Algemeen Essen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
In Essen ermittelt die Polizei nach dem Fund einer toten Prostituierten im Rotlichtviertel. Hinweise auf ein Tötungsdelikt gebe es bislang nicht.
Die Polizei ist am Sonntagabend gegen 19.15 Uhr zu einem Einsatz in das Rotlichtviertel an der Stahlstraße in Essen gerufen worden. Dort hatten Personen eine tote Frau aufgefunden und daraufhin die Einsatzkräfte alarmiert. Bei der ersten Untersuchung stellte sich heraus, dass es sich um eine Prostituierte handelt, die leblos aufgefunden wurde.
Derzeit ist noch unklar, wie die Frau zu Tode gekommen ist. Bislang gebe es keine Hinweise auf ein Tötungsdelikt, sagte eine Polizeisprecherin am Morgen.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond na bijna 2 jaar afwezigheid weer eens de rosse buurt van Essen bezocht.
Raambuurt, openlucht, dus mondkapje buiten niet verplicht. Denk dat toch zo'n 50% van de wandelaars buiten een mondkapje droeg. Ben zelf een maand geleden al 100% gevaccineerd, dus ik maak me er niet meer druk om. Alleen recent een duits hotel geboekt en dan moet je het wel binnen om.
De dames zaten zonder mondkapje voor de ramen. 1 wandelaar ging met mondkapje om 2m van een raam staan en wees richting de dvp dat zij ook een mondkapje om moest. Pas toen de dvp het mondkapje omdeed liep hij na het raam. Hij ging wel na binnen, maar vermoed dat hij zelfs op bed het mondkapje op zou houden. Die duitsers zijn gewoon zeer plichtsgetrouw.

Was redelijk rustig nog met dames. Laatste 2 panden achterin (haus58 en haus60) waren gesloten. Bij het laatste haus60 groeide zelfs het onkruid tot 1,5m voor de ramen, zag er niet uit.

Verder centrum van Essen zeer rustig. Parkeer altijd zo'n 500m verder mijn auto omgeven door een hotel, restaurant, theater en luxe appartementen. Vroeger daar altijd lastig een parkeerplaats te krijgen, vanavond bijna alles leeg. Restaurant en theater nog gesloten.
 
Ik was er afgelopen zaterdag ook. Had eerst iemand gedropt op dortmund airport en daarna toertje begonnen. Eerst linienstraße dortmund, daarna door naar eierberg bochum waar ik als voormalig asielzoeker te maken kreeg met de afgunst van de bejaarde parkeerwachter die te maken had met een mindfuck omdat ik een zeer luxe auto rijd op relatief jonge leeftijd. Hoe dan ook, daarna door naar essen, duisburg, oberhausen en naar huis. Essen was vrij rustig, ijswagen was er, paar collega's waren er aan het dollen. Geen vrouw die me aansprak. Het is allang niet meer zoals het vóór 2013 was. De glorie vergaat en het aantal jonge dvp's worden er steeds minder in de branche in z'n algemeen.
 
Precies zo is het Asielzoeker.
De teloorgang in Duitsland is vanaf 2012 begonnen.
Het aanbod is er door de jaren heen niet beter op geworden.
Sinds de invoering van die nieuwe prostitutie regels is het aanbod nog slechter geworden. En de corona doet de rest.
Niet voor niets rijd ik momenteel af en toe wel eens helemaal naar Antwerpen en bezoek ik regelmatig de buurten in Den Haag en Amsterdam. Je moet wat he. Raar genoeg is in Nederland het aanbod nog wel redelijk vooral als je de echte beauties zoekt. Vorige week in Amsterdam keek ik echt mijn ogen uit wat dat betreft. Leek wel international beauty contest daar?.
Ik weet niet, maar ik krijg zo de indruk dat de Duitse overheid het behoorlijk gemunt heeft op de Duitse prostitutiebranche☹️
 
Ik kom bijna alleen maar milfs tegen in Duitsland. Of meiden die ooit eens jong begonnen zijn en nu aan het verouderen zijn (bijv. Wanda duisburg). Het is ook al een aantal jaren hetzelfde aanbod zonder vernieuwing. In 2009 waren gloriedagen in Duisburg weet ik nog. Zelfs Essen en Oberhausen floreerde toen. De strengere controle in de prostitue in duitsland speelt misschien een rol, maar misschien ook de mind set van een nieuwe generatie. Onlyfans enerzijds en mogelijk (maar ik speculeer zonder kennis) een gebrek aan noodzaak om vanuit het oostblok naar europa te reizen. De invasie van zuid-amerikaanse dvps en jonge, afrikaanse vrouwen lijkt wel on hold op het moment. Het is pas wanneer het weg is dat je weet wat je mist. Ik verlang weer naar die dagen van toen want ik heb gewoon bijna geen enkele dvp gezien bij m'n toertje langs 5 buurten afgelopen zaterdag waar ik aan zou willlen uitgeven. Keulen is ook zo goed als alleen maar milfs op het moment.
 
elb_0007a562.jpgEen recente foto hoe de stad Essen oprukt richting de stahlstrasse met de bouw van het ADAC-pand strak naast de stahlstrasse. Aan de andere kant de parkeergarage van Kroger XXL. Ernaast rechts (niet op de foto) de splinternieuwe universiteitsgebouwen van Essen. Hoelang blijft deze oude wandelstaat nog bestaan?
 
Zoals de bezetting momenteel is vrees ik niet lang meer.
De uitbaters van de huizen leven (officieel) van de verhuurinkomsten. Echter valt er momenteel weinig tot niets te verhuren simpelweg omdat er geen dames zijn.
De uitbaters van de laufhausen op de Eierberg in Bochum en in Duisburg hebben financieel nog wel wat spek op de botten. Daarbij zijn ze ook niet volledig afhankelijk van de verhuur. Denk aan handel in luxe auto's en ontroerend goed en meer....wat? Naja, daar kan iedere regelmatige wandelaar daar wel zelf een beeld bij maken.
Maar zoals ik het in Essen en Oberhausen in kan schatten zijn het daar geen grote bobo's. Meer de kleine jongens in dat wereldje. Ik denk niet dat die het nog heel lang gaan volhouden. Dan wordt het wel erg aantrekkelijk als een stad als Essen grote sommen geld gaat bieden om hen daar weg te kopen. Wie kan dan zo'n aanbod weerstaan?
 
Oberhausen was tot 2018 deels in handen van tv-persoonlijkheid, voormalig kapper en voormaliger Sophia Vegas-neuker Bert Wollersheim. Wie het daarna heeft overgenomen weet ik niet maar 2017 was het laatste goede jaar in Oberhausen.
Hij was geen eigenaar daar. Gewoon een stroman van de uitbaters. Ze gebruiken hem om te proberen de Flasshofstrasse weer op de kaart te zetten.
Hij is een behoorlijk markant figuur en zijn bekendheid in de media konden ze goed gebruiken om aandacht te vestigen op de Flasshofstrasse.
Ze haalden allerlei media stunts uit met hem in combinatie met wat meiden die daar toen werkten in de hoop op te vallen. Ik herinner me zelfs een "open dag" waarop buurtbewoners een kijkje achter de schermen mochten nemen van de Flasshofstrasse. Natuurlijk om wat goodwill te kweken.
Is uiteindelijk niet zo goed gelukt en de beste man is van het toneel verdwenen.
 
Gisterenavond tegen beter weten in nog een keer de stahlstrasse bezocht.
Als ik het niet kan vinden is vrijdagavond altijd nog Elektra aanwezig, helaas bleek zij er gisterenavond ook niet te zijn.
Naast dat haus58 en haus60 achterin gesloten zijn was op vrijdagavond om 20.00 ook compleet haus50/52 gesloten. Dit was vroeger het gecomineerde sm-haus waar de meeste en mooiste kinky dames aanwezig waren. Zelfs alle lichten waren uit. Omdat Essen vooral bekend stond als de place to be for kinky is dit een catastrofe dat haus50/52 gesloten is.

