Esmée - Exclusieve en discrete gezelschapsdame
Hey sexy, Zoekt u naar gezelschap dat elegantie en discretie combineert? Als ervaren gezelschapsdame bied ik u een unieke en

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet adres wordt doorgegeven enkel na het maken van een afspraak. Dat is een privé gevoelig informatie. Wij delen ook ons adres en dergelijke niet online toch?Waar ergens in Antwerpen ontvangt deze schoonheid?
Hoe vond je het thuis bezoek bij haar? Twijfel omdat ik dat nogal een grote stap vind. Wel een goed gevoel van anonimiteit ivm aanrijden, parkeren en eventuele andere aanwezigen (woonhuis?)Recent weer het geluk mogen hebben om Esmée te bezoeken.
Ik vind haar een topvrouw met klasse en stijl. Afspraak maken ging net als vorige keer erg soepel. In mijn vorige review prees ik haar de hemel in. In de meeste gevallen is een sequel altijd minder dan het origineel maar dit was toch à la The Godfather, deel 2 vond ik ook beter dan deel 1.
Haar looks, haar lichaam, haar humor, haar vaardigheden.. veel beter wordt het niet. Ik las laatst dat mede wandelaars het prettig vinden om reviews te lezen, ook al is dit dezelfde wandelaar die meerdere keren is geweest. Terugkerende wandelaars zijn volgens mij het grootste compliment. Dus bij deze.
En ja... The Godfather had ook nog een deel 3... Maar daar houdt het op, dus misschien toch maar de metafoor leggen met de James Bond films... Hoe dan ook, is het herhalingsgevaar groot!
Ik kan niet veel zeggen hierover maar geloof me: dat is in dit geval allemaal geen issue. Alles waar je over twijfelt kan allemaal zonder problemen. Het is een pracht locatie... (zie ook #3 en #5)Hoe vond je het thuis bezoek bij haar? Twijfel omdat ik dat nogal een grote stap vind. Wel een goed gevoel van anonimiteit ivm aanrijden, parkeren en eventuele andere aanwezigen (woonhuis?)