Algemeen ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

itshard

Wandelaar
39
30/08/21
19
9
Dat geldt is alle opzichten ook voor onze hobby...
Ik ben al diverse keren bij Lady Butterfly geweest, jammer genoeg de laatste keren toch minder qua dame dan "vroeger" .
Daar waar het vroeger een erotische B2B was, is het intussen overgegaan in een " smeren met veel olie" .OOok heeft het natuurlijk te maken met je eigen verwachting, maar links of rechtsom je komt voor een erotische massage, dat is niet wat smeren met olie, je wilt wat interactie.
Natuurlijk heeft de dame (en jezelf) met de ene een klik en de ander neit en daarmee is er meer mogelijk.
Maar zaken als een B2B en teasen hoort m.i. in het standaard pakket.

Nu meegemaakt dat een dame de hotpants aanhield en er ook niet aangeraakt mocht worden tussen de benen , maar wel het volle pakket betaald
Of mw. wilde wel 69 maar likken was niet mogelijk dat voelde niet fijn..
Mijn twijfel is gezaaid of ik nog terug ga naar Lady Butterfly, de (bewerkte) foto's zie er vaak mooi uit, de werkelijkheid vaak iets anders.

Heb nog een paar dames op mn lijstje staan om een keuze te maken.
Of dat daar nog gebeurt...

Misschien verander ook ik met de jaren, wil ik nog steeds die hengst van vroeger zijn, met dat strakke getrainde lijf, mar moet ik inmiddels een nieuwe spiegel aanschaffen.... :) naaaaahhhhhh... no way...hehehe
 
Dat geldt is alle opzichten ook voor onze hobby...
Ik ben al diverse keren bij Lady Butterfly geweest, jammer genoeg de laatste keren toch minder qua dame dan "vroeger" .
Daar waar het vroeger een erotische B2B was, is het intussen overgegaan in een " smeren met veel olie" .OOok heeft het natuurlijk te maken met je eigen verwachting, maar links of rechtsom je komt voor een erotische massage, dat is niet wat smeren met olie, je wilt wat interactie.
Natuurlijk heeft de dame (en jezelf) met de ene een klik en de ander neit en daarmee is er meer mogelijk.
Maar zaken als een B2B en teasen hoort m.i. in het standaard pakket.

Nu meegemaakt dat een dame de hotpants aanhield en er ook niet aangeraakt mocht worden tussen de benen , maar wel het volle pakket betaald
Of mw. wilde wel 69 maar likken was niet mogelijk dat voelde niet fijn..
Mijn twijfel is gezaaid of ik nog terug ga naar Lady Butterfly, de (bewerkte) foto's zie er vaak mooi uit, de werkelijkheid vaak iets anders.

Heb nog een paar dames op mn lijstje staan om een keuze te maken.
Of dat daar nog gebeurt...

Misschien verander ook ik met de jaren, wil ik nog steeds die hengst van vroeger zijn, met dat strakke getrainde lijf, mar moet ik inmiddels een nieuwe spiegel aanschaffen.... :) naaaaahhhhhh... no way...hehehe
Over welke dame of dames bij Lady Butterfly heb je het dan in je verhaal? Mijn ervaringen daar, dat zijn er niet zo veel hoor, zijn tot nu toe goed
 
Helaas weet ik de naam niet meer en volgens mij werkt ze er al niet meer.

Er zijn ongetwijfeld uitzonderingen, maar het is ook een tendens bij oa Lady Butterfly , De Roos ...

Bij de laatste notabene een discussie over ( nauwelijks) b2b, want het was een club en geen massagesalon. 🥴
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan