Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er op gestaan (maar dinsdag en zondag zijn geen opties voor mij).....

Dus als je geen afspraak maakt gooien ze je er weer af (of je moet er voor betalen), ze gebruikt namelijk een gratis mailchimp account, met beperkte rechten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
325 (trio)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Boven de beschrijving van Fleur

Eerder had ik al een recensie over Cindy & Esther geschreven. Gisteren had ik weer een party, dit keer met het heerlijke geile koppel Fleur & Esther.

Heet was het met ca 30 graden (ook) buiten, maar met 2 ventilatoren gericht op het bed best aangenaam en prima te doen in de slaapkamer.

Het appartement waar ze ontvangen is sfeervol, schoon en netjes.

Mijn complimenten hoe Esther dat zo goed, duidelijk en strak allemaal regelt. Iedere maand krijg ik een mooie en volledige nieuwsmail met de mogelijkheid om online een feestje in te boeken. Werkt voor mij perfect, zeker met de volledigheid aan informatie. Er is zelfs een verhelderende "Q&A" te vinden. Kans op onduidelijkheid is nul haha. Foto's kan je altijd opvragen voordat je reserveert. Zoals al door @cowj96 beschreven, de foto's kloppen helemaal… goed voor een eerste indruk, maar in het
echt beter dan verwacht.

Het feestje: van binnenkomst tot vertrek een groot feest met deze mooie slanke bi top girls. Pffffff 60 min vol lust, genot en energie (ook naar elkaar toe). Snap dat ze snel vol zitten zodra de nieuwe dagen vrijgegeven worden. Cindy is een topper, maar de geilheid van Esther & Fleur deed mij zeker verrassen. Ze voelen je goed aan en laten je bijna geloven dat je die dag de enige bent. (tong) zoenen, pijpen en intiem… heerlijke geile frisse kutjes om te likken en hoorbaar laten genieten. Ook onderling zijn deze bi meiden niet vies van elkaar 😁.
Neem jij geen initiatief, dan nemen zij die wel.

Na het douchen weer fris en voldaan de deur uit. Herhalingsgevaar 100% 😉
 
Daar staan ze maar heel even op en alleen als ze vers vlees zoeken. Kijk vooral vanaf de 24e van de maand. Dan worden de uitnodigingen verstuurd. Als er dan nog gaten in de agenda zijn, dan adverteren ze. Zorg dat je er snel bij bent.

Als je dan op de mailinglijst komt, moet je ook vlot boeken anders ga je er weer af.
 
Zoek regelmatig op Esther, geen afstand alle diensten. Dan zie je de advertentie vanzelf voorbij komen. Je kunt ook de rubriek trio kiezen, dan zou het ook moeten lukken.

Succes. Deel de advertentie maar weer hier. Kan ik zelf ook weer eens aanmelden.
Ik krijg vanzelf een update op mijn mail als je die hier post. Wel meteen doen!
 
Zoek regelmatig op Esther, geen afstand alle diensten. Dan zie je de advertentie vanzelf voorbij komen. Je kunt ook de rubriek trio kiezen, dan zou het ook moeten lukken.

Succes. Deel de advertentie maar weer hier. Kan ik zelf ook weer eens aanmelden.
Ik krijg vanzelf een update op mijn mail als je die hier post. Wel meteen doen!
Esther, maar op welke site?
 
Er is 'zomerreces'. volgende week is er weer de eerste(volledig volgeboekte) datedag en daarna zal ook de september-invitatie volgen. Volgens mij gaan ze met de advertentie 'live' als de nieuwe uitnodiging ruimte geeft voor nieuwe speelkameraadjes.
 
Als ik Eshter ook hoorde dat meerdere klanten meerdere tijdstippen vastgezet in Juli en Augustus. De dames ontvangen ook nog maar op 1 locatie waardoor er ook minder dagen beschikbaar zijn. Ze krijgen ook nu nog makkelijk gevuld waardoor er nog niet word gedacht aan het werven van nieuwe aanwas.
 
'Stond je eerder op de maillijst en ging je toen niet akkoord met ons verlengingsvoorstel, dan heeft het geen zin om te reageren.'

Verlengingsvoorstel? 🤔 Juridische overeenkomst haast!
 
'Stond je eerder op de maillijst en ging je toen niet akkoord met ons verlengingsvoorstel, dan heeft het geen zin om te reageren.'

Verlengingsvoorstel? 🤔 Juridische overeenkomst haast!
Gisteravond een top feestje met Esther & Cindy in Arnhem gehad. Het bovenstaande had ik gelezen. Even navraag gedaan hoe het zit.

Wat ik begrepen heb is dat om "lijstvervuiling" tegen te gaan. Ze wil graag een maillijst hebben die up-to-date is en niet met "slapers" erop die toch niet (meer) komen.

Dus na langere tijd (totaal ca 15 maanden) niet geweest te zijn krijg je bericht met uitgebreide uitleg dat je en waarom je van de lijst af gaat. Dan heb je echt wel veel kansen laten lopen :rolleyes:. Niet echt vreemd haha.

Mocht je dan toch nog langer op de lijst willen blijven, dan is er een voorstel om te verlengen ;). Wil je dat niet, dan is het helaas en zinloos om nog op de advertentie te reageren. Je kwam toch al niet...

En zo komt er ruimte en staat er soms weer een advertentie om nieuw aanwas te krijgen en deze ook een kans te geven.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond een top feestje met Esther & Cindy in Arnhem gehad. Het bovenstaande had ik gelezen. Even navraag gedaan hoe het zit.

Wat ik begrepen heb is dat om "lijstvervuiling" tegen te gaan. Ze wil graag een maillijst hebben die up-to-date is en niet met "slapers" erop die toch niet (meer) komen.

Dus na langere tijd (totaal ca 15 maanden) niet geweest te zijn krijg je bericht met uitgebreide uitleg dat je en waarom je van de lijst af gaat. Dan heb je echt wel veel kansen laten lopen :rolleyes:. Niet echt vreemd haha.

Mocht je dan toch nog langer op de lijst willen blijven, dan is er een voorstel om te verlengen ;). Wil je dat niet, dan is het helaas en zinloos om nog op de advertentie te reageren. Je kwam toch al niet...

En zo komt er ruimte en staat er soms weer een advertentie om nieuw aanwas te krijgen en deze ook een kans te geven.
Helaas viel ik ook van de lijst af. Dit was echter wel ten tijde van corona nasleep, zelf met klachten en bovendien waren de date momenten vrij snel volgeboekt iedere maand.
Jammer en helaas. Had graag Esther alleen een keer willen meemaken. Maar het verlengingsvoorstel was een x bedrag om op de lijst te komen.

Ze hebben een aardig bestand met vaste klanten volgens mij. Succes aan allen die erop willen komen.
 
Helaas viel ik ook van de lijst af. Dit was echter wel ten tijde van corona nasleep, zelf met klachten en bovendien waren de date momenten vrij snel volgeboekt iedere maand.
Jammer en helaas. Had graag Esther alleen een keer willen meemaken. Maar het verlengingsvoorstel was een x bedrag om op de lijst te komen.

Ze hebben een aardig bestand met vaste klanten volgens mij. Succes aan allen die erop willen komen.
Dat is zeker jammer...

Betaling om te verlengen is dan een 100% "Prepaid tegoed" hé (kan anoniem of per tikkie).
Het tegoed is dan volledig in te wisselen als je een feestje met ze boekt ;)
 
Dat is zeker jammer...

Betaling om te verlengen is dan een 100% "Prepaid tegoed" hé (kan anoniem of per tikkie).
Het tegoed is dan volledig in te wisselen als je een feestje met ze boekt ;)
Ja, klopt. Maar ondanks lovende recensies en betrouwbaar lijkende dames is het ook tegen m'n principes in voor dames van plezier prepaid te betalen.
Ze doen het gewoon slim en houden een actieve lijst.
 
Ja, klopt. Maar ondanks lovende recensies en betrouwbaar lijkende dames is het ook tegen m'n principes in voor dames van plezier prepaid te betalen.
Ze doen het gewoon slim en houden een actieve lijst.
Joh, dat snap ik zeker. Dat ze 100% te vertrouwen zijn kan ik beamen. Kwartetfeesjes betaal ik aan, hotelfeestje al de nodige keren en de dag voordat ik een gewoon trio of 1 op 1 feestje heb betaal ik ook alles al.
 
Ja, klopt. Maar ondanks lovende recensies en betrouwbaar lijkende dames is het ook tegen m'n principes in voor dames van plezier prepaid te betalen.
Ze doen het gewoon slim en houden een actieve lijst.


Ik herken je principe. Hetzelfde gedachte goed zou ik ook hebben normaal gezien. Omdat ik zelf regelmatig eens een feestje boek. Nog niet in de verleningssituatie geweest. Maar gezien mijn ervaringen die ik heb gehad zeker doen. Mede omdat Eshter de zaken ook erg goed voor elkaar heeft en ook gewoon dingen eist van haar vriendinnen om het goed te laten slagen. Zowel mentaal als op fysiek vlak. Het is jammer dat er nog maar op 1 plek wordt ontvangen en minder verschillende combinaties zijn maar dat is waarschijnlijk ook mede door vakanties hopelijk.
 
Ik heb ooit ook zo'n verlengaanbod gehad, maar het was ook helemaal niet zinvol voor mij, omdat ze op dinsdag die feestjes houden of in het weekend. Voor mij net de dagen dat ik niet kan. En het tegoed is maar 1 jaar geldig.

Ik heb echt wel van ze genoten, maar 1 ding beviel me eigenlijk niet en dat is hun locatie in Arnhem. Is toch een uitgewoond flatje. Niet bepaald een feestlocatie.
 
Ik heb ooit ook zo'n verlengaanbod gehad, maar het was ook helemaal niet zinvol voor mij, omdat ze op dinsdag die feestjes houden of in het weekend. Voor mij net de dagen dat ik niet kan. En het tegoed is maar 1 jaar geldig.

Ik heb echt wel van ze genoten, maar 1 ding beviel me eigenlijk niet en dat is hun locatie in Arnhem. Is toch een uitgewoond flatje. Niet bepaald een feestlocatie.
Precies dat is ook mijn reden geweest om geen gebruik te maken van het voorschot betalingsvoorstel.
Ondertussen kan ik wel weer op dinsdag maar idd die flatwoning in Arnhem is beetje uitgeleefd. Ook niet heel erg discreet gelegen vind ik.
Verder, nu met die burgemeester daar die erg inzet op controle en sluiting van dit soort adressen waar seks ontvangst plaatsvindt moet ik er niet aan denken om door handhavers betrapt te worden tijdens een inval terwijl ik in mijn blootje lig.
Maar wat betreft Esther en de overige dames vind ik het wel heel jammer. Het was altijd heerlijk genieten.
 
De Preview vanochtend ontvangen. Een goed gevulde snoeppot 😀

Kwartetten, trio's en 1 op 1 is mogelijk. 4 dagen feest in september yeahhhh.

Ik schrijf recensies als ik morgen kan reserveren en geweest ben.
 
Ik heb het idee dat er veel mannen toch hebben afgehaakt...de advertentie staat nu al een aantal dagen online. Normaal is dat hooguit 1 dag...
Dus de kans is nu waarschijnlijk groot dat je op de mailinglijst kunt komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan