Recensie Esmée (Esmee), privé Bella Donna, Ardooie 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SirJohnDoe

Newbie
5
19/12/21
3
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-6
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Esmée, een Vlaamse Nederlandstalige dame actief momenteel te Ardooie. Op Redlights afwisselende advertenties te zien waaruit blijkt dat ze ook privé ontvangt op dagen dat ze niet in Ardooie is.

Enkele bullet points:

- De foto's op haar Redlights profiel zijn inderdaad haar maar geven een andere indruk. In praktijk is ze gezetter.

- Ik begrijp volgende comments:
Maar beladonna natuurlijk een tophuis ! Vaste klant en maar 1 x slecht gevaren steeds goeie meisjes jammer genoeg esmee niet
dame op de foto's, is mssn wel wat kilo'tjes bijgekomen, je komt er op je gemak, pzc deed ze ook direct zonder het te vragen, enkel haar gezicht was voor mij een minpuntje

- Hygiëne volledig in orde, niets op aan te merken.

- Ze doet wat je vraagt maar voelde als automatische piloot (bandwerk).

- Voor mij geen herhalingsgevaar. Bezoek haar gerust als ze je type is. Zelf zou ik aanraden de Bella Donna website eens verder te bekijken.

Groeten.
 
I met Esmee last year, she doesn't look like the girl on the pictures anymore. She has another type of hairstyle and its color is darker. Her Face is not attractive. She is so busy filling all the blank of her agenda that she is trying to make you come rapidly, there are no foreplay. Do not believe the ads in redlights she is not doing any french kiss no tongzoenen, no blow job without condom, no pijpen zonder Kondom. She is just here to take your money and i could not do anything except doggy style.
Don't waste time and money.
Probably the Worst moment in my life.
 
Hallo, ik moet jammer genoeg vizitor bij treden, een kleine maand ook naar toe gereden en bij het binnekomen stond daar een vrouw met een totaal ander kapsel, geen sexy outfitt, met gewone huis kleding aan. Redelijk bazig, het is zo en niet anders mentaliteit... Toch met een broek vol goesting het beste van gemaakt. Ook een paar kilootjes dikker dan foto....slecht gevoel bij het naar huis rijden...Dus daar zeker nooit meer
 
hallo,
hier met esmee. Het verwondert mijn erg dit allemaal te moeten lezen.

Mijn foto's zijn heel recent, genomen in de bella Dona (degene die daar komen zullen het wel herkennen en weten ook dat de bazin van daar niet zou toelaten dat er verschil is op de foto.) door een collega.
ik ben nu even niet aanwezig in Ardooie maar als ik terug ben zal ik er opnieuw laten nemen met krullend en glad haar.(zo kan er geen discussie zijn over mijn haar.) want ja mijn haar is onlangs bijgekleurd, dus ik ga regelmatig naar de kapper zoals vele dames. De ene dag is het krullend en de een andere keer stil ik het. Nochtans ben ik heel goed te herkennen aan mij tatoo.

Pijpen doe ik altijd zonder condoom als de hygiene het toestaat,(ik hou enorm van hygiene) als ook tongzoenen. Ook doe ik meerdere standen en is meermaals klaarkomen mogelijk.
Ik ben nooit bezig mijn agenda overvol aan het plaatsen en dat komt door mijn meeste tijd uit gaat naar studies, degene die bij mij komen weten dat ik ook zo niet werk.

In ardooie werk ik altijd sexy gekleed is een verplichting daar en in Brugge in een kimono. dus moest iemand bij mij geweest zijn Ardooie in gewone kledij zou mij dit verbazen, in Brugge moet je dan veel te vroeg geweest zijn.

Dus ik ben heel verbaasd dit allemaal te moeten lezen.
Vizitor de 8 berichten die je schrijft over anderen ook zijn nooit positief dan zou ik eens de vraag stellen of het aan jou ligt of aan de dames?

davy 1976 wat jij bedoelt met zo een dame zouden ze moeten ontslaan begrijp ik niet.

Goldentrue je profiel is nog maar aan gemaakt en schrijft al zo een bericht dat begrijp ik niet. En als je ziet dat het niet klikt mag je altijd vertrekken.

1 iets weet ik wel met zekerheid in de laatste 2 maand kunnen jullie niet bij mij geweest zijn want de commentaar waarvoor ik heel bang was ( verlies van een voortand door een val, die nu opgelost is ) staat er niet tussen.

Normaal ben ik een persoon die niet snel schrijft maar wel als ik zie het vol onwaarheden staat.

Mvg Esmee
 
Laatst bewerkt:
Hi,
I don't usually lie about the reviews I give to anyone. I may have concerns about some girls and then I feel it's my duty to share my opinion and help the girl review community. And if some girls are great then great!
Of course, Esmee has the right to defend her opinion and her work. We are client and we loose a lot of money so we don't lie for the sake of lying or to condemn anyone to infamy. We just share our impression and that's it.
 
Laatst bewerkt:
Geachte Vizitor,

heel eigenaardig dat je publiek wel wil reageren maar niet op het privé bericht dat ik je heb gestuurd.
Gisteren aan een paar mannen gevraagd en iedereen zei het zelfde je ziet gewoon dat het jou is en je ziet ook heel goed dat je geen maat 38 hebt.
Veel woorden ga ik er niet aan verspillen, de mannen met gezond verstand weten wel beter en ook wat de regels in Ardooie zijn.

Mvg, Esmee
 
Ik heb me speciaal geregistreerd om hier even kort op te reageren.
Deze namiddag een half uurtje met Esmee afgesproken in Brugge.
Haar foto's zijn zoals Esmee is , iedere dame doet haar best om opperbest op de foto te staan. Esmee deed de deur open in kimono,netjes verzorgd, spontaan, en precies zoals ik mij haar had voorgesteld. Ze stelde me meteen op mijn gemak, het gebruikelijke wasje en dan het bed op. Ik koos voor een massage, alles verliep heel spontaan, niks geforceerd of gefake en ze liet me echt wel meer dan genieten. Nog een kort babbeltje geslagen en tevreden buiten gestapt. Voor mij is Esmee een eerlijke dame, die doet wat er in haar profiel staat en zeker niet met tegenzin. Ik ga er zeker nog eens langs.
 
een 2 tal weken geleden bij Esmee langsgeweest in Brugge . Ondanks sommige negatieve reacties hier wilde ik toch al een tijdje langsgaan bij haar en dat heb ik me niet beklaagd . De foto's matchten precies met de dame in kwestie . Leuke tijd met haar beleefd en nadien nog een goede babbel met haar gehad ook . Esmee je hebt me niet enkel lichaamlijk geholpen maar dankzij jou tips heb je me nog op een andere manier geholpen . Ik kom zeker nog eens terug bij jou als ik eens een gaatje vind .
 
Nog kort my 2 cents: sinds start van het topic werden de foto's op de site van Prive Bella Donna alsook Redlights (prive Brugge) aangepast. Deze zijn nu inderdaad representatief en is geen discussiepunt.

Goed dat er ook positievere ervaringen zijn maar ik blijf erbij: bekijk eerst ook andere opties; zeker voor de sloebers hier onder de 40j. Blijft voor mijzelf bij 1 bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan