Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het idee dat er veel mannen toch hebben afgehaakt...de advertentie staat nu al een aantal dagen online. Normaal is dat hooguit 1 dag...
Dus de kans is nu waarschijnlijk groot dat je op de mailinglijst kunt komen.
Gaat nu denk ik om de hoteldates van sept toch?
Kan misschien dat het hotel een drempel is?
 
Gaat nu denk ik om de hoteldates van sept toch?
Kan misschien dat het hotel een drempel is?
Denk eerder de prijs van een hoteldate, uit mijn hoofd 600 euro. Tel daar voor het gemak ook nog eens 150 bij op voor de hotelkamer die jij moet regelen. .

Heb je wel een trio van twee uur in een redelijk riante omgeving :love:
 
Ik sta al 1 jaar op de mailinglijst, als de feestjes kwamen was ik altijd bereid een mailtje te sturen, maar ik stuurde altijd 5 minuten later en de lijst was al vol.
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen hoe de reservering werkt, je moet nl inloggen in de online agenda waar je vervolgens een date kunt boeken. Geen mailtje sturen :oops:
 
Ik deed zowel e-mail als online. Toen ik inlogde werd er ook geboekt, en dat was ik altijd Bevestiging als (1e) reserve (*).
Bijzonder verhaal. En klopt zeker niet :rolleyes:

Als "1e reserve" heb je geen boeking gemaakt. Dan heb je alleen een kans op een feestje als iemand uitvalt door ziekte of wat dan ook.

Het reserveren gaat zoals @Phtncs al zegt via een reserveringssysteem na inloggen... Sta je op de maillijst, dan krijg je een link en wachtwoord om het systeempje in te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€ 470 (3 meiden)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
(Boven = Fleur)

Kwartet feestje met Cindy / Fleur / Esther

De meiden had ik al in andere combinaties gehad, dus ik wist dat het gegarandeerd een top feest ging worden. En dat werd het :)

Esther stond al bij de voordeur, die op een kier stond, waardoor ik discreet meteen door kon lopen.

Na binnenkomst al heerlijk zoenen en opwarmen. Uitkleden en het feest kon beginnen.

Weer als vanouds en heerlijk lang afwisselend gepijpt door deze mooie slanke meiden. Meteen volledig in de stemming en super geil. Ogen en handen tekort om aan al dat lekkers te zitten en van te genieten.
Wauw… wat zijn die meiden goed op elkaar ingespeeld. Heerlijk. Afwisseling, beffen,
standjes neuken.. niets was te gek en ze namen ook het initiatief. Uiteindelijk in het uur 2x het rubbertje vol kunnen schieten.

Lekker op bed nog wat na kunnen kletsen, wat drinken en na afloop wezen douchen.

De recente locatie Arnhem vind ik prima op orde. Discreter kan je het niet hebben en het is gewoon netjes. Mooie box spring, gezellig muziekje en gedimd licht. Alleen de badkamer mag wel eens door
de verhuurder onder handen genomen worden, maar is verder functioneel (en hoeveel tijd ben je in die badkamer? ;))

Trio of kwartet in een luxe hotel voor 2 uur is soms ook op vastgestelde avonden met ze te boeken.
De kosten (incl. functioneel hotel) zijn bijna gelijk aan 2 uur ontvangst op locatie.

Esther weer bedankt voor het perfect organiseren van dit feestje en alle meiden bedankt voor het onvergetelijke en bijzondere uur.

Ik geniet nog na met een grote glimlach. Tot snel weer.
 
Met Esther en Elsa en Esther en Tessa. Mooie momenten beleefd in Arnhem.. iemand bekend of zij nog weer eens mee gaan doen? Zie ze al maanden niet meer in te boeken.
 
Laatst bewerkt:
Met Esther en Elsa en Esther en Tessa. Mooie momenten beleefd in Arnhem.. iemand bekend of zij nog weer eens mee gaan doen? Zie ze al maanden niet meer in te boeken.
In juni heeft Elsa nog meegedaan, maar staat nu in het lijstje "komende tijd niet" (net als Roniek). De rest, ook Tessa, gaat de komende tijd dus wel meedoen ;)

Ik ben erg benieuwd naar Nora, een slanke dame van 1.76m tussen de 25 - 30 jaar. Inmiddels een feestje in oktober kunnen bemachtigen met haar en Esther.
 
Naar mijn mening sexjobs (onder categorie trio met 2 dames) in de gaten houden. Wanneer online advertentie weer verschijnt, betekent dat er meestal weer (ad-hoc) plek is vrijgekomen. Daarin vind je eveneens de info hoe je in contact kan komen. Zodra advertentie weer verschijnt, ga ik ook er meteen werk van maken. Precies 5 jaar geleden - oktober 2018 - had ik een reservering met Esther en toen nog Britt staan. Vanwege operatie van Britt toen, kon de afspraak in die combinatie helaas geen doorgang krijgen. Daarna stond ik nog wel op de lijst en had ik achteraf gezien, allang met bijv een 1 op 1 date met Esther kunnen regelen. Mijn fout, waardoor ik kennelijk later van de mailing ben gehaald. Esther appte mij weleens, dat er (weer) plek was, wat ik top van haar vond. Maar zoals gezegd, hopelijk straks een nieuwe kans.
 
Naar mijn mening sexjobs (onder categorie trio met 2 dames) in de gaten houden. Wanneer online advertentie weer verschijnt, betekent dat er meestal weer (ad-hoc) plek is vrijgekomen. Daarin vind je eveneens de info hoe je in contact kan komen. Zodra advertentie weer verschijnt, ga ik ook er meteen werk van maken. Precies 5 jaar geleden - oktober 2018 - had ik een reservering met Esther en toen nog Britt staan. Vanwege operatie van Britt toen, kon de afspraak in die combinatie helaas geen doorgang krijgen. Daarna stond ik nog wel op de lijst en had ik achteraf gezien, allang met bijv een 1 op 1 date met Esther kunnen regelen. Mijn fout, waardoor ik kennelijk later van de mailing ben gehaald. Esther appte mij weleens, dat er (weer) plek was, wat ik top van haar vond. Maar zoals gezegd, hopelijk straks een nieuwe kans.
Esther en Britt was een prachtige combinatie, dat waren nog eens tijden met pzc en cim.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325 (trio)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Trio feestje met Nora en Esther.

Ik zal er kort over zijn… wat een super leuke en lieve meid en wat een aanwinst weer voor Esther & Friends.

Nora is denk ik wel de slankste van allemaal, maar ze is zeker niet mager. Figuur lijkt een beetje op die van Elsa, alleen is ze een stukje langer. Uitgerust met heerlijke billen en ondanks haar spannende eerste keer al best geil te noemen. Ik voelde al snel een heerlijk nat kutje. Deze uitgebreid mogen proeven en likken. Lekker fris en ze reageert er super op. Leuke kleine borstjes, met gevoelige tepels, die wel redelijk stevig aangepakt mogen worden.

Verder weer alles perfect van A tot Z geregeld. Dank je wel meiden!

Leuke aanwinst en ik ga haar zeker vaker meemaken 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325
Ik had ook de eer om een feestje met Esther en Nora mee te mogen maken.

@Mark! zei het al. Een hele goede aanwinst voor Esther & Friends.

De foto's gaven een goed beeld van hoe ze zou zijn, maar zoals altijd is het in het echt nog beter. Slank, lang, goede billen, mooie borsten en een mooi gezichtje. Een lieve meid en zoent lekker.

Het was d'r eerste dag dus ze was een beetje zenuwachtig en bij mij een beetje zoekend naar wat ze ging doen, maar wat ze uiteindelijk deed was heerlijk.

Ik heb haar kutje mogen proeven, vingeren en uiteindelijk geneukt waarna ik heerlijk ben klaargekomen.

Ik kan niet wachten op de nieuwe maandplanning waar ik hopelijk een feestje met haar kan boeken😁
 
De rij is, helaas voor jou, lang en het aanbod beperkt.

Heb vanochtend de 'Feestjes agenda' van Esther mogen ontvangen en de trio's voor privé ontvangst, populaire dagen en vriendinnen waren na een uur al volledig volgeboekt. :oops:
 
De rij is, helaas voor jou, lang en het aanbod beperkt.

Heb vanochtend de 'Feestjes agenda' van Esther mogen ontvangen en de trio's voor privé ontvangst, populaire dagen en vriendinnen waren na een uur al volledig volgeboekt. :oops:
Binnen een uur. Binnen 10 min was er al geen trio meer mogelijk met Tessa of Noa. Man man wat jammer . Ik sta weer op de reserve lijst. Hoop dat het weer een keer lukt .
 
Terug
Bovenaan Onderaan