Dus dit pand en links ernaast (onderling verbonden). Als hier het licht uitgaat is het einde stahlstrasse:
s.jpg
 
Als hier het licht uitgaat is het einde stahlstrasse:
Het is niet alleen einde Stahlstrasse, het is einde Ruhrgebiet plus Keulen en Düsseldorf erbij wat red lights betreft.
Dit werd mij een aantal weken geleden ook bevestigd door een medewerker van Eros 26 in Duisburg.
De zaken gaan momenteel zo slecht dat je erop kan wachten tot dat in veel Laufhausen en zelfs complete red lights het rode licht voor altijd zal doven.
Mijn schatting is dat Oberhausen en Essen het eerste aan de beurt zijn.
In Oberhausen is het zelfs zover dat uitbaters daar hun eigen dames het werken onmogelijk maken door torenhoge huurprijzen te vragen.
Dit heeft een afschrikkende werking op de dames die er werkten. Vele hebben de huur al opgezegd en zijn privat gaan werken.
Op deze manier laten uitbaters hun huizen failliet gaan. Op deze manier kunnen ze aantonen bij de gemeente dat ze geen inkomsten meer hebben.
Gevolg is dat ze zich straks laten uitkopen. Gemeente Oberhausen heeft veel interesse in de Flasshofstrasse om er nieuwe appartementen te bouwen.
Zodoende vangen die uitbaters straks nog een net prijsje voor hun onroerend goed en kunnen ze ergens anders louche handeltjes starten. Dat dit niet in de prostitutie branche is moge duidelijk zijn. Denk vooral aan handel in dure sportwagens. Veel van die criminelen in het Ruhrgebiet maken kapitalen in de drugs en wapenhandel. Allemaal zwart geld. Dit soort louche autohandeltjes vormen de ideale basis om crimineel geld wit te wassen. En ja, in tegenstelling tot Nederland kan dit nog gewoon in Duitsland. Voorbeelden te over.
 
Net terug vanuit Essen, omdat je in zo'n raambuurt niet zoals bij de laufhauses constant gecontroleerd wordt.

De aanblik hield niet over. In totaal zo'n 15 dames geteld, misschien max 18. Denk wandelaars 80 man en sommigen stonden boven op elkaar.
Het was een chaos. Zo snel een gordijn openging keek 40 man erna en renden snel al 2 of 3 man na het raam. Sommige mannen hadden zich voor de deur van de dvp opgesteld, dus zo snel het raam openging snelde de persoon na binnen. De uitgaande wandelaar kreeg haast geen tijd om het raam te verlaten.
Duidelijk geval vraag en aanbod. Veel vraag en te weinig aanbod.
Een dvp die ik vroeger veel heb bezocht kreeg ik geeneens de kans. Wandelaars stonden al voor haar te berichten voor een afspraak, terwijl ze nog bezet was. Het leek wel een afwerkfabriek.

Uiteindelijk na lang wachten bij een rustige jonge dvp binnengestapt die niet zat te wenken of raam te kloppen. Dit was een goede keuze, zeer net en aardig meisje en kreeg de sessie zoals ik mij had voorgesteld. Oh ja, mocht gelijk na binnen bij haar, geen mondkapje en na 2g+ werd ook niet gevraagd. Het leken wel oude tijden
 
Eind juli vrijdagavond op primetime er geweest, redelijk uitgestorven qua dames. Wat er nog zit is overwegend oud of te saai of zigeunerachtig om er na binnen te stappen. Alleen Elektra zit er nog altijd, die redelijk knap is in vergelijking met de rest, maar haar vroeger zo vaak bezocht en je wil wel eens wat anders.
Het heeft mij na die avond in juli niet gemotiveerd om er weer heen te rijden.

Laatste bericht van duits forum van vorig weekend:
Ich war gestern Abend / Nacht nach langer Zeit wieder in der Stahl.
Anzahl der Besucher war ordentlich und gesittet.
Anzahl der DL war ok, wobei viele eigentlich nur mit dem Handy beschäftigt waren und wenig Interesse an Kunden zu haben schienen.
 
Vanavond na 5 maand afwezigheid weer eens de stahlstrasse bezocht.
Weinig veranderd. Nog steeds slecht aanbod en inderdaad, meeste dames zijn drukker met hun mobiel dan contact te leggen met langslopende klanten. Achterste 2 panden 58 en 60 helemaal donker en onkruid groeit een meter hoog voor de ramen.
Na 15min rondlopen kwam Elektra voor het raam in leren catsuit en laklaarzen. Maar meteen voor het zekere gegaan en Elektra maar weer bezocht. Bezoekje was weer als vanouds. Na het bezoekje maar weer huiswaarts gegaan. In betere tijden liep ik meestal dan nog een rondje door het centrum en ging voor een 2e ronde, maar zag eigenlijk weinig om voor een 2e ronde te gaan. Dus beter na huis waar een koud biertje te wachten staat.
 
Na maanden afwezigheid weer eens de stahlstrasse bezocht op vrijdagavond.
Hele achterkant van de stahlstrasse is donker. Verder was op vrijdagavond rond 20.00 bij een lekkere temperatuur van 16 graden niet alleen de bezetting slecht (ook weinig mooie dames), ook was er haast geen wandelaar te bekennen. Denk dat er max 8 a 10 wandelaars door de rosse buurt liepen. Meeste dames zaten verveeld voor het raam, evenzo domina's die geen klanditie hadden, terwijl op het duise dominaforum altijd wordt geschreven dat die deze domina's doorlopend bezet zijn.
Gelukkig voor mij verscheen na 30min wachten voor het raam. Niet afgewacht en meteen na binnen gelopen. Dit keer maar een wat langere sessie geboekt, want de vraag is hoeveel maand er weer overheen gaat, voor ik uberhaupt weer de stahlstrasse ga bezoeken.
 
Een goede beschrijving van de huidige situatie van de Stahlstrasse door 2 duitse wandelaars:
Hi ich war gerade da.Vor Ort 16 Uhr waren ca nur 8 Damen der Rum Bul Fraktion,Freier waren viele da.Irgendwie ist die Stahl auch sehr heruntergekommen,am Eingang stinkt es nach Pisse,die Gebäude sind immer noch so wie vor 35 Jahren.Frustriert zog ich ab, leider.Die Krönung war noch ,das vor der Stahl eine tote Ratte lag ,zähnefletschend,irgendwie passte alles zusammen.
Ein Trauerspiel sind die beiden letzten Häuser ganz am Ende der Straße rechts. Sind die wirklich leer?
Auch die Besetzung ist natürlich extrem bescheiden im Vergleich zu den letzten Jahrzehnten.
Qualität und Quantität am Ende. Stetiger Niedergang.
 
Beaste medewandelaars,

Afgelopen donderdag in de avond op terugweg vanuit Duitsland nog ff wandelen in Essen, in de Stahlstrasse.
Ik was eerst naar Düsseldorf, Hinter den Bahndam gereden, maar dat werd hem niet, een smal straatje langs een enorm hoog flatgebouw waardoor je enkel de DVP op de eerste paar verdiepingen enigsinds kan bekijken, en het aanbod was ook erg mager en ook niet van mijn gading.
In de Stahlstrasse was er ook niet heel veel bezetting (het was pas 21:00u) maar er zaten zeker goeduitziende DVP's tussen.
Na een tweetal rondjes naar binnen aan de rechterkant net voor de flauwe bocht naar links, net na een pand met een serre waar drie DVP's ongeinteresseerd zaten te beppen.
Uiterst vriendelijk ontvangst, en nadat ik haar had verteld dat ik uit NL kwam, ook met enkele NL woordjes. Ze vertelde dat ze half Roemeens en half Russisch was, 27 jaar was en 3-4 jaar geleden enige tijd in Leeuwarden had gewerkt als DVP. Haar haar was nu zwart van kleur maar ze vertelde me dat haar haar bruin.
Na betaald te hebben wat ze had gevraagd: € 50,-, ons ontdaan te hebben van kleding en een wasje gedaan te hebben, zijn we in bed lekker tegen elkaar aangekropen en elkaar verkent waarbij zij duidelijk liet merken het samenzijn ook fijn te vinden.
Daarna lekker lang gepijpt met goede afwisseling qua tempo en diepte en daarna heerlijk geneukt in missio waarbij ze haar benen goed spreide en ver naar achter liet buigen waardoor lekker diep gepenetreerd kon worden.
Ik had die dag veel kilometers gemaakt en het duurde dan ook behoorlijk lang voordat ik uiteindelijk klaar kwam. Dat dit haar niet onberoerd had gelaten bleek uit de kreuntjes, en uiteindelijk de knijpende bewegingen diep in haar vagina, iets dat ze bevestigde toen ik haar vertelde dat ik dit gevoeld had.
Na nog een tijdje gekletst en gestreelt te hebben, weer op weg naar huis.
Haar naam ben ik helaas vergeten maar het was iets van "michela".
Als ik weer eens in de buurt kom ga ik zeker op zoek naar haar.

Tall
Beste medewandelaars,

Mocht iemand weten hoe haar naam luid, meld het dan hier ff, ze verdient het om aangeprezen te worden.

Tall
 
Laatst bewerkt:
Weer eens langs de stahlstrasse gereden, omdat ik in de buurt was.
Er speciaal voorheen rijden loont totaal niet meer de moeite. Het is er redelijk uitgestorven en binnen 1 minuut heb je alles wel gezien en geconstateerd dat er weinig meer zit.
Na een tijdje even gegeten in het centrum en bij terugkomst zat gelukkig voor mij Elektra voor het raam. Maar gelijk wat langer geboekt, want zal wel weer een tijd duren voor ik er terugkom.
Met Elektra nog oude herinneren van vroeger opgehaald toen alles nog wild daar was. Elektra's antwoord: "Das waren schöne zeiten. Es wird nicht mehr besser, nur schlechter."
 
Ik lees op de duitse fora allerlei berichten dat de ordnungsamt undercover momenteel controleert in de stahlstrasse en persoonsgegevens en/of boetes uitdeelt bij overtredingen (het betreft hier openbare Vorführung)
Nu snap ik ook dat de 26e januari toen ik weer was de aanwezige domina's zonder klanditie lange tijd voor het venster zaten. Blijkbaar durven hun klanten niet meer te komen.

Aktuell:
Vorführungen in der Stahl sind nicht mehr erlaubt!!


Nachdem das Ordnungsamt kürzlich in einem Fall eingeschritten ist, ist es jetzt offiziell!!

Auch wenn es (fast) ein abgesperrter Bereich ist, handelt es sich bei der Stahl um eine öffentliche Straße!
Deshalb wird das Ordnungsamt kontrollieren - auch in Zivil - und entsprechend einschreiten!
Das heißt, Ausweis- und Personenkontrolle im Zusammenhang mit einer Ordnungswidrigkeit. Ob und
was es für Strafen gibt, ist mir nicht bekannt!

Diesen eventuellen Einkommensverlust haben die Damen doch selber verursacht.

Wenn man nachts Gäste beim Möbel Kröger Parkhaus nackt ankettet und dann auch noch Bilder davon ins Internet stellt oder wenn man Gäste komplett nackt in Hand und Fussfesseln draußen bei Ikea auf die Straße schickt, dann muss man sich doch nicht wundern dass man dadurch Probleme bekommt. Da wurde einfach über Jahre hinweg übertrieben.

Und das was das Ordnungsamt macht, ist nur geltende Gesetze anzuwenden. Nicht mehr und nicht weniger. Und diese Gesetze werden garantiert nicht durch die Stadt Essen abgeschafft.
 
Afgelopen weekend weer een razzia geweest in de stahlstasse en weer is er een bordeel per direct gesloten.

Zehn ansässige Betriebe wurden unter die Lupe genommen. Einer davon wurde vorläufig versiegelt. Es sei dort kein Aufsichtspersonal im Einsatz gewesen, so die Stadt. Den Betreibern zweier weiterer Laufhäuser drohen Ordnungswidrigkeitsverfahren, weil deren Security-Kräfte keinen amtlichen Nachweis ihrer Zuverlässigkeit vorlegen konnten.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan