Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht hetzelfde. Ik weet een klein beetje Elsa haar prive leven af. Vond dit ook apart te adverteren op deze manier.

Ander ding was mij opvalt is een prijsverhoging van 25 euro op alle feestjes.
Een "algemene" advertentie met 7 meiden staat er op zag ik. Ook dat nieuwe klanten welkom zijn, met de bedoeld om hun maillijst aan te vullen ;). Dus niet specifiek de komende tijd met Elsa erbij...

Nieuw vriendinnetje Kim staat er ook tussen (met een C cup) :).. Preview van december, eind deze maand, maar eens aandachtig bekijken...
 
Is het eigenlijk toegestaan om de dames om de beurt te neuken zonder condoom te wisselen?
En zijn ze zo gewillig je te pijpen als je je pik uit een kutje haalt?
Aangezien ze nogal hevig bi zijn zou dat wel mooi zijn en krijgt het condoom gebruik plots extra voordelen. 😬
 
Is het eigenlijk toegestaan om de dames om de beurt te neuken zonder condoom te wisselen?
En zijn ze zo gewillig je te pijpen als je je pik uit een kutje haalt?
Aangezien ze nogal hevig bi zijn zou dat wel mooi zijn en krijgt het condoom gebruik plots extra voordelen. 😬
Ik kan op beide vragen met een JA beantwoorden. Nooit hoeven wisselen van condoom dan alleen bij klaarkomen of malheur aan de condoom.

Dit geld voor alle vrouwen die aangesloten zijn bij Eshter en Friends nog nooit 1 gehad die het weigerde.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
350 (trio)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Boven de beschrijving van Kim

Trio feestje met Cindy en Kim

Een mooie en geile combinatie om meegemaakt te hebben. Even wennen zonder Esther dit keer, maar erg leuk.

Cindy kende ik al van eerdere feestjes. Kim is zo'n type die er wel pap van lust 🤪, wat een lekker geil ding zeg. Dat vond ik al van Cindy met haar leuke voorkomen, maar gecombineerd is er geen houden aan.

Ze waren al best "natuurlijk" op elkaar ingespeeld. Niet veel van te merken dat het voor Kim de eerste keer was.

Kim is ietsje voller dan slank. Slank+ is geheel juist omschreven. Heerlijk getint lichaam met alles in de juiste proporties. Mooie volle borsten en lekkere billen.

Prijs is onlangs iets verhoogd, gelukkig was mijn inkomen door inflatiecorrectie al met een hoger percentage toegenomen 😊

Geil uurtje met deze combinatie gehad en meer dan tevreden huiswaarts gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag een ''feestje'' gehad met Roniek van Esther & Friend. Voor mij de eerste keer zoiets dergelijks en daarnaast ook de 1e keer sinds hele lange tijd sex met een andere vrouw. Op meerdere fronten wennen dus maar Roniek stelde me gelijk erg op mijn gemak.

Afspraak maken:
Communicatie gaat helder, soepel en strak. Zodra je via Esther een ''feestje'' hebt ingepland wordt duidelijk uitgelegd wat de stappen zijn.
In principe communicatie per mail tot 48u voor de date wanneer ze een heldere app stuurt met instructies. Na de date wordt deze conversatie weer beëindigd.

Het ''Feestje'':
Zodra je op de afgesproken plek bent kan het feest beginnen. Werd erg op mijn gemak gesteld. Roniek is een mooie dame van mijn eigen leeftijd met de rondingen op de juiste plaat i.c.m. een prachtig figuur. Na wat zoenen ontdeed ze mij van mijn kleren en mocht ik eerst haar verwennen. Even wennen voor het eerst sinds tijden een andere dame maar ze geeft aan wat ze fijn vind. Vervolgens was het haar beurt mij te verwennen en ze kan erg goed pijpen. Sex was heerlijk maar kort maar dat lag aan mijn eigen spanning. Daarna gewoon lekker gekletst. Ook prettig dat er naast de beauty ook brains zijn. Erg gewaardeerd.

Hopelijk binnenkort de mogelijk voor nog een 1 op 1 om deze ervaring over te doen maar dan ook haar aan d'r trekken te laten komen, een vervolg zou een trio kunnen zijn.
 
Hoe ben je op de lijst terecht gekomen. Of geldt die alleen maar voor de trio's?
Hou daarvoor de advertentie op Sexjobs in de gaten. Als er weer plek is ontstaan op de maillijst dan zet Esther daar een advertentie open. Dan maak je een kans, na verificatie (selfie met een tekst naast je gezicht), om op de lijst te komen. Ben je de gelukkige en sta je op de maillijst, dan ontvang je maandelijks de mogelijkheid om een feestje met 1, 2 of 3 van de ca. 6 meiden in te plannen. 2 tot 3 dagen per maand ontvangen ze discreet in Arnhem. Dan zijn één op één, trio en kwartet feestjes mogelijk.

Dus wil je ook op de lijst komen, hou de advertentie van Esther & Friends in Arnhem in de gaten ;)

Ze zoeken trouwens nog een locatie (nette en schone slaapkamer / douche) erbij. Binnen / rond de regio Arnhem - Deventer - Zwolle – Amersfoort. Mocht je een slaapkamer over hebben, stuur mij dan even een berichtje, dan speel ik die door aan Esther.
 
Ze zoeken trouwens nog een locatie (nette en schone slaapkamer / douche) erbij. Binnen / rond de regio Arnhem - Deventer - Zwolle – Amersfoort. Mocht je een slaapkamer over hebben, stuur mij dan even een berichtje, dan speel ik die door aan Esther.
Dat snap ik want die flat waar ze nu ontvangen past niet bij het feestje. (Al kan het inmiddels wel weer een ander flatje zijn, over het algemeen is het niet best gesteld met dat soort adressen, en dat is echt wel een dingetje).
 
Dat snap ik want die flat waar ze nu ontvangen past niet bij het feestje. (Al kan het inmiddels wel weer een ander flatje zijn, over het algemeen is het niet best gesteld met dat soort adressen, en dat is echt wel een dingetje).
Waarschijnlijk ben je dan al langere tijd niet meer bij Esther & Friends geweest haha. De huidige locatie is echt prima, schoon en netjes. Helemaal geschikt voor het doel waar je voor komt. Op het Auping bed is het goed uit te houden :)

Ze zoeken geen vervanging, maar een locatie erbij... Een linkje in hun maandmail geeft aan wat ze nog erbij zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan