Recensie Esmeralda, Leiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stef078

Wandelaar
39
15/06/22
19
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/1018583-esmeralda
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs op een ochtend bij Esmeralda geweest. Stond al langer op mn wensenlijst maar was steeds of na 12 uur in de buurt of ze was druk. Dit keer had ik geluk en was er nog tijd voor een vlug potje vertier.

Ontvangt op een discrete lokatie in Noord, alles netjes en een hemelse speelkamer! Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, plichtplegingen gedaan en het bed op gedoken. Ze begon direct vol overgave te zuigen en liet het aan mij wanneer we over zouden gaan tot de daad. Na wat omgeilen en tongen heb ik het rubbertje er om gedaan en ging ze al gewillig op haar rug met gespreide benen naast me liggen. Mij Janvantiel was enorm enthousiast en vond heelijk de weg in haar best wel strakke en natte poes. Na een korte tijd stevig doorhalen was het ook alweer klaar, maar das de essentie van de vlugge date… Eenmaal klaar maakte ze alles weer even schoon en fris, en na een heerlijke tongzoen verliet ik voldaan het pand.

Foto 2 is denk ik meest recent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan