Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben benieuwd wat je dan voor uitgeeft om ze mee te nemen
7 uur onbeperkt alles met 4 mooie meiden was toen iets van € 1.300. Inclusief toegang van die club (tussen de € 100 en € 150). Wat ik begrepen heb doen ze dat niet meer.. Naast de 3 tot maximaal 4 dagen per maand (+ soms ontvangt een meid een dagje extra alleen), hebben ze daar geen tijd voor.
 
Inmiddels alweer offline. Vorige keer een mail gestuurd met alle info die ze vroeg, maar helaas nooit een antwoord op gekregen.... Herkenbaar?
Lijkt mij sterk. Als je netjes de gevraagde gegevens (je leeftijd, 06 en woonplaats) gemaild hebt... en dan wel nog het bericht van SJ bevestigen (spambox?) dan krijg je zeker bericht van ze terug... Of je moet heel toevallig op een van de fakerslijsten staan :oops:

De link staat gewoon online hoor, dus nieuwe kans wagen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Onlangs via Sexjobs de advertentie gevonden. Las hier al mee, dus kreeg mijn kans 😁. De noodzakelijke gegevens gemaild en al snel een uitgebreid bericht van Esther ontvangen.

De verificatie in orde gemaakt (ongemakkelijk, maar ja..) en daarna een feestje 1 november met Esther en Cindy kunnen reserveren. Perfect en soepel geregeld. Foto's opgevraagd.. wauw, die zien er al veelbelovend uit. Iemand ervaring met een trio Cindy/Esther?

Zal een recensie schrijven als ik er geweest ben!
 
Onlangs via Sexjobs de advertentie gevonden. Las hier al mee, dus kreeg mijn kans 😁. De noodzakelijke gegevens gemaild en al snel een uitgebreid bericht van Esther ontvangen.

De verificatie in orde gemaakt (ongemakkelijk, maar ja..) en daarna een feestje 1 november met Esther en Cindy kunnen reserveren. Perfect en soepel geregeld. Foto's opgevraagd.. wauw, die zien er al veelbelovend uit. Iemand ervaring met een trio Cindy/Esther?

Zal een recensie schrijven als ik er geweest ben!
Zeker en vast. Ik ken niet alle combi's. maar dit was mijn tweede en zeer warme herinneringen aan. Cindy is er een tijdje tussenuit geweest maar gelukkig weer terug.
 
Onlangs via Sexjobs de advertentie gevonden. Las hier al mee, dus kreeg mijn kans 😁. De noodzakelijke gegevens gemaild en al snel een uitgebreid bericht van Esther ontvangen.

De verificatie in orde gemaakt (ongemakkelijk, maar ja..) en daarna een feestje 1 november met Esther en Cindy kunnen reserveren. Perfect en soepel geregeld. Foto's opgevraagd.. wauw, die zien er al veelbelovend uit. Iemand ervaring met een trio Cindy/Esther?

Zal een recensie schrijven als ik er geweest ben!

Kan uit mijn vele ervaring ondertussen vertellen dat alle combinaties prettig zijn. (Ik kan het aantal niet meer tellen op 3 handen🤗) Nog nooit een feestje gehad waarbij ik dacht 1 van de 2 heeft er echt geen zin in. Alle feestjes zijn echt top feestjes geweest.


Ik had laatst laten vallen dat mijn verjaardag kort daarvoor was geweest en prompt op het feestje stonden beide dames met slingers en diverse andere feest attributen mij op te wachten. Dat toont als je er wat initiatief en energie in stopt dat je er ook erg veel voor terug krijgt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325 (trio)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Boven de beschrijving van Cindy. Esther zal ik hierna beschrijven.

Mijn beloofde recensie:

Ik was er 10 min voor tijd al en kon meteen komen. Ontving een plattegrondje en omschrijving waar
ik precies moest zijn.

