Recensie Estelle, Bilzen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 149

Wandelaar
Forumpionier
42
01/07/21
19
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nederlandse-estelle/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij Estelle geweest in bilzen.
Ja ik weet niet wat ik er van moet denken. Haar gezicht daar was wat teveel aan gewerkt. Echt niet mooi. Toch nie mijn ding alleszins. In ieder geval is ze te gehaast moet allemaal snel gaan. Mij zie je er in ieder geval niet terug.
 
Ik zou deze dame vermijden
Ik heb 2 dagen geleden een afspraak gemaakt. Ze stuurde deze morgen voor een bevestiging ( die ze gisteren ook al had gekregen). Ik antwoord 2 uur erna en ze kan dan niet meer op het afgesproken uur.
 
ik keer geweest en voor 2 uur betaald en na 5 uur wou ze me niet laten gaan. maar eerst 2 uur praten, en wou door gaan en toen naar boven. was erg kill en zakelijk . en toen kwam plots een switch. maar na latere gesprekken, toch geen afspraakje meer gemaakt. voor zelfde geld is niks. maar oo zou zo opnieuw willen beleven.
 
ik keer geweest en voor 2 uur betaald en na 5 uur wou ze me niet laten gaan. maar eerst 2 uur praten, en wou door gaan en toen naar boven. was erg kill en zakelijk . en toen kwam plots een switch. maar na latere gesprekken, toch geen afspraakje meer gemaakt. voor zelfde geld is niks. maar oo zou zo opnieuw willen beleven.
Dus jij bent 5 uur binnen geweest ? En ze wou u niet laten gaan omdat je haar zo goed neukte of ?
Snap weinig van je Review eigenlijk ?
 
Ik ben vaste klant bij deze dame. Passeer hier regelmatig voor mijn werk. Leuke Nederlandse dame, goed verzorgd, prachtig lichaam en ontvangt in een mooi appartement. Voor mij zeker een toppertje

Ik zou deze dame vermijden
Ik heb 2 dagen geleden een afspraak gemaakt. Ze stuurde deze morgen voor een bevestiging ( die ze gisteren ook al had gekregen). Ik antwoord 2 uur erna en ze kan dan niet meer op het afgesproken uur.
Dan zal er vast onverwachts wat zijn tussen gekomen. Ik kom al een jaar lang maandelijks bij estelle en tot nu toe komt ze altijd haar afspraken na....
 
Laatst bewerkt:
Ik bezoek estelle meestal voor 2/3 uurtjes. Ze is zeker de moeite waard. Ben in het verleden wel eens bij andere dames geweest maar estelle is mijn favoriet. Voldoet voor mij aan alle eisen. Staat ook open voor een leuk gesprek en komt bij mij totaal niet gehaast over.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-100-nederlands.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag voor de eerste keer bij Estelle geweest. Ik had de dag ervoor een afspraak gemaakt. Deze was zo gemaakt en op de dag zelf nog bevestigd. Heel prettig in communicatie en kwam al haar afspraken na.
De plek waar ze ontvangt is dik in orde, alles mooi en heel verzorgd.
Estelle zelf trouwens ook, een heel mooie en verzorgde dame. Mooi strak en lekker lichaam.
Ze is ook fijn in de omgang en kunt leuk met haar praten.
Qua seks stelt ze zich heel gedienstig op. Ze doet wat de klant wilt (binnen haar grenzen dan). Van de ene kant is dat fijn, van de andere kant vind ik het persoonlijk lekker als een dame ook aangeeft wat ze lekker vindt. Dus persoonlijk kwam het voor mij iets te zakelijk over.
Al met al was het een goede date. Ga ik nog een keer terug? Waarschijnlijk wel en hopelijk komt het dan wat minder zakelijk over. Qua service is ze wel top.
 
Enige tijd geleden bij estelle geweest. Estelle is inderdaad een hollandse dame. Prachtig lichaam en erg fijn in de omgang wat ik ook heel belangrijk vind. Ze date inderdaad geen hollandse mannen dat heeft ze mij ook verteld. Daar heeft ze haar redenen voor en dat is ook prima toch!? Verder is zij correct in haar afspraken en vind ik haar service beter dan veel andere dames. Ik kom hier vast en zeker vaker.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nederlandse-estelle/
Heerlijke dame en zeker voor herhaling vatbaar...

Jammer dat onze afspraak van 16:30 u. ineens naar 16:00 u. werd verzet, zij geen rekening hield met aanreistijd en ik daardoor maar 20 minuten kreeg i.p.v. 30.

Gezien de service € 140,= zeker waard voor ½ uur.

NZC was het begin van onze sessie, echter ben wel door haar klaargetrokken i.p.v. klaargeneukt. Volgende keer weer, maar dan met lagere temperatuur en dan heerlijk neuken. Mooi lekker lijfje.

Vanaf Eindhoven was 16:00 u. niet te redden.

Ze moest snel weg zei ze, maar ik heb nog 15 minuten in mijn auto nagenoten en er was geen teken van vertrek...

Wordt vervolgd.

Geile Nederlandse meid in nieuwbouwwijk Bilzen en ja... Het is dezelfde!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat onze afspraak van 16:30 u. ineens naar 16:00 u. werd verzet, zij geen rekening hield met aanreistijd en ik daardoor maar 20 minuten kreeg i.p.v. 30.

Gezien de service € 140,= zeker waard voor ½ uur.
mijn zin zou over zijn als de dvp zo maar de afspraak verzet en dan 140 euro om na 20min weer met een smoes buiten te worden gezet??
Als ze je in je gezicht gespuugd had was je waarschijnlijk nog blijer geweest??? Man man man
 
mijn zin zou over zijn als de dvp zo maar de afspraak verzet en dan 140 euro om na 20min weer met een smoes buiten te worden gezet??
Als ze je in je gezicht gespuugd had was je waarschijnlijk nog blijer geweest??? Man man man
Ik weet niet bij wie jij je sex haalt, maar deze meid was zo goed in pijpen en neuken dat dit bedrag zelfs aan de lage kant was. Een tophoer van 500 euro per uur kan niet eens aan haar tippen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan