Ladylover1
Wandelaar
- 93
- 23/05/24
- 109
Dank voor de tip. Gelijk gaan kijken. Echt hot! Foto's van hen los ook lekker.oei oei de nieuwe fotos van Ivy en Lotte samen op Vialet…! Als Noah daar ook bij was geweest. OMG!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank voor de tip. Gelijk gaan kijken. Echt hot! Foto's van hen los ook lekker.oei oei de nieuwe fotos van Ivy en Lotte samen op Vialet…! Als Noah daar ook bij was geweest. OMG!
Doet ze dat niet?Die Ivy ziet er inderdaad erg heet uit! Mijn pzc eisen maar even de koelkast in denk ik. Als borsten man is dit wel een natte droom
![]()
Nee, dat schijnt ze inderdaad niet te doen.Doet ze dat niet?
Zou dat geen tikfout zijn? Een e'tje minder en het is al wat anoniemerVialet heeft weer een nieuwe try-out dame erbij: Maya, met krullend haar, een licht exotisch tintje en slechts 21 lentes achter de kiezen. Sambok hangt ongetwijfeld al aan de telefoon
Overigens wel de bevestiging dat Zoë niet altijd even scherp is: de foto's zijn screenshots van Maya's telefoon, niet bijgeknipt en zo online gegooid. Verder is de plaatsaanduiding, een piepklein dorpje in Noord-Brabant, wel érg specifiek, en staat er een vreemde extra regel in het overzicht ("huidskleur: bruin", wat niet eens klopt). Slordig.
Ik denk dat in dat opzicht VIalet nog wel wat meer de privacy van dames in acht kan nemen. Persoonlijke foto's gebruiken voor vaste klanten (dat ben je al na een boeking) totdat de fotoshoot is geweest en het benoemen van plaatsnamen is wel riskant in dat opzicht. Benoem dan een wat grotere plaats of stad in de regio. Ik ben blij met de foto's, maar een foto met een rommelige achtergrond of halfslachtig genomen komt niet echt professioneel over.Vialet heeft weer een nieuwe try-out dame erbij: Maya, met krullend haar, een licht exotisch tintje en slechts 21 lentes achter de kiezen. Sambok hangt ongetwijfeld al aan de telefoon
Overigens wel de bevestiging dat Zoë niet altijd even scherp is: de foto's zijn screenshots van Maya's telefoon, niet bijgeknipt en zo online gegooid. Verder is de plaatsaanduiding, een piepklein dorpje in Noord-Brabant, wel érg specifiek, en staat er een vreemde extra regel in het overzicht ("huidskleur: bruin", wat niet eens klopt).
Als het een typfout is gaan een paar mensen zich zometeen kapot schrikken als ze de reiskosten horenZou dat geen tikfout zijn? Een e'tje minder en het is al wat anoniemer![]()
Vialet has a new tryout artist: Maya, with curly hair, a slightly exotic touch, and only 21 years old. Sambok is undoubtedly already on the phone.
Incidentally, it does confirm that Zoë isn't always sharp: the photos are screenshots from Maya's phone, uncropped and posted online as is. Furthermore, the location, a tiny village in North Brabant, is very specific, and there's a strange extra line in the overview ("skin color: brown," which isn't even correct). Sloppy.
Update: there's another newcomer, Roos.