic fantastic" en "als ik plastic wil neuken, dan neuk ik wel een opblaaspop" waren een aantal van mijn niet bepaald subtiel te noemen meningen welke ik op basis van alleen wat foto's had. Inmiddels heb ik een paar feestjes met
Sammy meegemaakt en mijn mening 180 graden moeten bijstellen want wat een super aanwinst is dat voor team Ramontiek en dat blijkt ook wel uit de recensies. Vanavond werd ik echter weer even pijnlijk geconfronteerd met deze "tweets" door niemand minder dan
Sammy zelf. Tja, ik ook altijd met mijn grote bek. Mijn piemel is misschien niet zo groot, mijn bek des te meer. Soms zou ik wensen dat het andersom was.
Terug naar poesjesdag.
Ik was iets later dus bij binnenkomst waren ze al aan het zingen voor
Meryem en
Tara. Het standaard houwehoer praatje van Ramon weet ik inmiddels wel dus stapte de zaal binnen toen de dames geïntroduceerd werden waarbij ik door de dames enthousiast werd begroet. Altijd leuk fans
Nadat de meiden geïntroduceerd waren, ging
Sammy naar de matrassen buiten, en bleven
Tara, Meryem en
Jay binnen in de zaal. Het was de bedoeling dat de dames zich over de zaal zouden verspreiden, maar ze doken met zijn drieën op het midden matras, Ramon probeerde de meiden nog te bewegen om zich te verspreiden over de zaal, maar toen hij zag dat dat onbegonnen werk was, heeft hij die poging snel gestaakt.
Omdat
Sammy al met de helft van de heren naar buiten ging, heb ik me eerst bij de jarige
Meryem gevoegd die mijn kleine vriend middels een mondelinge overhoring, vakkundig in stelling bracht. Daarna even wat gedronken om vervolgens
Meryem lekker doggy style te neuken. Na
Meryem was de beurt aan
Tara. Vervolgens weer even wat gedronken en door naar buiten waar
Sammy zich heerlijk lag te vermaken met wat heren en me bij
Sammy gevoegd. Daarna weer naar binnen en even wat eten en drinken. Nog even een tijdje gezellig staan kletsen met wat deelnemers en daarna weer terug de zaal in. Inmiddels lag
Tara in de sling dus me opnieuw bij
Tara gevoegd en haar lekker geneukt terwijl ze in de sling lag. Na me vermaakt te hebben met
Tara in de sling, was het tijd voor de nieuwste aanwinst uit de stal van Ramontiek. Nieuwe speeltjes moeten altijd uitgeprobeerd worden, dus me bij
Jay gevoegd. Een hele mooie slanke slechts 1,55 grote (of kleine) meid van Antiliaanse afkomst. Klein van stuk maar met een onwijs mooi lichaam en een zeer goede seksdrive. Na
Jay me nog weer even bij
Sammy gevoegd en de pijpsessie in het veel te hete zwembad.
Kortom, weer een top dagje, met top meiden op een top locatie wat het geld meer dan waard is.