Esther stond bij de deur en Cindy stond daar als ontvangstcomité ook te wachten. Geweldige,
spontane en mooie meiden. Het ijs was meteen gebroken. Naar de slaapkamer gegaan en ik had nog 5 min de tijd om te vluchten :). Echt niet, netjes betaald en het feest kon beginnen.
Heerlijk zoenen en strelen. Al snel werd ik hemels gepijpt door Cindy en Esther bleef geil zoenen. Wat een genot met
die twee. Er was geen houden meer aan. Even bijkomen en wat drinken. Op voor een 2e ronde.
Meiden zoenen vol overgave elkaar en hun beffensessie was geil om te zien. Als je daarbij die mooie billen van de meiden ziet werkt alles zo weer. Door Esther werd ik lang en geil geneukt en
ondertussen Cindy haar frisse kutje kunnen likken. Multitasken haha. Tweede keer gekomen…
Wauw, wat lekker. Bijgekomen op bed gekletst. Gezellige meiden. Esther ondeugend en Cindy een grappige en leuke meid. Douchen en het uur zat er op. Meer dan voldaan de deur uit.

Op naar het volgende feestje in december hoop ik. Omdat Esther nagenoeg fulltime werkt (alleen de
dinsdagen vrij) ontvangen ze niet vaak. Dat merk je wel, wat een passie en overgave…

Herhalingsgevaar 100%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325 (trio)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beschrijving van Esther :giggle:
 
Vanochtend een feestje met Roniek alleen in Arnhem gehad. Je hebt wat meer houvast dan bij de meeste meiden bij Esther & Friends, maar mooi en natuurlijk in verhouding. Knap gezicht.

Haar gegevens: Roniek - 23 - normaal | bruin haar | 1,74m | D cup.

Een lekkere geile meid in bed. (Tong)zoenen is echt heerlijk met haar. Pijpt hemels en voor de liefhebber is anaal tegen bijbetaling mogelijk. Een vol uur goeie seks met haar gehad. Van vingeren en beffen wordt ze echt super nat en geil. Mocht je ooit de gelukkige zijn, vraag haar zeker ook om een massage ;). Zoals alle meiden van Esther & Friends, met passie.

Alles weer top geregeld en mogelijk gemaakt voor Esther. Dank je wel 👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
195
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roniek 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een feestje met Esther en Fleur gehad en wat een ervaring was dat! Aangekomen in Arnhem, kreeg ik een duidelijke beschrijving waar ik heen moest en eenmaal binnen wachtte Esther me al op in de deuropening. Het eerste wat me opviel waren haar prachtige ogen. Naar mijn mening ogen waar je in kan verdwalen.
In de slaapkamer stond Fleur me op te wachten. Na even kennismaken en opwarmen begon het feestje pas echt.
Van tevoren m'n gevoelige plekjes gemaild en dat heb ik geweten..... Ik wist niet wat me overkwam. Ik werd uitgeput door bijna alleen al voorspel. Dat wordt denk ik wat conditietraining doen voor het volgende feestje😅
De dames weten precies waar ze mee bezig zijn. Ze zoenen heerlijk en pijpen goddelijk. Ik ben niet de makkelijkste doordat ik een nauwe voorhuid heb, maar ze wisten hier geweldig mee om te gaan.
Als ik alles zou beschrijven, zou het wel een heel lang verhaal worden maar samengevat: echt een aanrader!
Esther en Fleur zijn twee jonge, knappe en leuke dames die je naar de zevende hemel brengen.

Extra pluspunt: na 45 minuten was ik gekomen en i.p.v. gelijk aankleden, gingen we de resterende tijd nog knuffelen op bed.
 
Afgelopen donderdag ook de planning van januari mogen ontvangen (en meteen een kwartetfeestje 🎉 gereserveerd met Elsa, Fleur en Esther)

Bij vraag & antwoord staat te lezen:

"V: hoelang ontvang ik toegang tot de feestjes?
A: ca 8 maanden na je laatste feestje of aanmelding. Ik heb maar beperkt mailruimte en ik houd mijn bestand graag up-to-date" (verlenging is mogelijk).

En anders zeker even je Spambox nakijken. Ook handig: Esther een mailtje sturen? 😉
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
450 (kwartet)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij de beschrijving van Elsa (Esther en Fleur heb ik volgens mij al eens eerder beschreven)

Dit keer weer eens een lekker geil kwartetfeestje (1 uur € 450) in Arnhem gehad. Vanmiddag kon dat met Elsa, Fleur en Esther. Elsa was een paar maanden in het buitenland geweest. Gelukkig is ze deze maand weer even terug!

Wat een mooie combinatie deze 3 meiden. Heel soepel en natuurlijk gaan ze met elkaar om en daarbij ook vol gericht op mij. Ze kennen mijn specifieke wensen, dus die hoefde ik niet meer te benoemen 😊

Ik denk dat Elsa wel het meest atletisch/slank is van alle meiden. Wat ik mij later realiseerde is dat ze totaal niet op DVP's lijken (voor zover dat zou kunnen haha), wel op super aantrekkelijk "girl next door" meiden. Mijn smaak. Niks nep of hoerig aan.

Heerlijke seks gehad en vooral genoten van hun welgevormde mooie en ronde billen. Zo lekker om ze om de beurt doggy te nemen. Heerlijke natte en strakke kutjes om in te stoten. Ze namen vol het initiatief en tijdens het volle uur hadden ze mij weer zo gek gekregen om 2 keer klaar te laten komen.

Wat een energie geven ze, alsof je de enige en eerste bent. Na afloop nog even lekker geknuffeld en gemasseerd. Nadeel bij Esther & haar Friends is dat de tijd altijd voorbij vliegt…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
900
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een kwartetfeestje gehad met Esther, Fleur en Elsa.

Communicatie en alles was zoals gewoonlijk helemaal top en bij de deur werd ik opgewacht door Esther.
Daarna begeleid naar de slaapkamer waar Fleur en Elsa me opwachten.

Het hele feestje was gewoon WAUW. Drie leuke en prachtige dames die met jou en met elkaar bezig zijn.
Ik word elke keer steeds meer uit m'n comfortzone getrokken. Waar ik vroeger dacht "nah wat is daar nou leuk aan? Wil ik niet", ontvang ik nu kreunend met alle liefde.

Als je eventuele wensen hebt, worden die heel fijn en lekker toegepast.
Ik vroeg vooraf of er iemand dominant was en wou zijn en dit bleken Fleur en Elsa te zijn. Ze hebben dit eerst een beetje afgetast, maar uiteindelijk ben ik met een hand om m'n keel en diverse commando's van Fleur heerlijk klaargekomen.

Na afloop nog een lekker knuffelen en kletsen en voldaan en vrolijk weer richting huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer een triofeestje gehad. Dit keer met Esther en Cindy.

Nou ik blijf me verbazen over Esther en haar vriendinnen. Je kan op verzoek om een foto vragen zodat je een indruk hebt met wie je afspreekt. De foto's kloppen, maar ze zien er nog beter uit dan je had verwacht. Je fantasie kan er een hoofd bij plaatsen, maar elke keer als ik binnenkom is het "WOW". Echt superleuke en knappe dames met een natuurlijke look.
Cindy kan zo uit een sprookjesboek gehaald zijn. Een heel lief gezichtje en (laten we het ook eens zeggen) een mooie bos haar. Geef haar een jurk en een kroontje en ze is een prinses, maar geef haar een lingeriesetje en ze is een kinky duivel met een heerlijk randje.
Misschien niet een standaard sprookje, maar hé laat je fantasie z'n werk doen toch?
Samen met Esther vormt ze een topduo. Wat die twee voor elkaar krijgen, je gelooft het bijna niet. Heerlijk gepijpt worden, zoenen, beffen en zien hoe ze elkaar verwennen; Het is de zevende hemel.
Uiteindelijk neuken met een heerlijk orgasme. Beste orgasme die ik heb gehad in maanden.

Onderhand een feestje gehad met Esther, Fleur, Elsa en Cindy. Eind van de maand een hotelfeestje met Esther en Tessa. Ik ben benieuwd hoe dit zal zijn, maar volgens mij wordt dit ook weer geweldig.
 
Ik geloof er niks van, 3 recensies en alleen maar over deze dames, elke maand een keertje sinds je aanmelding hier
Ik heb Esther en haar vriendinnen bezocht totdat zij met pmc begonnen. Als je pzc, cim en sommige dames anaal heb kunnen daten zoals Cindy en Jenna bijvoorbeeld. Dan is de huidige service aanbod een stap terug voor mij. Maar voor de rest geven Esther en haar vriendinnen wel een goede service, heb zelf nooit een slechte date met ze gehad!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze toppers :love: inmiddels meerdere keren bezocht. Tot nog toe meestal de combinatie van Esther en Fleur, welken heerlijk op elkaar ingespeeld zijn.
Naast dat de dames er echt alles er aan doen (binnen de regeltjes) om er een feestje van maken, zijn ze ook heerlijk sociaal en intelligent.
Meestal wil ik het hele uur bij dvp's volmaken, maar bij hun vind ik het ook heerlijk om de tijd even vol te kletsen i.p.v. ketsen. Al blijft er meestal niet heel veel tijd over 😜

Heb klaarkomen op gezicht ook afgevinkt. Dat is eigenlijke geen optie, maar gebeurde gisteren tijdens ons feestje per ongeluk; ik mikte toch echt volledig de andere kant op :oops:

Dit is een verhaal over ons feestje op 17 januari jl. (Ilse in het verhaal is Fleur en het is geschreven uit het oogpunt van Esther): https://www.opwindend.net/Sexverhaal-65569_17-Januari.html
Hoef ik denk ik niet veel meer aan toe te voegen.

Herhalingsgevaar / Verslavingsgevaar 💯%
 
Deze toppers :love: inmiddels meerdere keren bezocht. Tot nog toe meestal de combinatie van Esther en Fleur, welken heerlijk op elkaar ingespeeld zijn.
Naast dat de dames er echt alles er aan doen (binnen de regeltjes) om er een feestje van maken, zijn ze ook heerlijk sociaal en intelligent.
Meestal wil ik het hele uur bij dvp's volmaken, maar bij hun vind ik het ook heerlijk om de tijd even vol te kletsen i.p.v. ketsen. Al blijft er meestal niet heel veel tijd over 😜

Heb klaarkomen op gezicht ook afgevinkt. Dat is eigenlijke geen optie, maar gebeurde gisteren tijdens ons feestje per ongeluk; ik mikte toch echt volledig de andere kant op :oops:

Dit is een verhaal over ons feestje op 17 januari jl. (Ilse in het verhaal is Fleur en het is geschreven uit het oogpunt van Esther): https://www.opwindend.net/Sexverhaal-65569_17-Januari.html
Hoef ik denk ik niet veel meer aan toe te voegen.

Herhalingsgevaar / Verslavingsgevaar 💯%
Wel door jou geschreven toch?
 
Ik sta inmiddels op de lijst, maar deze maand helaas alleen (voor mij) beschikbare datums met Roniek erbij, en ik houd persoonlijk alleen van slank, dus laten we hopen dat er in april wat meer trio's met Esther en een van haar slankere vriendinnen tussenzit
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een heerlijk feestje gehad met Esther en Roniek.

Esther is slank en lekker; Roniek voller en net zo lekker. Beide dames zijn naar mijn normen gewoon mooi. Ik had iets meer een klik met Esther dan met Roniek. Roniek zou ik als meer dan voldoende beoordelen: 8,5; Esther krijgt van mij een tien. Het verschil is dat Esther gepassioneerder was en beter aanvoelde wat ik lekker vind.

Pijpen met condoom deden ze allebei fantastisch en ook mijn ballen werden uitgebreid gelikt. En wat is er fijner dan een duo-pijpbeurt? Nou, misschien dat dame één je berijdt terwijl dame twee met haar tong je ballen verwent. Ook fijn om ze allebei een goede befbeurt te geven. Neuken in verschillende standjes maakte het feest compleet.

Van de eerste begroeting met tongzoen tot het afscheid heb ik me welkom en gewaardeerd gevoeld. Het was voor het eerst dat ik een trio heb geboekt. En weet je: het smaakt naar meer.
 
Dit is een verhaal over ons feestje op 17 januari jl. (Ilse in het verhaal is Fleur en het is geschreven uit het oogpunt van Esther): https://www.opwindend.net/Sexverhaal-65569_17-Januari.html
Hoef ik denk ik niet veel meer aan toe te voegen.

Goffer..wat een geil verhaal! Die plaatjes op Kinky doen me niet veel, maar door jouw verhaal heb ik zo maar een natte plek in mijn broek gekregen! :LOL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan