Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb me net aangemeld en ik ga zeker naar een van de feestjes toe. Ik las wel dat er een aanbetaling gevraagd wordt. Klopt dat??
Bij trio of 1 op 1 niet. Bij kwartet en hotel of langer dan 1 uur wel aanbetalen.
Mijn ervaring is dat Esther en haar vriendinnen daar erg zorgvuldig mee omgaan. Ik ben daar nog nooit een cent kwijtgeraakt, altijd een lekker feestje voor teruggekregen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag (gisteren) stond het kwartet gepland met Esther, Elsa en een nieuwe dame Linda. Helaas gebeurde bij Elsa iets verschrikkelijks in haar privéleven waardoor Esther, Annabel als vervangerster kon regelen.

Ik heb inmiddels meedere dates bij de Esther en haar vriendinnen gehad. Haar zoals ze het zelf noemt feestjes zijn uitstekend geregeld van binnenkomst tot vertrek. Maar dit was mijn eerste kwartet. Mede ook omdat Linda mij fysiek aantrok op de beschikbare foto's en nieuw was binnen de "vriendinnen" van Esther.

Maar goed genoeg intro nu over de date. Het is altijd een plezier om ontvangen te worden en je gelijk zicht hebt op in dit geval 3 hele leuke vrouwen in sexy lingerie. Begonnen met zoenen en elkaar uit kleden voor mij was het ook de eerste feestje waarbij Annabel aanwezig was dus eigenlijk 2 vliegen in 1 klap.
Linda is een slanke blonde meid van 1m78 met een C cup. Werkelijkwaar weer echt een geile topper binnnen haar "vriendinnen". Het mooie eraan is dat alle vrouwen ook met elkaar zoenen, beffen etc. De exacte details zal ik even voor mijzelf houden maar voordat ik wist was het uur al weer om en bleken de dames ook niet echt op de klokte hebben gekeken omdat ik toch een ruim uurtje ben binnen geweest.

In april gaat er ook nog een nieuwe vrouw meedraaien. De mensen op de mailinglijst zullen ondertussen weten wie het is.

Herhalinggevaar is bij de dames wel erg groot en ongetwijfeld word er binnen een aanzienlijke periode weer een nieuw feestje gepland.

Een link naar Eshter en Friends is moeilijk te vinden. Je moet geluk hebben dat je ze tegenkomt op Sexjobs maar als je eenmaal op de mailinglijst staat dat zal ik zeggen boek een keer een feestje je krijgt er geen spijt van.
 
Vorige maand een super leuk en geil exclusief kwartetfeestje met Fleur, Tessa en Esther gehad (kosten € 450 / uur, dus € 150 per top meid). 1 vol uur genieten, wat een energie en passie hebben deze top meiden.

Fleur is echt een leuke aanwinst (Fleur - 27 jaar - slank | blond haar | 1.75m | C cup – streepje).
Mooi lijf, koppie en een engeltje in bed. Heerlijk op elkaar ingespeeld en je merkt dat ze er oprecht van genieten en het leuk vinden.

Tessa is zo'n mooie en lieve meid (Tessa - 23 - slank | studente | blond haar | 1.72m | B cup). Over Esther is al genoeg geschreven, echt een toppertje. Ook hoe ze alles perfect organiseert.

Volgende maand ontvangt Esther weer met Fleur (2 1/2 dag / in Zwolle en Arnhem). Ook kwartetten met Esther/Fleur/Elsa en nieuwe Roniek/Esther/Fleur staan op de planning. Maar meestal doen ze trio's of met Esther alleen (en Sarah alleen) is soms mogelijk. Twee dagen meteen ingeboekt na het ontvangen vorige week van het maandoverzicht van september (via een mooi en makkelijk reserveringssysteempje) 😊.
 
Vorige maand een super leuk en geil exclusief kwartetfeestje met Fleur, Tessa en Esther gehad (kosten € 450 / uur, dus € 150 per top meid). 1 vol uur genieten, wat een energie en passie hebben deze top meiden.

Fleur is echt een leuke aanwinst (Fleur - 27 jaar - slank | blond haar | 1.75m | C cup – streepje).
Mooi lijf, koppie en een engeltje in bed. Heerlijk op elkaar ingespeeld en je merkt dat ze er oprecht van genieten en het leuk vinden.

Tessa is zo'n mooie en lieve meid (Tessa - 23 - slank | studente | blond haar | 1.72m | B cup). Over Esther is al genoeg geschreven, echt een toppertje. Ook hoe ze alles perfect organiseert.

Volgende maand ontvangt Esther weer met Fleur (2 1/2 dag / in Zwolle en Arnhem). Ook kwartetten met Esther/Fleur/Elsa en nieuwe Roniek/Esther/Fleur staan op de planning. Maar meestal doen ze trio's of met Esther alleen (en Sarah alleen) is soms mogelijk. Twee dagen meteen ingeboekt na het ontvangen vorige week van het maandoverzicht van september (via een mooi en makkelijk reserveringssysteempje) 😊.
Heb jij aandelen ofzo?
 
Ik zit ook te twijfel om mij op de lijst te laten zetten en dan een bezoekje proberen te plannen. De advertenties staat nu niet online maar ik heb ze wel eens gezien. Zaken die me opvielen waren het zijn erg slanke dames, ik houd wel een beetje van curvy sowieso wat borsten en een stevige kont. Kan iemand dat bevestigen/ontkrachten? En doen ze echt niet pzc? Ik vind 150 p.p. voor een uur nog niet zo'n gekke prijs maar eigenlijk wel als er geen pzc bij zit.

Maar voorlopig moeten we sowieso weer eens wachten tot de advertenties weer eens online staan.
 
Ik zit ook te twijfel om mij op de lijst te laten zetten en dan een bezoekje proberen te plannen. De advertenties staat nu niet online maar ik heb ze wel eens gezien. Zaken die me opvielen waren het zijn erg slanke dames, ik houd wel een beetje van curvy sowieso wat borsten en een stevige kont. Kan iemand dat bevestigen/ontkrachten? En doen ze echt niet pzc? Ik vind 150 p.p. voor een uur nog niet zo'n gekke prijs maar eigenlijk wel als er geen pzc bij zit.

Maar voorlopig moeten we sowieso weer eens wachten tot de advertenties weer eens online staan.
Nee pzc wordt niet gedaan. Sarah is een mooi gevormd wat voller meisje met heerlijke borsten.
 
Als vaste klant onlangs weer een super date (feestje zoals Esther het zelf noemt) gehad met Esther en Tessa. Eerder al met o.a. Cindy, Sarah en Elsa. Mooie Nederlandse 100% bi meiden tussen de 22 en ca 26 jaar. Kwartetfeestje geven ze dus ook soms… Binnenkort.
Vorig jaar mee geweest naar een club met een aantal meiden uit dezelfde "stal" Esther & Friends. Topsegment.

Afspraak maken:
De communicatie en het inplannen gaat altijd soepel. Je moet er idd wel snel bij zijn, want ze zijn zo volgeboekt. Esther is duidelijk en direct in haar communicatie. Afspraak is afspraak bij haar. Dat verwacht ze andersom ook. Whatsapp is bij haar alleen om afspraken te maken, rest gaat via de email. Annuleer je een reservering dan berekend ze kosten. Binnen 24 uur annuleren krijg je een tikkie voor het volle bedrag. Logisch, anders hou je al die tijd een plek bezet voor een ander.

Eerdere ervaringen:
Mijn ervaringen met alle meiden zijn bijzonder. Meiden met passie voor wat ze doen. Daten naast hun werk en studie en doen dit maar 1 tot 2x per maand, daardoor krijg je echte passionele toewijding.

De date:
Tessa (zie de beschrijving over haar) heeft een betoverend lief koppie. Een plaatje om te zien. Blond haar, mooie ronde billen, slank+ en een mooi gevulde cup. Ogenschijnlijke een keurig bedeesd meisje… maar in bed werkelijk heerlijk om actief mee te stoeien. Tessa pijpt je hemels deepthroat met condoom. Mooi om ze ook samen te zien spelen.
Esther blijft een actieve topper! Mooi slank lijf, ondeugend, een mooi voorkomen en de mooiste ronde billen. Ze geniet hoorbaar van het beffen en komt (niet gefaket) klaar. Na afloop douchen en van iedere 60 minuten genoten.

Als de mogelijkheid er weer is ga ik zeker weer mee naar een club met 3-4 meiden. Het kost wel wat, maar dan heb je ook een top feestje van 7 uur met ze. Lekker vol genieten met de mooiste meiden om je heen, bubbelen, eten en drinken, dansen en seksen. Een verslavende droom.
Ben benieuwd wat je dan voor uitgeeft om ze mee te nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan